Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خودارضایی زیاد و ریزش ادرار
سلام ۲۱ سالمه به دلیل افسردگی زیاد این کارو اعتیاری میکردم و انواع وسواسم داشتم و الان فک میکنم ادرارم میریزه و در هیچ کدوم از خودارضایی ها وسیله خارجی فرو نکردم میحاستم بدونم این ریختن ادرارم از خودارضایی زیاد میتونه باشه یا وسواسه و اصلا نمیزیزه. قبلا دوبار برای ادرارم دکتررفتم دارو گرفتم و مصرف کروم اما همچنان فک میکنم میرزه
- سرکلاژ شکمی
سلام خداقوت خانم دکتر عزیز سرکلاژ شکمی برای خانمی که نارسایی دهانه رحم دارد و دوبار زایمان زودرس هم در هفته های بالا داشته اگر دوقلو باردار بشه جواب میده؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید میخواستم بپرسم برای تهوع بارداری قرص متوکلوپرامید۱۰ میتونم استفاده کنم.ده هفته هستم.
- لکه بینی وترشح قهوای بعد انجام پاپ اسمیر
سلام خانوم دکتر عزیز ،چهار روز میشه که پاپ اسمیر انجام دادم اما لکه بینی وترشحات قهوای دارم ترشحات قهوه ای کشسانی دارم رنگش مثل ته مونده پریود میمونه ایا طبیعی بخاطر پاپ اسمیرکه انجام دادم هستش ؟واینکه چند روز زمان میبره تا این علایم ازبین بره ؟ومیشه با وجود این موصوع نزدیکی داشته باشم؟ممنون میشم که پاسخ بدید
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر آیا با وجود سرکلاژ شکمی باید هم استراحت مطلق باشی فقط واسی معذرت میخام توالت رفتن پاشی یا با سرکلاژ واژینال فرق داره نیاز به استراحت مطلق نیست و میتونی کارهای روز مردم انجام
- خراش بکارت
سلام خسته نباشید خانم دکتر خوبین من دو بار معاینه بکارت پیش یه ماما انجام دادم بار اول گفت سالم و حلقویه بار دوم رفتم پیششون گف بکارتت سالمه اما یه خراش بسیار ریز کوچولو داره که دور از چشمه و با دقت معاینه کردن میشه اونو دید که گفت گواهی داده میشه آیا با وجود این خراش گواهی بهم میدن؟ آیا این خراش بیشتر میشه؟ باید برای این خراش مراقب بود؟
- …..
سلام وقت بخیر من ۲۴ سالمه و مجردم امروز متوجه شدم بالای کلیتوریسم سمت راست توده دراومده شدید میخاره و گهگاهی درد داره و کمی سوزش هم دارم موقع ادرار میتونین راهنماییم کنین مشکل چی هستش
- درد های هنکام قاعدگی
سلام علت سوزش مقعد و واژن قبل وبعدو هنگام پریود شدن چیه
- خونریزی طولانی و لکه بینی قبل و بعد طولانی
سلام ببخشید من بعد ۴۳روز یک لخته خون داشتم یعنی چهارم مهر و بعد از چند روز خون خیلی کم در حد قطره ..ادامه داشت تا ۲۳تموم شد کامل...ولی دوباره از خون تازه شروع شد تا ۱۰ابان ...به دکترم مراجعه کردم و سونو دادم گفتند اندومتر شده۴نازک شده دیواره رحمم...دکترم برام قرص ترنسید۲۵۰...استروژن شبی یک بار...آ اس آ...و گلایوانس تجویز کردن....ولی نمیدونم داروخونه فقط یک بسته ترنسید دادن با تموم شدن ترنسید دوباره خون دارم....بنظرتون چیکار کنم توروخدا کمکم کنید....
