Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آمپول واریوپپتیل
برای دخترم آمپول واریو پپتیل تجویز کردن اما پرستار آمپول و به هم نزد و بدون قاطی کردن ترزیق کرد ، سوالم اینه که در عملکرد آمپول فرقی نمیکنه
- بارداری
با عرض سلام و ادب میخواستم سوال کنم ایا با ازدواج با دختر 40 ساله این امکان هست که ادم بچه دار نشه راستش یه دختری رو نشان داده لند که سنش 40 هستش و لی من میترسم بچه دار نشیم لطفا جواب این سوال را بفرمایید خیلی خیلی ممنونم و متشکرم
- رابط
سلام خسته نباشید خانم دکتر من در رابطه جنسی خیلی درد دارم واژنم خشکه از شما میخواستم که یک ژل روان کننده مارک خوب بهم معرفی کنین مرسی؟؟
- هورمون درمانی در یائسگی
سلام وقت بخیر خانم دکتر .من ۴۸ سالمه وحدود ۳ ماهی هست که یائسه شدم پزشکم تعدادی مکمل تجویز کردن برای کاهش علائم این دوران اما بیخوابی به شدت کلافم کرده وخیلی تمایل دارم که هورمون درمانی روبروی کنم ممنون میشم نظرتون رو دراین مورد بدونم واگر این روش مورد تایید شماست تحت درمان شما قراربگیرد. سپاس
- سرکلاژ شکمی
ببخشید خانووم دکتر من خونمون کرمانشاه تهران میخوام عمل کنم یعنی یک هفته نمیتونم برگردم ادارم نمیتونم برم کارم سبک
- دوفامد
سلام خانم دکتر خسته نباشید دخترم ۱۳ ساله هست و از بهمن ماه تا فروردین پریود بود کامل بردم دکتر سونوگرافی کردن pco بود و دکتر دوفامد تجویز کردن به مدت ۲۵ شب بخوره وقتی پاک شد از روز ۱۴ پریودی ۱۰ شب بخوره ..حالا سوال من اینه دختر من که از روز ۱۴ پریودی میخوره به مدت ۱۰ شب ،دقیقا شب دهم قرص لکه میبینه و فرداش پریود میشه اینجوری که ۱۷ روزه پریود اتفاق میفته و من هر جا خوندم ۳تا ۷ روز بعد باید پریودی اتفاق بیفته ولی دختر من همون شب دهمی که قرص میخوره پریود میشه دوباره نیاز به پیگیری هست
- سقط
سلام من ۵روز از پریودم گذشته امروز تست زدم هاله دیدم قرص اووسیز۰/۷۵ خوردم تاثیر داره ؟؟ تروخدا کمک کن چیکار کنم یه بچه ۹ماهه هم شیرمیدم میخوام سقط کنم کمک کن
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من 6ماه است ک اقدام به بارداری کردم قبل اقدام پریودم تقریبا منظم بود بین 23تا26روز اما بعداز اقدام بین 31تا 35روز شده و ترشح هم زیاد شده برای 10عدد بیشتر بودن رنج پرولاکتین هم دکتر 8 عدد قرص تجویز کرده و به همسرم 10 عدد قرص کلومیفن.سونوگرافی هم همه چی خوب بود خیلی نگرانم بابت باردار نشدن 27سالمه
- عوارض ال دی
با سلام.من قبل انتقال دو ماه قرص ال دی داه بهم بخورم گاهی اوقات پا درد دارم چیکار کنم ؟ باعث لخته خونی در پا میشه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز و بااخلاق. ممنون که وقت میذارید و پاسخ میدید من در غربالگری مرحله دوم(سونو) در هفته 18 که سونو دادم نوشتهnb:5.9mmو نوشته نرمال است آیا واقعا این عدد نرماله ؟زیاد نیست ؟ آیا درسته که این عدد نشون میده یه بچه با بینی خیلی بزرگ است؟ممنون از لطفتان
- خونریزی شدید رحمی
به مدت دوماه خون ریزی رحمی شدید دارم درد ندارم و لخته خون دفع میشود ووقتی برای مدتی قرص آهن و مولتی ویتامین مصرف میکنم مقدار خون ریزی کاهش پیدا میکند علت آن چیست؟
- تخمدان پلی کیستیک PCOM
سلام من ۱۵ سالمه و حدود ۲ ساله که تخمدان پلی کیستیک دارم و دارو مصرف میکنم.بدون دارو پریود نمیشم مثلا ۳ماه یبار میشم.میشه در این باره توصیه بکنید چه کار کنیم تا خوب بشه? سونوگرافی هم دادم فولیکول ۳_ ۴میلی متری در تخمدانها،ضخامت آندومتر ۳.۷ ابعاد تخمدان ۴۳،۲۰ ۴۱،۱۹ ممنونم
- ارضانشدن
سلام خانم دکتر خوب هستید من۲۵سالمه و دو ساله ازدواج کردم اول رابطه حالم خوبه و دلم میخواد بعد یهو سرد میشم وواژنمم خشک میشه واذیت میکنه بعضی وقتاهم وقتی حالم عوض میشه احساس درد در مقعد دادم چه توصیه ای میکنید برام.باتشکر
- من خانمی 35 ساله هستم باردارم آلرژی دارم میتوانم لراتادین مصرف کنن
- فوکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکوژن به قطر۲/۲م م چسبیده به لایه اندومتر قدامی در قسمت فوندوس رحم مشهود هست میخواستم بدونم چیه؟واینکه خطرناکه؟ و میتونه باعث ناباروری بشه ؟ممنون میشم زود جواب بدید
- باردای
سلام روز بخیر بنده باردارم و در هفته ۷ هستم با سرکلاژ شکمی. آزمایشFBSنوشته شده نورمالشup to99 برای من۹۷ هست دکترم گفتن آزمایش پودرقند۷۵گرم بدم میخواستم بدونم مگه عدد آزمایشم نرمال نیست؟و این که ازمایش پودر قند در هفته ی بارداری من ضرر نداره؟
- ضربه به رحم و زیر شکم
ضربه شدیدی به رحم همسرم وارد شده. آیا خطر جدی دارد ؟؟؟ برای کاهش درد چه باید کرد ؟؟؟
- بخیه
سلام خانوم دکتر جای سزارین سفت و ی مقدار ورم کرده ایا مشکلی داره؟
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من حدود ۶ماه اقدام به بارداری کردم ۳۰ سالمه ۴ماه بعد اقدام که باردار نشدن عمل آپاندیس انجام دادم و دوماه بعد عمل باز اقدام کردم تا امروز که ۷ماه میشه،واینکه از زمان اقدام پریود هام بهم ریخته،آیا من مشکلی دارم که باردار نمیشم؟ واینکه من اصلا ترشح ندارم و یا خیلی کم که روز تخمک گذادیمو بفهمم،خودن میگم شاید تخمک ندارم ایا باید سونو انجام برم که ببینم تخمک دارم یانه؟
- قرص مزالازین دربارداری


