Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پاپسمیر
Specimen Type :liguid_Based satisfactory forevaluation Endocervical/Tranformation zone cells are present
- بعدازسقط یک ماه گذشته پریودنشدم
سلام من سقط داشتم ساک حاملگیم پوچ بودالان یک ماهه پریودنشدم امکان بارداری وجودداره خطری نداره
- آیا باردار هستم؟
من از تیرماه پریودم حدودا ۶روز زودتر میشم
آخرین بار ۲۸ مرداد پریود شدم
امشب بی بی چک گذاشتم
منفی بود
۲۳هم رفتم آزمایش خون دادم جواب منفی بود
بعد رفتم دکترگفت زود رفتی تست دادی
چون ۲۹مرداد پریود شد اگر۶ روز زودترمیشدم ۲۳شهریور باید پریود میشدم الان باید چیکارکنم؟؟؟ - مصرف قرص روکین
سلام خسته نباشید ایا بعد از رابطه هم میشه از قرص روکین برای پیشگیری استفاده کرد ؟ تا چند روز بعد استفاده کنیم باردار نمیشیم ؟ یک روز قبل از رابطه میشه استفاده کرد؟
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- سقط و بارداری مجدد
باسلام من ۳۶ سالمه بعد از ۲ سال ناباروری به روش iui باردار شدم که هفته ۱۲ متوجه شدم جنین در ۸ هفتگی ضربان نداشته و رشد نکرده و خود بخود سقط شد...به نظر شما کی میتونم دوباره برای بارداری اقدام کنم
- مشکلات پریودی
سلام خسته نباشید من ۲۵سالمه و تقریبا اکثرمواقع پریودم نامنظم بوده...پارسال رفتم سونوگرافی گفتن مشکلی ندارم اما درکل بشدت استرسی هستم...الان حدود دوماه پریود نشده بودم دیروز رفتم داروخانه و گفتن قرص مدروکسی پروژسترون ۵شب شبی دوتامصرف کنم دیشب خوردم و امروز صبح پریود شدم اما حجم خونریزی کمه... آیا الان باید قرص رو قطع کنم یا تا ۵شب ادامه بدم؟!
- پسردارشدن
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید من خانمی ۴۲ ساله هستم که الان فهمیدم کیست بزرگی در تخمدان من دیده شد. که نوشته تخمدان چپ به ابعاد ۳۸mm*۵۱ و حاوی یک کیست بایلوکوله با جدار و سپتوم نازک به سایز 43*38mm* است. این یعنی چی؟؟ با دارو درمان میشه؟؟؟
- سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ایثار ظهر عمون روز قرص مدروکسی پرپژیارپن شروع کردم الان روز سوم ک میخورم آیا امکان داره باردارشم؟
سلام من روز 10قاعدگی نزدیکی داشتم ظهر عمون روز قرص مدروکسی پروژیترپن خوردم الان روز سوم آیا امکان داره باردار باشم
- چرا باردار نشدم؟
سلام خانم دکتر ، من شش ماه پیش برای بارداری تصمیم گرفتم و پیش شما اومدم و پس معاینه و سونو ، شما فرمودید سالم هستم و مشکلی ندارم و 10 روز اول بعد از اتمام قاعدگی مقاربت داشته باشم ، اما من از اون مدت هنوز باردار نشدم، آیا مشکلی وجود دارد ؟ راه حل چیست ؟ ممنون از شما ( البته من کم کاری تیروئید دارم و قاعدگی معمولا 2 تا 3 روز عقب می افتد )
- پریدی
سلام دکترعزیزم وقتتون بخیر34ساله هستم من تنبلی تخمدان دارم وکیست کوچکی داخل تخمدان ورحم دارم پریدمن 6ابان بوده ومن میخوام اقدام به بارداری کنم دکترزنان رفتم وبه من مدروکسی پروژسترون داده که از14پریدی 2عدد به مدت10شب بخورم ومن پریدنبودم ولی از14ماه شما گفتین شروع کردم به خوردن قرص مدروکسی وبه مدت 10شب 2عددقرص روخوردم وخداروشکر الان پریدشدم یعنی 26آذر خانوم دکترگفتن کیت تخمتگذاری رو گرفتم بعدازپریدی اقدام کنیم؟ ومدروکسی پروژسترون راتاکی ادامه بدم تاوقتی بارداربشم ؟؟فقط پرید شدم خیلی کمه برای این قرص مدروکسی پروژسترون است ؟فقط خانوم دکتر به من فولیک اسیدخارجی دادن چون من معدم قرص ایرانی قبول نمیکنه شروع کنم به خوردنش؟؟؟ممنون که جواب میدین
- بارداری
سلام توی سنوی انتیم نوشته فلوی عروقی نرمال در تخمدان ها دیده نشد ؟؟ یعنی چی؟؟
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- ایا قرص تحریک کننده تخمدان برای کسی که تنبلی و کیست دارد مناسب است؟
- زنان
قرص دوفامد مصرف میکنم برای تنبلی تخمدان من تو این دوره ک داشتم میخوردم وسطش پریود شدم همیشه دوروز بعد قط قرص میشدم الان چیکار کنم قرصو رو ادامه بدم یا نه
- مشاوره ژنتیک
هزینه مشاوره ژنتیک
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من التهاب روده دارم و…
خانم دکتر من دوتا قرص مزالازین صبح دوتا شب مصرف دارم وهرشب شیاف مزالازین میخواستم ببینم برای بارداری مشکلی نیس ...و اینکه برای بحث تعیین جنسیت میتونید راهنماییم کنید.. لطفاً راهنماییم کنید
- بقایای بارداری
سلام. من حدود دوهفته از سقطم میگذره سونو دادم بقایای ۱۶ سیسی داشتم دارو مصرف کردم لی هنوز سونو ندادم تو این ده روز که دارو مصرف میکردم چندتا تیکه کوچیک دفع کردم آیا نیاز به کورتاژ هست یا بقایای دیگه با پریود خارج میشه؟؟
- مصرف قرص ال دی لویتود بعد رابطه
سلام میخواستم بدونم اگر قرق لویتود رو بعد از رابطه جنسی مصرف کنم و ادامه بدم موثر هست یا نه حتما باید روز اول قاعدگی مصرف کنم؟


