Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آندومتریوز
با عرض سلام گفتند اين بيماري دارم و ممكن باردار نشم مگر با اي وي اف واقعا يعني راهي نداره و چي هست اين بيماري
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید. ببخشید میخواستم یه دارویی بهم معرفی کنید برای افزایش کیفیت تخمک، لطفا. طریقه ی مصرفشم لطفا برام توضیح بدید ممنون میشم.
- شکم درد
سلام طرف چپ شکمم کمی درد میکنه و طرفاهای زیر شکمم بعضی اوقات طرف چپم هم تیر میکشه مشکل چیه ؟ باید به دکتر زنان مراجعه کنم؟
- اینترنال اکو مختصر خطرناکه
۴۶سالمه سونوگرافی دادم همه چی سالم بود فقط نوشته بود اینترنال اکو مختصر در مثانه مشهود است.می تونه خطرناک باشه
- فراموشی دروسبلین
سلام وقت بخیر دو ماهه دروسبلین مصرف میکنم این ماه هنوز پریود نشدم در طول دوران مصرف هم هرشب قرصمو خوردم اما ساعتش کمی جابجا شده نهایتا دو الی سه ساعت امکان بارداری وجود داره؟؟؟
- سقط
سلام. خسته نباشین.
خانم دکتر من سه بار سقط داشتم. دو بار اول ساک پوچ بود. سومین بار هپارین تجویز کردن. روزی دوتا زدم. این دفعه جنین داشت ولی نبضش متوقف شد. یک راهی برام بزارین. آزمایش ژنتیک هم سالمه. چیکار کنم؟ - ای وی اف
سلام ببخشید من روز شنبه ای وی اف و تخمک کشی بود فردا آن شاالله انتقال جنین دارم شیاف،گفت شب بزار در صورتی که من ۴:۳۰ صبح گذاشتم و لی،بعد ظهر که باید ۱۶:۴۰ نذاشتم گفتن قبل از انتقال جنین شب،بزار اشکال ندار مشکلی پیش نمیاید
- آمپول پروژسترون
سوال من 38سالم هست و دوماه پریود نشدم دکتر برام دوتا آمپول پروژسترون تجویز کردن ولی از عوارض زیاد این آمپول میترسم راه حل دیگه ای نیست؟
- کیست تخمدان سمت راست
سلام من اقدام به بارداری کردم نشد رفتم سونو گفتن کیست تخمدان اکو فری هست سمت راست با چه دارویی رفع میشه مبتونم باردار بشم دوماه پریود نشدم
- بارداری بعد ازسقط
آیا بارداری باوجود بقایا امکانپذیر است.یک ماهه سقط کردم نیم سی سی بقایادارم ولی هنوز پریود نشدم.
- الرژی در پریودی
سلام وقت بخیر
من الرژی دارم عطسه و ابریزش ک تا خدودی با قرص کنترل شده.
مشکل من اینه ک یکساعت بعد ازشروع پریودم این علائم ب حدی شدید میشه ک صورت من از شدت عطسه و ابریزش ورم میکنه و اینقد از دستمال استفاده میکنم صورتم زخم میشه و با هیچ قرصی هم خوبنمیشه تا ۲ ۳ ساعت ادامه داره و بعد علائم قطع میشه.میخوام بدونم چ ازمایشی بایذ بدم ک بدونم ایا تغییرات هورمونیه شذید باعث این اتفاق هست یا خیر؟ - سرکلاژ
سلام خانم دکتر باتوجه به دوبار سابقه زایمان زودرس و انجام سرکلاژ شکمی چه آزمایشات و چه فاکتورهایی نیازه قبل بارداری انجام بدم؟ لطفا فاکتورهای مورد نیاز را بفرمایید تشکر از شما
- وزن برای سزارین
سلام خانم دکتر سزارین برای بزرگ بودن جثه جنین در چه هفته ای توصیه میشه ؟ حتما باید 40 هفته بشه که وزن بالای 4 کیلو باشه یا هفته 37 با وزن 3400 هم مشخصه که جنین بزرگه و کیس سزارین هست ؟
- معاینه ی فیل از تزریغ واکسن گارداسیل
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر من برای تزریغ پاکسن گارداسیل همراه مادرم میخوام مزاحمتون شم ولی متوجه شدم که قبلش باید معایینه شم تست بگیرید ازم..من در گذشته یک رابطه داشتم و نمیخواستم در این معایینه چیزی از آسیب دیدن هایمن مادرم متوجه شن..میخواستم بپرسم که در این معااینه برای تزریغ واکسن چیزی در این مورد بیان میشه؟؟
- کیست
سلام به مدت دو ماه متفورمین ویک بارنزدیکی لک ازچهاردهمین روزبه مدت ده روز دوفاستون استفاده میکنم اما پریود نشدم با وجود کیست ممنون میشم کمکم کنید؟
- نازایی
سلام خانم دکتر شوهرم از ازواج قبلیش یه پسر داره،الان که با من ازدواج کرده، ازمایش اسپرم داد حرکت اش ضعیف بود،ویتامین E و اسپریژن و کیوتین میخوره آزمایشش کاملا نرمال شده، لازمه این سه تا دارو رو بخوره و ادامه بده تا وقتی که من باردار شم؟؟؟ راستی کافیه فقط ویتامین ای و اسپریژن رو بخوره؟؟؟دیگه کیوتین نخوره؟؟؟؟این نرمال بودن ازمایش یعنی دیگه کیفیت و سرعت خوبه خوبه
- بارداری
سلام من سه ماه هست که باردارم میخوام سبتش باید چیکار کنم میشه یه راهنمایی کنید
- درمان سیست نوبوتین حداکثر ۷ میلی
- انتقال جنین ناموفق
سلام خانم دکتر من شش بار انتقال جنین انجام دادم ولی نمیگیره من خودم هیچ مشکلی ندارم دلیل ناموفق شدن انتقال جنین چیه؟ لطفاً پاسخ بدهید