- ضربه به کمر
باسلام، دخترم 12ساله است، ضربه به پشتش خورده وخونریزی داشت تاهفت روز وقطع شده اما ماه بعد دیگه خونریزی نداشته، من باید چکارکنم دوست ندارم دراین سن برای معاینه ببرمش دکترلطفا جواب بدیدچون خیلی استرس دارم
- ویتاگنوس
سلام خسته نباشید من دختری هستم ۱۹ ساله ۳ ماه برای جوش های صورتم ویتاگنوس مصرف کردم حتی در زمان پری العان چند روزه ک قطعکردم و پریود شدم درحالی به پری من ۱۰ روز مونده؟ میتونه چی باشه ؟؟ با ویتاگنوس مشگلی گرفتم درضمن من کیست تخمدان ندارم و قبل ویتاگنوس هم نداشتم برای جوش مصرف کردم ک خوب هم نبود
- استفاده از داروی مشابه
سلام.داروخانه به جای پماد دالاواگ کلیندامایسین داده میتونم استفاده کنم یا این دو باهم فرق دارن؟
- جلو انداختن قاعدگی
سلام،میشه بفرمایید چطور میتونم زمان پریود رو یک هفته تا ۱۰ روز جلو بندازم؟
- کپسول ترنسید۲۵۰
سلام خسته نباشید یا کپسول ترنسید رو زنان یائسه میتونن مصرف کنن به مدت ۵ رو هر ۱۲ ساعت یک عدد برای کاشت ابرو ممنون
- سلام من ۴۵ ساله هستم میخواستم زودتر یایسه بشم البته بارصایت شوهرم چکارکنم
- تست اسپرم
سلام خانم دکتر. من دوتا بچه دارم ۱۶ ساله و ۸ ساله. برای دومی که میخواستیم اقدام کنیم نمیشد بعد مراجعه خانمم به متخصص تشخیص عفونت بود و طی مراحل درمان بهبود پیدا کردنولی چون بازم نمیشد دکترشون از من خواست که تست اسپرم بدم که تشخیص چسبندگی داده شد و اون هم بعد طی مراحل درمانی مرتفع شد و ما صاحب بچه دوم شدیم. حالا میخوام بدونم الان هم من تگه بخوام بچه دار بشم باز هم همون مشکل بعد چند سال واسه من رخ داده یا فقط از طریق آزمایش میشه فهمید؟ ممنون
- سایز فولیکول
سلام،وقتتون بخیر من ماه پیش با داروی لتروزول فولیکولهای ۳۳ و ۱۳ و ۱۴ داشتم دوروز بعد مجدد سونوگرافی انجام شد فولیکول ۳۳ به سایز ۲۸ رسیده بود ولی فولیکول های ۱۳ و ۱۴ همون سایز بودن حالا سوالم اینکه فولیکول های ۱۳ و ۱۴ماه پیش از بین رفته یا برای این ماه ذخیره شده است؟ آیا در صورت باقی موندن فولیکولهای ۱۳ و ۱۴ اینماه هم از داروی لتروزول استفاده کنم یابدون مصرف دارو فولیکول ۱۳ و ۱۴ به سایز مناسب بارداری میرسن؟
- سقط
سلام خانوم دکتر 39سالمه 1سقط پارسال در 7هفته داشتم که رشد جنین متوقف شده بود و1سقط هم تیرماه 99داشتم که قلب جنین تشکیل نشده بود.لطفا راهنمایی کنید که باید علت بررسی بشه یا میتونم دوباره اقدام کنم؟
- سلام وقت بخیر ببخشید روز چهارم پریودیم هست و یک تکه گوشت از رحمم خارج شده هرماه این اتفاق میوفته و اگر ماهی انجام نشه ماه بعد تکرار میشه و خیلی زیر شکمم درد داره میشه کمکم کنید
- اقدام به بارداری
سلام خدمت دکتر محترم وسپاس فراوان بابت تمام پاسخ های سوالاتمون بنده روز دوم قاعدگیمه ومیخواستم بدونم این ماه چگونه اقدام کنم بهترین روش برای اینکه این ماه باردارشم قاعدگیم هم کاملا منظم هست ۲۹روزه هست و اینکه آیا مصرف زعفران و فلفل رو ازچه روزی قطع کنم .سپاسی دوباره.


