Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد
سلام من عفونت قارچی دارم و از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده میکنم سه روزه امروز زیر شکمم(اولش هر دو طرفش بعد از یکساعت طرف راست ) درد ریزی داره که اذیت میکنه چیکار کنم یعنی بخاطر عفونت قارجی هست؟ دکتر برم؟
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام خسته نباشید من سونو گرافی دادم وداخلش نوشته مقداری مایع ازاد درکولدوساک دیده سده یعنی چی؟
- سلام من پریودم عقب افتاده ایا از مصرف پودر گین اپه
- قرص روکین
با سلام آيا در زمان مصرف قرص پيشگيري روكين ميتوان واكسن گارداسيل دوز سوم را تزريق كرد؟
- ترشحات کشدار قرمز رنگ موقع پریود
باسلام وقتتون بخیر خانم دکتر موقع پریود ترشحات کشدار شفاف قرمز خیلی کم رنگ میبینم زیادم هستن قبل اینکه تنبلی بگیرم هم بود ولی کم بود ولی الان زیاد شده و خونریزیمم بخاطر قرص سیپروترون کم شده البته تنبلی تخمدان هم دارم و ازمایشم دادم دو ماه پیش خوب بوده و فعلا قرص سیپروترون کامپاند میخورم ببخشید خانم دکتر این ترشحات طبیعی هست؟ میشه علت بیشتر شدنت بخاطر قرص باشه ؟
- فولیکول
فولیکول به دیامتر ۲۵ در تخمدان سمت چپ نشانگر چیست
- IVF
سلام خانم دکتر شما آی وی اف انجام می دین من می تونم مزاحمتون بشم تا حالا تجربش رو ندارم من ۴۵ سالمه پارسال بهمن خود به خود باردار شدم تو دوازده هفته رشد جنین متوقف شد سقط بدون قرص و کورتاژ داشتم الان بخاطر سنم می خوام آی وی اف کنم
- خارش واژن
ناحیه ژنیتالم خارش داره
- ..
سلام وقت شما بخیر من ۱۷ سالمه و تقریبا ۱ ماه پریودم عقب افتاده بود و دیروز تموم شد اما امروز درد وحشتناکی توی لگن و پاهام دارم که حتی مسکنم ارومش نمیکنه دلیلش چیه و اینکه باید چیکار کنم
- تداخل دارویی لووتیرکسین با قرص ال دی
سلام من برای عقب افتادن پریودم میخوام قرص ال دی بخورم در حالی که کم کاری تیروئید دارم قرص لووتیروکسین میخورم میخواستم ببینم این دارو ها باهم تداخل ندارن واینکه پریودم عقب میفته یا نه ؟این قرص روی تیروئید اثر میزاره یا نه ؟ممنون میشم جواب بدین
- توده
یک توده سالید کیستیک به ابعاد 20*20*25 سانتی متر در سمت راست شکم مشاهده شد بنطر میرسد از آنکس سمت راست احتمالا تخمدان منشا گرفته و به سمت بالا به زیر دیافراگم امتداد پیدا کرده آیا خطرناک هست؟ احتمال ترکیدن دارد ؟
- عفونت زنانه و اقدام به بارداری
عفونتم خيلي زياده ميكوزين استفاده ميكنم خوب نميشم هم قارچي هم باكتري
- نازایی،،
سلام ببخشید برای جلوگیری از نازایی چیکار میتونیم بکنیم؟
- نامنظمی پریودی
سلام من ۱۸ سالمه و چند ماهی میشه ازدواج کردم ولی پریودیم نامنظمه دیر و زود داره رفتم دکتر بهم گفت مدروفم از شب ۱۵ تا ۱۲ شب استفاده کن بعده چند وقت منظم میشه ولی من هنوز به ۱۵ روز نرسیده پریود میشم چند باره الانم تازه یه هفته بود تموم شده بود باز دوباره صبح پریود شدم
- ارتباط سونوگرافی و زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز.. پزشکم برام سونوی واژینال نوشته.. اما من میترسم انجام بدم. قبلا شنیده بودم که اگر نفر قبل از من زگیل تناسلی داشته باشه، از طریق اون دستگاه سونو به من هم منتقل میشه حتی اگر سرِ دستگاه سونو مجهز به کاندوم لاتکس باشه. آیا این حرف درسته خانم دکتر؟ ممنون میشم جوابمو بدید.
- درمورد پستان
سلام خانم دکتر خوبید من رفتم سونو سینه سمت راستم نوشته تصویر کانون اکوفری با ابعاد ۳۰ در ۱۵ م م در فارزون راست. تصویر لنف نود اتیپیک با دیامتر ۱۰در ۲۰ م م در اگزیلاری راست رویت شد . میشه بگید یعنی چی؟؟
- اکوژن متعدد tiny در میومتررحم مشهود است. ایا حاملگیه
- قرص پروژسترون
با سلام،من تنبلي تخمدان دارم و دكترم برام قرص پروژسترون براي تنظيم تجويز كرده آيا باعث سرطان سينه ميشود؟؟در مصرف طولاني مدت؟
- رفع تیرگی واژن با لیزر
با سلام . ببخشید خانم دکتر آیا کسانی که قبلا زگیل تناسلی داشتن و با لیزر زائده رو برداشتن و الان اثری از زگیل در قسمت واژن ندارن میتونن از لیزر بلیچینگ واسه روشن کردن واژن استفاده کنند ؟ و از لیزر برای رفع موهای زائد هم میتونن استفاده کنن ؟
- پریودی بعد از جراحی
سلام خانم دکتر عزیز و گرامی خسته نباشید ممنون از اینکه به پیامهای ما با حوصله جواب میدید، ۴۶ ساله و مجرد هستم حدودا دو ماه و نیم پیش عمل برداشت فیبروم انجام دادم در ضمن کیست تخمدان هم داشتم که کیست هم حین عمل برداشته شد امپولی که تجویز کرده بودین ده روز بعد از عمل تزریق کردم فرمودید نباید پریود بشم بیست و دو روز بعد از عمل پریود شدم دو ماه بعد از عمل اومدم خدمت شما سونو انجام دادید فرمودین مشکلی نداری و دیگه پریود میشید هیچ نوع دارویی هم تجویز نکردید ولی من هنوز پریود نشدم خیلی نگرانم چهار ماه بعد نیز نوبت دوباره دادید راهم دوره و نمیتونم خدمت شما برسم.


