Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- فتق بارداری
سلام من قبل انجام سونوگرافی ntدردشدید شکمی گرفتم رفتم سونوگرافی کردن به من گفتن که فتق دوطرف شکمت پاره شده الان باید چیکار کنم دکترم گفته که درمان خاصی نداره .ولی هرچندوقت یبار دردهای شدیدی میگیرم بعدشم لکه بینی هام شروع میشه کمکم کنید
- نزدیکی درماه هشتم بارداری
ایا میتونم باهمسرم درماه هشتم انجام بدم کاری یاخیر
- نوک سینه
سلام خانم دکتر مجردم و۲۳سالمه من امروز متوجه شدم که نوک سینه چپم بزرگتر از نوک سینه راستمه یعنی نوک سینه چپم بزرگتر شده قبلااندازه هر دوتاش یکی بود ولی الان اینجوری شده خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنین
- قرص اورژانسی
سلام خانم دکتر من راکوتان مصرف میکنم والان مجبور شدم قرص اورژانسی بخورم ایا اثر داره واگه نداره راهش چیه ؟
- لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم
- زنان
سلام خسته نباشید من۴۵ سالمه وحدود ۴ماه هست که پریود نمیشم ودردهای زیر شکمی داشتم دیروز رفتم سونو نوشته اکوی میومتر هتروژن ملاحظه میشود میخواستم ببینمتون خطرناکی دارم
- ضخامت اندومتر ۲۵ هست آیا باردارم
سلام خسته نباشید حدودا ۳هفته ست لکه بینی دارم رفتم سونوگرافی گفت ضخامت اندومتر ۲۵ هست باید تست بار داری بدی آیا باردارم کیست هم نداشتم همه چی طبیعی بود
- لابیاپلاستی
سلام خانمدکتر من ۳۲ سالمه و مجرد هستم.یه مدت به نوار بهداشتی حساسیت داشتم برای همین دچار حساسیت در واژنم شده بود که باعث متورم شدن شده بود اما الان خوب شده اما شکل ظاهری بیرون واژنم تغییر کرده و شل و چروک شده. میخواستم بدونم با لابیاپلاستی ظاهرش تغییر میکنه. و هزینش چقد میشه؟
- درد مقعد
سلام خسته نباشید من درد مقعد دارم فقط موقع پریود و روز اول مشکل چی هستش؟ لطف کنید جواب بدید ممنون
- سونوگرافی
سلام،تخمدان راست دارای فوکوس های اکوژن ظریف پارانشیمال است این سونو بنده هستش،میشه بگین این خطرناک هست یا نه؟؟
- سلام من خانم 37ساله هستم مدتیه خون پریودم به بیست روزرسیده آیامیتوانم قرص مصرف کنم برای قطع خونریزی یابه دکترزنان بروم
- پایین امدن بتا
با سلام،من بتا دادم ۲۲۰۰ بود وگفتن حامله ام،رفتم سونو گفتن ساک هست جنین نیس دوباره رفتم چن روز بعد بتا شد ۱۷۰۰ وگفتن کیسه زرده تشکیل شده قطب جنینی واضح دیده نمیشه ،استرس دارم ،دکتر بهم اسپرین وفرتیژست داد هرروز استفاده میکنم،دکتر نظرتون چیه؟؟؟؟
- آزمایش ادرار بعد از پاپ اسمیر
سلام خانم دکتر !وقت بخیر!میخواستم بدونم مشکلی نداره که بعد از پاپ اسمیر آزمایش ادرار بدم?
- زخم دهانه رحم
- زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید
- قرص ضد بارداری یا
سلام وقتتون بخیر برای جلوگیری دکتر بهم قرص دروسبلین دادن الان4ماهه دارم مصرف میکنم 4قرص سفید رنگ رو که میخورم روزی که باید بسته بعدی رو شروع کنم همان روز پریود میشم وبا شروع کردن بسته جدید خونریزی تمام میشه باید همین روال رو ادامه بدم یعنی در کل من چند ساعت لکه بینی خونریزی دارم
- کیست در بارداری
سلام من باردارم و یک کیست بزرگ در رحم دارم پزشکا میگن باید جراحی بشه مگه ممکنه در بارداری جراحی صورت بگیره ایا نمیشه لیزر کرد
- لابیاپلاستی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر شرف الدین عزیز، میخواستم بدونم در جراحی لابیا پلاستی، فقط لابیا راجراحی می کنید یا چین و چروک بالای کلیتوریس هم جراحی میکنین؟ سپاس
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- شیردهی
سلام خانم دکتر عزیز شما در دوران شیردهی قرص اکتا ول رو پیشنهاد دادید اصلا داروخانه ها ندارن اصلا نشنیدن من به عنوان ویتامین چه قرصی بخورم قبلا اکتی ومن رو تجویز کرده بودید که نایاب شده سپاس


