Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان
سلام در این بیمارستان اتاق تک نفره موجوده؟ همسر میتونه بعنوان همراه پس از زایمان بمونه؟
- فاویسم
سلام خانم دکتر خسته نباشین می خواستم بدونم آیا خوردن باقالی در دوران بارداری مضر هست برای جنین؟ اگه مادر مشکل فاویسم نداشته باشه؟
- Ekhtlafat hormoni
Chetor moleje mishavad che modat tol mikeshad
- فرتیلید
باسلام ۲تادختردارم برای پسردارشدن همسرم آزمایش اسپرم داده که فقط progressive motility(PR)۲۴ بود که رنج نرمال بالای ۳۲ بایدباشه دکترفرتیلید برای همسرم تجویز کرده الان ۹ ماه مصرف کرده وباردارنشدم آیا مصرف فرتیلیدتا باردارشدن باید ادامه بدیم یانه.باتشکرازشما
- زنان و زایمان
باسلام خانومی ۳۸سال هستم و۲۰سال سابقه ناباروری (مشکل اسپرم)سه مرتبه ای وی اف انجام دادم ک انتقال دوم مثبت شد ولی بتا افت کرد وختم بارداری اعلام شد کیفیت جنین ها آ وب هستند دربررسی هیستروسکوپی و،،،شرایط رحمی عالی قید شده میخوام بدونم ایا روش کمکی هست ک ب ما کمک کنه برای شانس بارداری بیشتر یا ازمایش خاصی هست ک قبل انتقال انجام بدهیم برای بررسی پذیرش رحم و لانه گزینی جنین
- از نظر محکم بودن
سلام خانوم دکتر سرکلاژ شیرودکار چون از بالا تر دوخته میشع محکم تر از مک دونالده؟
- بارداری
سلام خسته نباشیدمن ۱۷هفته ۴روزم هست امروزرفتم سونوآنومالی زیربرگه سونوروکه خوندم نوشته توده اکوژن به انداره ۶۵×۲۴دارم این چی هست؟چندروزی هم لکه بینی وامروزخونریزی داشتم که دکتربهم شیاف وآمپول پرژسترون داده .حالااین چیه واسم نوشته؟
- قرص دوفامد
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم مصرف قرص دوفامد باعث پریود نشدن میشه؟ من از روز ۱۵ قاعدگی شروع کردم شبی یک عدد الان ۱۰ روز از آخرین قرص میگذره ولی هنوز پریود نشدم.اقدام به بارداری هم نکردم آیا احتمال بارداری هست؟
- سلام من علایم داشتم و گفتین یک سوم اپلیکاتور را وارد کنم نه بیشتر، من نمیدونستم و از روز اول تا شش روز بعدش که استفاده کردم هر شب پر کردم اپلیکاتور تا اخر وارد کردم، حالا مشکلی پیش میاد؟ خطرناک؟ بخاطر اینکه کلیه هام و روده هام و قلبم احساس ناراحتی کردم
- سوال مهم
سلام دو ماهه زایمان کردم سینه هام سفت شدن تیکه تیکه سفت شدن بعضیا درد میان شیر جم شده چیکار کنم از بین برع تورو خدا
- توده هیپوکوا تحمدان چپ
سلام من رفتم سونوبارداري ماه اول گفتن توده هيپوکوا درتخمدان چپ مشاهده شده اياممکنه رشد جنین متوقف کنه?
- زمان زایمان
ببخشید من تاریخ اولین روز اخرین قاعدگی ام ۷تیرماه بوده .در ضمن دومین سزارینم هستش .میشه تاریخ زایمان من رو بگید
- سلام وقت بخیر خانم دکتر من هفته 6 بارداریمه ونمیخوامش چکار باید بکنم هیج دارویی هم استفاده نکردم
الان میتونم قرص یا آمپول استفاده کنم
- سقط
سلام بعد از سقط هکاتوم به پهنای۱۱میلی متر دیده شد آیا خودش دف می شود
- باردارشدن
سلام خانم دکتر من 28سالمه دوتا پسر دارم پسر دوم 4سالشه و 9ماه پیش فهمیدم تنبلی تخمدان دارم و برای مرتب شدن ماهیانم قرص ال دی استفاده کردم و الان میخوام باردار شم رفتم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت از 14پریودی به مدت 10شب بخور اگه من شب های که قرص رو مصرف میکنم و جلوگیری نکنم همراه قرص خوردن باردارمیشم؟؟؟
- بکارت
سلام خانم دکتر من وقتی برای اولین بارمن یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم و حدود نیم تا یک ساعت بعدش از من خون اومد ولی واژنم هیچ درد نمیکرد فط یکم کمر درد داشتم خانم دکتر میخواستم بدونم با ورود یک بند انگشت اشاره داخل واژن بکارت اسیب میبینه الان بکارتم اسیب دیده یا ن لطفا جواب بدید شرایط رفتن ب دکترندارم
- پولیپ
برای پولیپ 1 سانتی باید کورتاژ کرد؟ آیا مجردها رو هم کورتاژ میکنند؟
- ترشحات خونی در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، تو هفته دوازده بارداری هستم، دیشب رفتم دستشویی ترشحات خفیف خونی داشتم آیا مشکلی برای بچه پیش اومده؟ هفته قبل سونو آن تی دادم سونو نرمال بود و بچه سالم بود، باید الان چه کار کنم؟
- تاثیر مصرف دارو بر بارداری
با سلام و احترام خدمت شما، همسرم از داروی سولفاسالازین500 و ابترکس 2.5 میلی گرم استفاده می کنه، آیا این داروها بر روی تعداد و کیفیت اسپرم تاثیر داره؟ و در صورت بارداری بر روی جنین به علت اثری که روی اسپرم داشته میتونه تاثیر گذار باشه؟ متشکر از وقتی که برای پاسخ دادن میگذارید
- سلام خانوم دکتر من 23سالمه و بچه کی بودم 11سالم بود ک یکی از پشت ایستاده التشو لای پاهام فرستاد و نوک التش به پرینم خورد و سریع خودمو عقب کشیدم وقتی رفتم دستشوی دست که گذاشتم اون پایبن یکم خون شد قددستم میخام بدونم بکارتم اسیب ندیده خیلی نگرانم
سلام خانوم دکتر


