Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خسته نباشی من دختر ۱۴ ساله هستم برا مسافرت اگر قرص LD بخورم مشکلی ندارد
- سونوگرافی مثانه
- زنات
سلام وقت بخیر سوال طولانیه و جزییات رو کامل مینویسم امیدوارم جواب بگیرم بنده ماه پیش رابطه داشتم ولی منی داخل ریخته نشد ،دو تا قرص ال دی خوردم بعدش .پنج روز بعد خونریزی داشتم شبیه پریود بود اما خیلی کم خونریزی داشتم بشدت کم.آلان منتظر پریودم هستم اما عقب انداختم یک روز .درصورتی که تخمک گذاری انجام شد طول ماه تمام ترشحات رو داشتم الان ۳روزه هیچ ترشحی ندارم .ممکنه باردار باشم؟
- توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
توده سولید هیپواکوسینه که مطرح کننده ضایعاتProbably benign هستن خطرناکه یا سرطانه ؟؟؟؟
- قرص دوفاستون
سلام عادت ماهانم نامنظم بود رفتم دکتر بهم قرص دوفاستون داد سه ماه مصرف میکنم به نظر شما تا کی باید استفاده کنم
- باز شدن بخیه سزارین
با سلام خدمت خانم دکتر من یک ماه هست که زایمان سزارین کردم و از و سط بخیه هام اندازه ی یه نقطه یا کمی بزرکتر خون اومده جای نگرانی هست کو یعنی عفونت کرده ؟
- ضربه پا به پایین شکم
سلام خسته نباشید..من لگدخورده به زیرشکمم روزهای اخرپریودیم هم بودلکه بینی هم خیلی کم داشتم الان میترسم اتفاقی افتاده باشه همش استرس دارم میشه لطفاجواب بدیدممنونم
- اکوزن در مایع کیسه اب
سلام من امروز رفتم سونو حدودای۳۸هفته هستم..درسونو گفته شده در کیسه اب جنین ذرات ریز اکوزن هست..این ینی چی؟ خطرناک نیست..
- آی وی اف
آیا دوقلوپسرباعمل آی وی اف انجام پذیره
- عقب بودن رشد جنین
سلام من هفته سی شش و یک روز بارداری هستم.امروز سونو دادم وزن جنین حدود ۲۶۰۰ بود اما پارامتر های رشد مثل hc و fl حدود یک هفته و نیم عقب بود (سی و چهار هفته و سه روز) پزشکان گفت مشکلی نیس به نظر شما هم مشکلی نیس یا صلاح میدونید داپلر انجام بدم؟
- تنبلی تخمدان
باسلام در سنوی من نوشته شده رحم شکل اندازه اکوژنسیه طبیعی دار ابعاد رحم در برش مید ساژیتال ۳۰*۶۵ میباشد اندومتر اکوی آن هموژن بوده ضخامتاندومتر (Double line)برار۶/۵است تخمدان اکوی استرومال افزایشیافته بانمای pco حاوی فولیکولهای نارسومتعددپریفرالوبدونمشاهدفولیکول غالب رویت میشود مایع در کلدوساک خلفی به حجم ۶/۵سی سی رویت میشود شرمنده وضعیت چطوره؟
- تبخال تناسلی
سلام خانم دکتر من مدتی که یه برش کوچیک قسمت واژنم بود بعد چند روز همه جای واژنم شبیه جوش وتاول خیلی دردناک شده که موقع ادرار خیلی اذیت میشم چکار کنم
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- قرص دوفامد
سلام مصرف قرص دوفامد برای خشکی واژن و عدم پریود شدن بعداز چند ماه ،چند دوره میتونه باشه؟چند ماه؟ از روز ۱۱ اولین پریود باید شروع کنم؟
- درد بخیه
سلام ۳ ساله سزارین شدم الان از دیشب بخیه هام خیلی درد میکنه در حدی که حس میکن تازه عمل شدم علتش چیه چیکار کنه حتی سرفه میکنم درد میکنه در حدی که اشکم میاد ازچیه
- مصرف استرادیول
سلام خسته نباشید ، برای انتقال ، از روز ۳ پریود قرص استرادیول ۲ مصرف کردم و به علت اینکه محلول خارجی نداشتن انتقال کنسل شد و گفتن قرصو قطع کنم ، ۱۰ روز مصرف قرص داشتم ، بعد قطع قرص خونریزی شدید داشتم و الان در موعد پریودم ، پریود نشدم ، احتمال بارداری هست ؟ پریودمم منظم بوده
- عفونت
با سلام من ۲۸سالمه متاهلم سر خونه زندگیم هستم چندماهه عفونت دارم شیاف گیاهی پماد قرص هرچی که مفید بوده استفاده کردم خوب نمیشم درضمن بجه هم ندارم حامله هم نمیشم الانم که پریود نشدم ۱۰روزه سونودادم کیست تخمدان دارم سمت راست بنظر شما چکار کنم
- احتمال بارداری
سلام خسته نباشید بعد از 15روز از پریودیم گذشته و رابطه بدون دخول داشتم و باکره هستم،هنگام ارضا شدن همسرم لباس زیر تن داشتند آیا ممکنه خیسی لباس زیر آغشته به منی به واژن من بخورد و بارداری اتفاق بیافتد یا خیر؟ و من بخاطر استرس 48ساعت بعد از رابطه دو قرص لونژیل همزمان خوردم آیا تاثیر دارد یا نه؟ ممنون
- Pid
باسلام،در سونوگرافی بنده مشخص شده ک مایع ازاد خفیف حاوی ذرات اکوژن داخلی مطرح کننده پی آی دی در لگن وجود داشت و همچنین این ذرات در مثانه هم بود،کیست تخمدان سمت راست هم دارم سوالم اینه ک درمان با انتی بیوتیک کافی ست یا خیر؟


