Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیماری رحم
سلام حدودا یکسالی میشه یه تکه گوشت صورتی رنگ به شکل یه منگوله از زیر کلیتوریسم آویزانه،دلیلش چیه؟میتونه نشانه سرطان باشه،تو رو خدا بگین چیکار باید بکنم
- سلام اگر میشه جواب بدید ب من خود ارضایی
خیلی خیلی شرمنده ک دوباره میپرسم جدا شرمنده من دیروز ازتون پزسیدم خیلییی ببخشید گفتم ک با فک کردن ب صحنه جنسی خوابم میبرد دو س بار کردم تو پریودی عنوانمم دختر ۱۵ سالس اون موقع ک خوابم برد دچار نبض نشدم ولی تو روز پنجم دچار نبض شدم فقط با فک کردن و اصلا ب خودم دس نزدم بعد خیلی طولانی نبود ی خانومی لز شما پرسبده بود ک این کلر تو دوره قاعدگی موجب چسبندگی رحم میشه و با استفاده از کلورتیس کرده بود اون خانوم از طریق ناحیه خارجی و شما گفته بودید ممکنه فقط خون بیشتری ب داخل لگن برگرده بنظرتون برای من پیش اومده و اگ اره خطرناکه؟
- عقب افتادن پریود با تزریق واکسن گارداسیل
با سلام و خسته نباشید من باید ۲۹ آبان پریود میشدم که ۸ روز عقب انداختم و رفتم دکتر آزمایش خون خون دادم و منفی بود و دکتر ۴ عدد آمپول پروژسترون بهم داد و تزریق کردم و الان هم بعد ۴ آمپول تزریق ۱۱ روز میگذره ولی من پریود نشدم ولی فقط سه روز لک خیلی کم شدم و من حدود ۶ سال مشکل ناباروری دارم الانم از لک باز خبری نیست چیکار کنم خانم دکتر لطفاً راهنماییم کنید
- سیکل قاعدگی
باسلام واحترام و وقت بخیر خدمت شما بنده خدمتتون عرض کرده بودم ۴ماه و ۱۲روز از سزارین اولم میگذره و بچه اولم بود و در ۴۱هفتگی مرده بدنیا اومد برای همین هیچ شیرندادم و بعداز۳۱روز اولین خونریزی قاعدگی شدم دومین بعداز ۳۰ روز سومی بعداز۲۹روز چرخم منظم بود و فقط در ماه پیش یخورده نامنظمی پیش اومد در روز ۱۴ سیکل رفتم سونوی رحم وتخمدان وسایز فولیکول دادم فولیکولم ۲۲ بود و همه چی خوب بود و دوروز بعدش در ۱۶ سیکلم خونریزیم شروع شد و حالا امروز خونریزی دیدم منتهی کمرنگه ۱۲مردادزایمانم بود ۱۲شهریورخونریزی اولم ۱۱مهرخونریزی دومم ۱۰آبان خونریزی سومم ۲۵آبان خونریزی کم ۲۶ و۲۷خونریزی شدید امروز که ۲۱آذرهست خون مشاهده کردم آیااولین روزقاعدگیم حساب میشه سپاس فراوان خدمت شمادکتر محترم
- بارداری مولار
با وجود اینکه زیر نظر پزشک باردار شدم بعد اینکه تیتر بتا صفر شد اقدام به بارداری کردم.سوالم اینه آیا منم بجه دار میشم؟
- معاینه ی فیل از تزریغ واکسن گارداسیل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای تزریغ پاکسن گارداسیل همراه مادرم میخوام مزاحمتون شم ولی متوجه شدم که قبلش باید معایینه شم تست بگیرید ازم..من در گذشته یک رابطه داشتم و نمیخواستم در این معایینه چیزی از آسیب دیدن هایمن مادرم متوجه شن..میخواستم بپرسم که در این معااینه برای تزریغ واکسن چیزی در این مورد بیان میشه؟؟
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- آسپرین در طول بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من که به علت حاملگی پوچ کورتاژ شدم ،شما برای قبل بارداری اسپرین تجویز کردین وطبق ازمایش پی تی خون ۱۲ ثانیه شد،آیا باز در طول بارداری بعدی باید آسپرین مصرف کنم یا خیر؟تاثیری بر جنین ندارد؟
- ۱۴
سلام من ص۴ سالمه الان حدود ۱۵ روزه پریودم و تا حالا هم اینقدر طولانی نشده یعنی تا ۳ روز فقط تول میکشید اا ۴ روز الان ۱۵ روزه که پریودم
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- خطر سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر مگه عوارض سرکلاژ شکمی چی هست که اکثریت دکترا اول میگن واژینال امتحان بشه بهتره ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- Renorme
سلام ژل واژینال Renorme برای خشکی ناشی از در اوردن رحم وتخمدان فاقد استروژن وهورمونه وبرای پستان ضرری ندارد؟
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- در روز چندم می توان فهمید حامله شدهام
- قرص ال دی
سلام من شک داشتم شب قبل قرص ال دی خوردم یا نه که امشب دو عدد خوردم اگر شب قبل خورده باشم مشکلی پیش میاد؟
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم
- نمونه برداری از کیست نابوتین
تو سونوگرافی واژینال نوشته کیست نوبوتین ۸ میلیمتر ونیم دارم و مقدار کمی مایع ازاد لگنی دیده شده ایا نمونه برداری نیازه یا فقط پاپ اسمیر بدم و فریز کنم؟
- آزمایش هورمونی
سلام خانم دکتر عزیز. خسته نباشید آزمایش هورمونی انجام دادم fSH=3.1 و LH=5.1 بوده. این آزمایش رو در روز سوم پریود انجام دادم. مشکلی نداره؟
- قرص اورژانسی
من رابطه مشکوک داشتم بلافاصله دوتا قرص اورژانسی خوردم و ۱۲ساعت بعد یک قرص دیگه خوردم اما قرصها تاریخش گذشته بود. در بارداری قبلیم این قرص تاثیرگذار نبود البته کمی دیرتر خوردم. اصلا درشرایط مناسبی برای بارداری نیستم.در ضمن ۹ روز دیگه باید پریود بشم. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید


