Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لیزر مونالیزا تاچ
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که شما در کلینیک لیزر مونالیزا تاچ هم انجام میدید؟
- فرص مسکن
سلام من ماه اخربارداریمه دندونم ب شدت درد میکنه خیلی حالم بده یدونه از این قرصای مسکن قوی خوردم ایا ضرر داره؟
- پریودی نامنظم دارم
سلام دکتر من ۳۵ سالمه الان روز سوم پریودی هست و خروج تکههای کوچک به همراه خون قرمز تجربه دارم طبیعی هست؟؟؟
- لک بینی
من امروز عصر پی ار پی شدم اومدم خونه لک بینی دارم کمر دردم دارم علتش چیه؟
- فیبروم
سلام خسته نباشید خانوم دکتر درد شدید لگن میتونه از فیبروم خارج از رحم باشه؟هزینه عمل لاپاراسکوپی فیبروم چند هستش؟کدوم بیمارستان؟
- احتمال بارداری و تنبلی تخمدان
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز ببخشید دکتر یه سوال داشتم من تنبلی تخمدان دارم والان یک سالی میشه ازدواج کردم وهیچ گونه جلوگیری نداشتم اما متاسفانه بارداری رخ نداد به پزشک مراجعه کردم اول گفت عفونت داری دارو داد مصرف کردم خوب شدم واین ماه برام کلومفین ومتفورمین برابارداری تجویز کرد کلومفین رو از 4 قاعدگی خوردم واز همون موقع نزدیکی داشتم یعنی تا 11 3 بار ولی بدش شوهرم برا کاری رفت شهر دیگه تا 1 ماه هم نمیتونه بیاد حالا شما با این اوصاف احتمال میدین من تو همین چند نزدیکی که داشتم شانس باردار شدن داشته باشم ممنون میشم جوابمو ایمیل کنین برام زود
- جلوگیری از زایمان زودرس
سلام ببخشیددوزایمان زودرس داشتم زودرس داشتم اولی ۱۸ هفته دومی ۲۶ هفته ولی برای دومی سرکلاژ شده بودم اما باز هم زایمان زودرس گرفتم و نموند برام حالا برای بار سوم باید چیکار کنم دوباره همون اتفاق میفته یا یه روش دیگه وجود داره ممنون میشم جواب بدین
- لتروزول
سلام . من از سوم پریود تا هفتم شبی دوتا لتروزول خوردم و ۱۲ قاعدگی امپول hcg زدم دکتر گفت از ۱۴ قاعدگی تا ۱۰ شب دوفامد بخورم ولی من اشتباهی از ۱۴ تا ۵ شب شبی یدونه لتروزول خوردم نمیدونم حالا چیکار کنم ترخدا راهنماییم کنید الان ۱۸ پریودی هستم
- کیست ناف جنین
سلام در سونو ۱۳ هفته یک کیست مولتی لوکولار به ابعاد ۲۸*۲۰ mm چسبیده به ناف ودیوار قدامی شکم در ناحیه هایپوگاستر و نواحی قدامی و تحتانی لگن دیده می شود کانون ایزودنس با ضخامت ۱۴mm و به طول ۲۱mm با حدود لوبوله چسبیده به قسمت فوقانی کیست فوق الذکر در موضع ناف دیده میشود
- کیستیک اکو فری به دیامتر. 44* 72 در تخمدان
سلام خانم دکتر خوب هستین میخواستم ببینم کیستیک اکو فری به دیامتر 44*72 در تخمدان میخواستم بگم آیا کیستیک من بزرگ هست یا نه یا خطر داره یا نه میخواستم هم بزارم بچه دار بشم آیا بزارم یا نه ممنون میشم
- پریود و دوره
سلام خانم دکتر من پریودام 24بهمن 22 اسفند وامروز 23 فروردینه ایا پریود من نامنظمه یا منظم و طول دورم چن روزه مرسییی
- عوارض دارویی
سلام هفته ۷ بارداری هستم،،با توجه به استفاده از قرصهای اعصاب و تپش قلب و زوج مینور بودن قصد سقط دارم که دکترم گفت نمیشه و من از پرسو جو از اطرافیان قرص سایتوتک رو خریداری کردم ولی الان از استفاده از اون میترسم،چون میگن خطر ایست قلبی داره،،الان من چه کنم؟لطفا راهنمایی کنید🙏🙏
- سلام عزیزم من تنبلی و کیست های ریز تخمدان.. پلی کیست.. دارم و دکتر قرص dupbaston بهم داده. تا ده روز و بعد ده روز بیست روز نخورم. خواستم بدونم هرروزی شروع کنم مشکلی نداره یا باید سر تاریخ خاصی بخورمش؟ پریودیم 17. همون هفدهم بخورم یا ده روز قبلش؟ ایا با این قرص درمان میشم؟
- سلام وقت بخیر
آیا تست nst زنان باردار در مطب خانم دکتر انجام میشه
- آزمایش بتا
سلام خانم دکتر من ۸ روز از انتقال دو جنین فریزم گذشته. دیروز آز پروژسترون دادم که عددش ۱۰.۹ شد و امروز بتا ۲.۳ بود. آیا انتقال ناموفق بوده؟؟ ممنون میشم زودبهم جواب بدید⚘️
- ابله
سلام اگرخانم بارداری بافردیکه ابله مرغان دارم برخوردکندچه کاربایدبکن مبتلانسه
- ایا نیاز ب عمل داره وچگونه مسخص میشه خوش خیم یا بدخیمبودنش
کیست هیپواکو ب ابعاد ۱۰mmدر ۴mm
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- سقط جنین
دوهفته بعد ازسقط برای جلوگیری میتوان از قرص ال دی استفاده کرد
- قرص سیبل
با سلا من ۱۹ سالمه و مجرد هستم مدتیه ک قاعدگی نامنظمی دارم و باید حتما دارو بخورم تا پریود بشم الان نزدیک سه ماه هست ک پریود نشدم و دکتر بهم قرص سیبل داد دارم مصرف میکنم دومین قرص از رنگ سفید روهم خوردم ولی هنوز پریود نشدم خیلی نگران هستم چون نمیخوام روز کنکور پریود باشم چون اذیت میشم آزمایش هم داده بودم مشکلی نداشتم و فقط اضافه وزن زیاد دارم الان من چیکار کنم ک پریود بشم؟ لطفا سریع پاسخ بدید.


