Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جفت
قرارگرفتن جنین در سیرکولار واندوسیروکس بسته است یعنی چی درسونوگرافی 7هفته بارداری
- دفع بقایای سقط
باعرض سلام وخسته نباشید من به دلیل بارداری پوچ سقط خودبخود داشتم که حدود یکماه است که بقای سه سانت ونیم در شکمم دفع نشده باخوردن قرص سایتوتک خونریزی شدید دارم ولی نمیدانم دفع شده یانه چگونه باید متوجه شوم حتما باید باچشم دیده شود ؟ احتمال دارد بقایا فقط وجود یک لخته خون باشه؟ممنون ازشما
- پودراینوفولیک
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم دکتر برام اینوفولیک تجویز کردن روزی یک ساشه میخواستم بپرسم مهم نیست قبل از چه وعده غذایی مصرفشه؟و حتما داخل یک لیوان اب بایدحلشه؟من داخل نصف لیوان اب حلش میکنم ک راحتترخورده شه ممنون
- سلام خسته نباشید میگم اگه کیست داشته باشی از تست بارداری استفاده کنی مثبت بشه باید چی کار کنم
- بارداری
سلام وقت بخیر من هفته 22 بارداری ام و بچم پسره، دو هفتس بدنم خیلی خارش، همراه با دونه های قرمز داره و شبها شدید میشه میتونم امپول برای این مشکل بزنم؟ اسم امپول میگید
- مصرف اوابوست
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من اوابوست مصرف میکنم شبی ۲تا به مدت ۱ماه الان ۶روزه که پریود عقب افتاده ؟ فولیکول های ضعیفی داشتم خوردم که تقویت بشن ممکنه کیست شده باشن و مانع پریود من شده باشه ؟
- سرکلاژ
سلام.دوتابارداری داشتم یکی هفته 21که سقط شد بارداری دومم با سرکلاژ مک دونالد که بازهم هفته 23سقط شد من 31سالمه خیلی نگرانم که دوباره بخوام باردار بشم میترسم دوباره سقط بشه چه راهی هست واسه من که دهانه رحمم کوتاه وهفته های 21و23بازمیشه.خواهش میکنم راهنمایی کنید
- بارداری و سقط قبلی
سلام خانم دکتر میخواستم بگم من اوایل اسفند ماه باردار شدم و تو پنج هفته بخاطر پیاده روی و گردش زیاد سقط شد و بعد از یک دوره پریود اقدام کردم و الان باردارم و هفته 10بارداری هستم حالت تهوع هم دارم و رفتم درمانگاه و پرونده تشکیل دادم اما نگفتم ک سقط قبلی داشتم ممکنه بعدا این سقط برا بچم اتفاقی بیفته؟ یا ممکنه درمانگاه داروی خاصی برا این بارداری بدن تا ب بچم چیزی نشه؟ والا پرونده تشکیل دادم ولی نگفتم، اخه میخوام برم پیش متخصص زنان پرونده تشکیل بدم و متخصص زایمانم رو انتخاب کنم و الان بهم اسید فولیک و ویتامین د 1000 دادن ک روزانه بخورمو بخاطر حالت تهوع و استفراغ بهم ویتامین ب۶ و ومترال یا اندسترون دادن اونا رو ک میندازم حالم بهم نمیخوره و بالا نمیارم. خانم دکتر میشه بگید اون سقط پنج هفته ای ک داشتم برا این بچم چیزی ک نمیشه؟ ممکنه نیاز باشه سرکلاژ کنن؟ بیشتر موقه ها استراحت میکنمو کارامم خودم انجام میدم. ممنون میشم راهنماییم کنید ممنون.
- بارداری
سلام من از طریق ivf باردار شدم وقتی استرادیول روزی ۳ تا مصرف میکنم بعداز معاینه دکتر قرص استرادیول روزی ۲ تاکرد وهر ۳ روز یکبار یک دونه وبعد قطع کنم الان من سر درد گرفتم خواستم ببینم دلیل ترک قرص است ومن الان ۵ هفته هستم ایا ترک زود قرص باعث سقط جنین میشود
- خوردن قرص امی تریپلین ۱۰
سلام ببخشید من باردارم ولی سردرد دارم و بیخوابی و استرس دکتر اعصاب قرص امی تریپلین نوشت شبا بخورم از هفته 17 تا 25که الان هستم دارم میخورم بعد دکتر زنان گفت نخور 1روز نخوردم سردرد اومد سراغم تو نت گفتن خوب نیست قرص نخورم ولی با سردرد چیکار کنم میزنم به چشمم دکتر معاینه کرد گفت مال استرس و خوابه حالا نظر شما چیه ؟؟؟؟
- تست غربالگری
هزینه آزمایش غربالگری Cell free dna چقدر هست؟ آیا در رشت و توسط خود شما انجام می شود؟
- راهنمایی برای پیشگیری از بارداری ناخاسته
با نامزدم رابطه داشتم بعد از ۲ الی ۳ هفته حالت های بارداری بهم دست داده برای پیشگیری چه کار کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است چه موقع برای بارداری اقدام کنم چندروز بعد قاعدگی.
- سلام من کیست تخمدان ریز دارم وزود به زود پریود میشم برای بارداری دکتر قرص کلوفین داده ومدروکسی پروژسترون داده آیا این دارو ها درسته برای بارداری
- بارداری
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من ۲۷ سالمه ۲ ساله ازدواج کردم تازه اقدام به بارداری کردم ولی سر موعود پریود شدم ینی هر ماه یا سیزدهم یا پانزدهم پریود میشم اسفند انجام دادم نشد پریود شدم پونزدهمش فروردینم انجام دادم بازم پریود شدم البته سیزدهمش مشکلی هست یا خیر
- زمان سونوگرافی برای آزمایش ژنتیک
با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من هفته پیش یعنی 14 دی ماه به شما مراجعه کردم و پس از سونوگرافی فرمودید که هفته ی چهارم بارداری هستم. متاسفانه من یادم رفت تا زمان مراجعه ی بعدی را از شما سوال کنم. با توجه به این که اولین روز آخرین پریود من 9 آذر بوده و از آنجا که من و همسرم جفت مینور هستیم در هفته ی هشتم باید برای سونوگرافی به مطب بیام و برای گرفتن وقت آزمایش ژنتیک اقدام کنم. البته از منشی محترمتان براساس سونوگرافی که انجام داده بودید برای هفته ی هشتم یعنی 13 بهمن وقت گرفتم و حالا این نگرانی برای من ایجاد شده که آیا امکانش هست که سونوگرافی بعدی باز هم بر اساس رشد جنین این زمان رو علی رغم محاسبات عقب یا جلوتر نشان دهد یا خیر؟ که اگر زمان را بیشتر نشان دهد زمان آزمایش ژنتیک به تاخیر خواهد افتاد. آیا نیاز نمی بینید که یک هفته زودتر از زمان تعیین شده خدمت برسم؟ از این که برای جوابگویی به سوالات بیماران وقت می گذارید و نگرانی ما رو درک می کنید ممنون و سپاسگذارم.
- انتقاد
سلام و احترام.. خانم دکتر من دوبار از شما یک سوال پرسیدم هر دوبار سوال منا پاک کردید و جواب ندادید.. ک دفعه اول من فکر کردم سوالم فرستاده نشده. دوباره فرستادم.. سوال من این بود.. ((خانم دکتر من در یک سایتی خوندم گفته بود طول بارداری از زمان لقاح 288 روز یا 38 هفته هستش.. میخاسم بدونم درسته؟.. اگه درسته یعنی میشود با تاریخ تولد.. تاریخ لقاح را بدست آورد؟.. ممنون میشم جواب کامل بهم بدید... پیشاپیش بابت جواب سپاسگذارم)).. در این سوال نه بی احترامی کردم و نه بی ادبی شده.. من این سوال را پرسیدم چون میخاستم از یه علمی اطلاع داشته باشم. و این سوال در تخصص شماست.. حالا اگه نمیخواهید جواب بدید.. بگید.. این کار درست نیست که سوال من را پاک کنید این دور از شأن یک دکتر است.. در حال اجباری نیست.. شما خیلی هم لطف میکنید که دارید رایگان جواب مردم را میدید و خدمت به خلق میکنید.. خداوند شما را حفظ کند..
- بارداری
سلام. مایع مختصر در کاویته ی آندومتر رویت شد . یعنی چی؟
- بارداری
سلام من امروز موقع پریودیمه اما هیچ گونه علایم پریود ندارم اما حدودا ۲۵ روز است که زیر دلم سمت راست درد خفیف دارم.و الان حدودا ۷ روز است که سینه هام بزرگ و سنگین شده اند.و هیچ گونه ترشحی هم ندارم ممنون میشم راهنماییم کنید که آیا این علایم مال بارداریه یا مشکلات دیگه؟
- Play Chicken Road at a reliable online platform securely – Our guide.
Searching for a quirky adventure? Look no further, Chicken Road is a must-play.Built by a trusted developer, Chicken Road offers a hilarious theme with bonuses.What’s Chicken Road Like? Picture a cartoonish adventure, where eggs are on the line. This is the soul of Chicken Road.The look are dynamic, with cartoonish effects. The vibe brings Uzbek "ovoz" (rhythm).Chicken Road Highlights On the feature front, Chicken Road is a winner. It includes:Free plays Random multipliers Flexible reels Surprise ScattersDuring gameplay offers a chance special animations.Where to Play Chicken Road? Curious Chicken Road? No problem: trusted sites include Chicken Road.Such as: Melbet perfect for Chicken Road tested by our team.Chicken Road Review - Our Take We’ve tried Chicken Road and it’s worth a spin.Highlights: Big multipliers Quirky vibeHeads-Up: Not for serious gamersFor a fresh experience, Chicken Road is a total "yaxshi" (awesome) game!.


