Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آزمایش هورمون در لکه بینی
سلام خانوم دکتر وقت تون بخیر من مریض شما هستم ازمایشات قبل بارداری نوشتین گفتین دو روز بعد پاکی برم ازمایش بدم امروز روز ۱۲ از چرخه قاعدگیم هست دو روز پاک بودم دیروز سونو واژینال شدم دچار لکه بینی شدم و چک میکنم بازم لکه در واژنم موجوده میخواستم بدونم صبر کنم کامل پاک بشم بعد برم آزمایش بدم ؟یا مشکلی نیست؟
- متخصص زنان
سلام من سونگرافی رفتم...نابوتین سیست ب دیامتر8 م م در سرویکس مشاهده شد میش درموردش توضیح بدید ممنون میشم
- زود به زودشدن پریود
سلام خانم دکترخسته نباشید من خانمی هستم ۳۴ساله ۳تابچه دارم من قبلناتقریباتا۶ماه پیش همیشه ۴۰روزیبارپریودمیشدم ولی بعد به مدت که کمی وزنموکم کردم همیشه دویاسه روزجلومیندازم وشکمم نسبت به هیکلم خیلی بزرگ شده ویژه چیزیم بگم اثلاباشوهرم رابطه ندارم آیامن مشکلی دارم؟؟توروخداراهنمایبم کنید چون واقعا هزینه دکتررفتن ندارم خدا خیرتون بده ورحمم بعضی مواقع بوی بدی میده ممنون میشم ازراهنماییتون
- سرکلاژ دوبل؟
سلام خانوم دکتر ایا سرکلاژ دوبل واقعا بهتر از سرکلاژ معمولیه ؟یا تاثیر چندانی نداره علت زایمان نارسایی رحم بود
- درد
با سلام علت در کلیتوریس واژن نمیدونم اسمشو درس میگم یا چیز دیگه ای هست نوک بالایی چرا دست میزنم بهش درد میگیره طبیعی هست ؟
- زنان
سلام خوبین ممنون از راهنمایتون من سوال داشتم من تقریبا س ماه پیش بود زود می رفتم دشوی خیلی زود زود هست ولی می رفتم فقط قطر قطر می یومد بعد رفتم دکتر گفت ادارتو نگه داشتی اینا منم ک والا نگه نداشتم تا حالا بهم گفت این قرص ها رو بخور بعد ک تموم شد بعد س روز بیا آزمایش بده عفونت داری یا ن منم خوب شدم نرفتم هی نرفتم ک باز دوباره مثل قبل شد ولی ایندفعه زیر شکمم تیر میکشه مخصوصا چپ و اینک بعضی وقت ها ادرام سفید هست رفتم دکتر قرص داد گفت خوب شدی یا نشدی برو دکتر باز آزمایش بده منم دارم می خورم ک برم بدم و اینک بعضی وقت ها خارش داره انقدر ک نمیتونم ی جا بشینم البته خیلی م کم پیش میاد میتونه علام عفونت باشه؟؟؟
- خون کم در قاعدگی
سلام ، من این ماه خون پریودم خیلی کم و قهوه ای رنگه در حد لکه بینی هستش ، دیشب پریود شدم و هنوز یک روز گذشته ولی هنوز همونجوریه ، دارچین و عسل هم خوردم ولی درست نشد ! خیلی نگرانم باید برم دکتر ؟ البته پریودم خیلی نامنظمه الان بعد از ۲ ماه پریود شدم ! البته این سال اول پریودمه و من شنیدم که ممکنه کمی نامنظم باشه ولی نه انقدر
- بلوغ
با سلام خدمت شما .به نظر شما بلوغ زودرس را باید درمان کنیم یا دستکاریش نکنیم بهتره
- مایع آزاد لگنی
باسلام من ۴ روز هست ک سقط کردم دیشب درد شدید گرفتم دل درد شدم رفتم سونو ک گفتن مایع آزاد متوسط در لگن رویت شد این خطر داره ی نه؟
- آمپول نوروبیون
چند ساعت قبل مسابقه این آمپول رو بزنم
- پریود
سلام خسته نباشید علت تکه متوسط مثل جگر در پریود چیست ایا باید به دکتر مراجعه کنم یا خیر؟
- قرص اوژانسی
سلام. خانم دکتر من دو روز پیش از شما پرسیدم19 روز بعد از نزدیکی رفتم آزمایش خون بارداری دادم.. جواب منفی بود.. آیا میتونم به جوتب آزمایش اطمینان کامل داشته باشم؟.. شما جواب دادید بله اگر مشکلی ایجاد نشود قابل درمان است. فک کنم اشتباهی رخ داده است
- خون ریزی شدید
سلام .۳۵ سالمه زخم داشتم فریز کردم بعد از فریز موقع پریدی خونریزی شدیدداشتم والان دوباره به دکتر مراجعه کردم سونو دادم میگن که رحمم ضخامت پیدا کرده پلیپ داره الان هم بعد ۱۵ روز پریودی دوباره حون ریزی دارم لطفا راهنمایی کنید
- سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- زنان زایمان
سلام من چندماهه ک همش پریودم ونامنظم هستن یه هفته قطع میشه دوباره شروع میشه سونوگرفتم نوشته بود مایع اکوفری ب قطر۳میلیمتررویت گردید درتخمدان راست ورحم اندومترب ضخامت ۳میلیمترمیباشد من نگرانم لطفا واضح توضیح بدین برام
- ناباروری
سلام خانم دکترمن همش ازواژنم مایع چسبناک خارج میشه ایاممکن چسپندگی داشته باشم اخه باردارنمیشم
- بارداری
- سلام من ۴۱ یک سالمه و یک دختر ۱۷
یک دختر ۱۷ ساله دارم دکتر هم رفتم پریودیم هم منضمه ولی برای اولین بار این دفعه ۷ روز زوتر پریود شدم وزیر دلم مثل نبض میزنه لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- عمومی
سلام خانم دکتر خیلی شرایط بدی دارم الان ۲۰ سالمه از ۸ سالگی تا ۱۶ سالگی بدون اینکه بدونم چیه خود ارضایی می کردم بعد از اون که فهمیدم هیچ وقت با اراده ی خودم دیگ مرتکب این کار نشدم ولی دو سه سالی هست نا خود آگاه مثلا تو خوابم از استرس با فشار ران به هم خود ارضایی می کنم خیلی ناراحتم دیشبم که پریود بودم دو باره تو خواب این کار و کردم خواستم بدونم آیا امکان آسیب به پرده با فشار ران بدون ورود جسم خارجی اونم تو دوران قاعدگی هست ؟ میترسم سپاس از شما
- پله بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر خونه ما طبقه سوم داری ۴۵ پله.. ماه دیگه انتقال جنین دارم میخواستم ببینم بالا رفتن از اینهمه پله بعد انتقال مشکلی ایجادنمیکنه خیلی نگرانم باتشکر ازشما


