Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودی
سلام وقت بخیر من دختری ۱۷ساله ام و مجرد امروز توی خونریزی پریودییم یه تیکه گوشت مانند دیدم
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- پرده بکارت
سلام من ۱۲ سالمه وخب عاشق رابطه ام و با پسرای مختلف سکس کردم یه روز که هیچکی خونه نبود پسر هامسایه اومد خونمون و باهم رابطه برقرار کردیم و برای اولین بار از جلو رابطه داشتم خیلی درد داشتم وبعد از اون هیچ خونی ندیدم ولی پسره میگفت دو سه قطره اومد بنظرتون پردم سالمه یا نه جوابببببببب
- سقط جنین
سلام من هفته ۱۵بارداری هستم قصد سقط دارم با قرص سایتوتک حدود ۲سال و ۳ماه پیش عمل رحم انجام دادم مشکلی پیش نمیاد؟
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر من 38 سالمه 3 بارتا حالا سزارین کردم لوله ام هم بستم از زمان مجردی تا کنون خونریزی پریودی بسیار زیادی دارم طوری که زود به زود باید برم توالت و هر بار کاسه توالت تمام پر از خون میشه.از مفنامیک و ترانگزامیک اسید هم استفاده میکنم فایده نداره .مادرم هم مثل من بوده .خیلی اذیت میشم تو رو خدا راهنماییم کنید؟ زود به زود هم پریود میشم هر بار 17 روز پاک هستم دوباره پریود میشم و تا 4 روز خونریزیم شدیده
- درد جای بخیه
سلام خسته نباشین.من ۴سال پیش یک سزارین داشتم سه هفته پیش عفونت و زخم واژن گرفتم رفتم پیش دکتر زنان پماد واژینال دادن استفاده کردم ولی بهتر نشدم دوباره قرص واژینال دادن .دردوسوزش حین راه رفتن در ناحیه بخیه ام دارم باید چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ممنون
- عوض کردن قرص ضدبارداری بعد از ۳ ماه
سلام من ۳ ماه قرص ضدبارداری خوردم حس میکردم سردرد میگیرم حالا اخرین قرص رو خوردم و تا ۷ روز قطع کردم الان هفتمین روز هستش میتونم قرص روکین مصرف کنم چون قبلا ۳ سال مصرف کردم و عالی بوده؟عوض کردن ۷ روز بعد از اتمام قرص قبلی و سوم پریودی باعث بارداری نمیشه؟
- بارداری
من۴۲ سال سن دارم دوتا بچه دارم دو تا هم زایمان زود رس داشتم که از بین رفتن الان میتونم سزارین ۵ داشته باشم
- دختر36 هستم فیبروم دارم دکترم گفته آمپول دکوپپت تزریق کنم خیلی استرس کنم لطفاراهنمایی کنید
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- سنوگرافی
سلام من سنوگرافی آنومالی دادم بعد داخل سنوگرافی نوشته با توجه به رویت روده اکوژن و اندازه nfدر حداکثر محدوده نرمال انجام مشاوره پریناتالوژی توصیه میگردد میخواستم بدونم مشکل داره سنو و علتش چیه
- سونوگرافی سینه
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید
- داروی هورمونی
سلام روز بخیر حدود هجده سال است به خاطر پلی کیستیک بودن تخمدانها از قرص ال دی استفاده میکنم و هرزگاهی چکاپ میروم و سونو میدهم همیشه همین قرص رو برام تجویز میکنن، دوسال پیش با سونو پیش دکتر رفتم گفتن هم دیگه تنبلی نداری هم کیستا از بین رفته ، احتیاجی به مصرف قرص نداری ، قطع کردم و خودم طبیعی قاعدگی داشتم ولی دچار لکه بینی میشدم، مجبور شدم دوباره ال دی مصرف کنم و خیلی دچار التهاب می شوم و به درد دوره ای سینه دچار میشوم ، قرص ویتاگنوس استفاده کردم از لحاظ کاهش التهاب خیلی خوب بود ولی لکه بینی داشتم از طرفی مصرف ال دی خیلی دچار التهابم میکنه نمی دونم چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید ، بفرمایید چه دارویی برام بهتره؟
- سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته 6 بارداریمه ونمیخوامش چکار باید بکنم هیج دارویی هم استفاده نکردم
الان میتونم قرص یا آمپول استفاده کنم
- ناباروری
با سلام ۴سال اقدام به بارواری گردم باردار نشدم
- جراحی زیبایی واژن
سلام عمل تنگ کردن واژن با نخ هم انجام میدن ؟
- سوال
سلام. پلی کیست و باعث پریود نشدن میشه؟ و اگه بخاطر پلی کیست پریود نشی حتی تا دوماه باعث بالا رفتن پرولاکتین میشه؟ من قرص واسه هردو بهم دادن ولی میخوام بدونم اگه قرص های پلی کیست رو بخورم و پریود شم پرولاکتیم میاد پایین یا خیر
- ویزیت باردار
باسلام خانم دکتر ی سوال مگه منی که بارداربودم والان سزارین شدم ۲ ماهه و بچمو ساعاتی پیش از زایمان ازدست دادم وبقیه عزیزان شرایطم وبقیه عزیزان اضطراری نیس که این خانم میفرماین شرایط باردارا فرق داره
- لابیا دو تکه . توروخدا جواب بدید
سلام خانم دکتر عزیز. ببخشید من راجع به شکل لابیا از شما پرسیده بودم و شما گفتید که لابیا نباید دو تکه شده باشه. خواستم بپرسم منظورتون از لابیا نباید دو تکه شده باشه چیه .میشه راهنمایی کنید. ممنونم تشکر
- سلام وقت به خیر من سنو دادم گفته تصویر سیستیک کوچک در ناحیه اکوژن در آندومتر ب ابعاد ۷.۸.۹دیده شد یعنی چه


