Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونوگرافی پستان
توده هایپواکوا به ابعاد ۹*۲۶ واجد benign elastogram ساعت ۹.۵ به فاصله ۶mm از سطح پوست دیده شده به چه معنیه آیا خطرناکه؟
- یائسگی
سلام من ۲۸سالمه و سه ماهه پریود نشدم طبق آزمایشات هورمونی متوجه شدم یائسه شدم آیا یائسگی زود رس درمان داره؟؟از طریق طب سوزنی میتونه کمکم کنه که درمان شم؟
- باسلام واحترام من الان20ساله ازدواج کردم ولی بچه دارنمیشم چندبارشدم ولی سقط شدالان ۷ساله دیگه باردارنمیشم بخداپیش هرمامایی رفتم میشه بگین چیکارکنم ایاباردارمیشم یانه
سلام من ترشح سفید داشتم یکم و ۳ روز به پریودم مونده آیاباردارم یا نه راهنماییم کنید لطفا
- زایمان
سلام. خسته نباشيد خانم دكتر. من ٤١ روزه كه زايمان كردم.تو تمام اين روزاا صداتون توي اتاق عمل تو گوشمه. و جزء بهترين خاطرات زندگيمه كه هرروز يادم مياد و لذت مييرم. انشالله كه هميشه سالم و تندرست و در پناه خدا باشين. روزاي بسيار خوبي بود ٩ ماه بارداري در كنار شما و روز زايمانم. ممنونم❤️
- خونریزی شدید و طولانی
با سلام و تبریک عید نوروز و عید نیمه شعبان خانم دکتر من تقریبا از ۱۸اسفند ماه پریود شدم تا به امروز ادامه داره که ۸فروردین هست رفتم دکتر سونو نوشت تو تخمدان چپم کیست ۲۸میلی متری نشان داد خانم دکتر قرص ترنسید و مفنامیک اسید و آمپول نوشت هیچ کدام اثر نکرده الان که سه روز استفاده میکنم خونریزی ام ادامه داره چیکار کنم به نظرتون ؟ممنون میشم جواب بدید
- بارداری
سلام من دیشب نزدیکی داشتم صب ساعت ۱۰ سه تا ال دی خوردم باز باید بخورم؟ احتمال بارداری با این سه تا قرص بازم هست؟؟؟
- آیا انتقال جنین درد شکم وپا درد کمر درد وخارش علایم چی رو و داره
- سلام من پلی کیست دارم و روز چهارم پریودی درد و خونریزی دارم اما سمت راستم و پام خیلی درد میگیره و هر دو طرف زیر شکمم یخ میشه . درد و یخ شدن مربوط به پلی کیست و کیست ها و نبلی میشه؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خانم دکتر من بیمار شما هستم باردارم دو قلو۱۴هفته و ۳روز میخواستم بپرسم من بعد از دفع ادرار انگار کامل کامل دفع نمیشه و بعداز اون که بیرون میام چند دقیقه بعد یکم ادرار نم میزنه به لباس زیرم. هفته ۱۱اژمایش عفونت ادرار دادم عفونت نداشتم. به نظر شما طبیعیه؟
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید من ازدوره بلوغ به بعد سینه هام رشد نکردن کوچیک موندن الان ۲۲سالم آیا قرصی هست باعث افزایش سایز سینه شود از جراحی میترسم
- شیردهی
شیر زیادی دارم برای پایان شیردهی به کودک ۲ساله ام دو قرص نیم کابرلین به صورت نصفه تا۴شب خوردم اما بعد دوروز از اتمام قرصها دوباره شیر تو سینم جمع شده خیلی درد دارم لطفا کمکم کنید
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- بارداری
سلام من ۱۸ هفته ۵ روز باردار هستم و سونوگرافی بهم گفت که جفت قدامی است و انتهای تحتانی آن تا نزدیکی int.os رسیده است .low lying نوشته شده است یعنی بارداری من در خطر لطفا منو زود راهنمایی کنین
- قرص لتروزول برای سقط
سلام خسته نباشید.. باردارم تقریبا هشت هفته ک قلب جنین تشکیل نشده برای سقط رفتم بیمارستان ک دکتر بهم قرص لتروزول داده هر هشت ساعت دو عدد بخورم.. امکان داره با این قرص سقط بشه یا ن.. ممنون
- افزایش اکوی لوپ های روده جنین
سلام من ۲۹ هفته ی بارداری هستم در چهارماهگی اکوژن روده ی جنین رویت شده بودالان هم در۲۹ هفته مختصری اکوژن درلوپ های روده دیده شده دوبار آزمایشات سندروم و دوان داده آن کاملا سالمه ولی میترسم پاسخ شما چیه
- ششمین سزارین میشه انجام داد
ششمین سزارین میشه انجام بدم
- سلام فولیکولی به پیامبر ۲۲م.م درتخمدان راست خطر داره
- تیرکشیدن ناحیههع
درد کلیتوریس و اون ناحیه در دوران قاعدگی طبیعیه؟
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید من دیروز خودارضایی با جسم خارجی خودکار داشتم به صورت مالشی در ناحیه واژن ک حواسم نبود در حد یک سانتی متر وارد واژنم شد و بعد از ارضا یک الی د قطره خون رقیق دیدم احتمال داره پرده ام پاره شده باشه ؟


