Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- سپتوم رحم
سلام خانم دکتر ببخشید من دو سال پیش عمل سپتوم رحم انجام دادم،ولی به خاطر سری مشکلات دیگه نتونستم دکتر برم،ولی از موقع عمل به بعد حجم خونریزی پریودم نسبت به پریودای قبل عمل بیشتره،خاستم ببینم طبیعی یا خیر،این خون زیادی به خاطر قسمت برداشته شده(سپتوم) یا رحمم آسیب دیده؟؟واینکه الان میتونم عکس رنگی رحم بگیرم،واسه رحم عمل شده بد نیست؟؟؟
- خونریزی رحمی
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من در هفته 14 بارداری دچار خونریزی خیلی شدید شدم و پس از سونو بمن گفتن که رحمم دو شاخه و هماتوم دارم و این خونریزی دو هفته ادامه پیدا کرد و در هفته 16 جنین سقت شد اکنون عکس رنگی رحم گرفتم و تو عکس گفتن شکل و حجم رحم کاملا نرماله و خبری از رحم دو شاخ نیست حالا من نمیدونم کدوم درست میگن. عکس رنگی مطمین تره یا سونوگرافی
- پولیپ رحم
پولیپ درسای,ز14mm*8*12*دارم به من قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده آیا این درمان کافیه یا بهتره همین الان هیستروسکوپی انجام بدهم
- مایع آزاد لگنی
من مامانم واسه چکاپ رفت دکتر گفت روز هفتم پریود برو سونو مامان منم رفت بعد سونو همچی نرمال بود فقط یه پولیپ ۱۵ میل داشت که دکتر گفت عمل کن مامانمم فعلا عمل نکرد بعد فک کنم روز ۱۲ یا ۱۳ یا ۱۸ پریود رفت یه سونو دیگه اینو خودش رفت تو سونو همون پولیپ بود ولی یکم مایع آزاد لگنی خفیف دیده شد رفتیم دکتر گفت چون سونو قبلی نبودع و الان هس پس یعنی به روز پریود مربوطه گفت احتمالا تخمک گزاریه اونم نباشه عفونت من نگرانم
- پولیپ رحمی
داروب پروژسترون برای پولیپ رحم چه کاری می کند
- پولیپ رحمی
سلام خانوم دکتر عزیزم من پولیپ رحمی داشتم دو تا که جمعا یک سانت بود یک ماه پیش هیستروسکوپی کردم و برداشته شد و جواب پاتولوژی خوب بود و پریود این ماهم درست بود و دکتر ک مجدد رفتم گفتن که باید چند ماه دوفاستون مصرف کنم از روز ده پریودی ب مدت ۱۴شب شب برای جلوگیری از برگشت پولیپ من قبل عمل پولیپ دوفاستون سه ماه مصرف کرده بودم ولی همش لکه بینی داشتم میخاستم بدونم مصرف دوفاستون درست هستش یا نه کاری نکنم؟و اینکه جلو برگشت پولیپ رو میگیره ؟
- هیستروسالپینگوگرافی
با عرض سلام و خسته نباشید خانم دکتر عزیز لطفا میشه آدرس مکانی که هیستروسالپینگو گرافی رو با بی حسی یا بی هوشی انجام میدهند در رشت لطف فرمایید🙏
- مربوط به زنان
سلام وقت بخیر پلیپ رحمی ممکنه در دخترمجرد هم ایجاد بشه؟
- آبا بعدازعمل هبستروسکوپی پولیپ عودمیکنه؟
سلام خانم دکتر وقتتون بخیرباشه ،من تقریبا دسال پیش باعمل هیستروسکوپی دوتا پولیپ داشتم جراحی کردم،وخداروشکرخوش خیم بودن،دوباره سونو واژینال دادم میگن رشدکرده یکی به ابعاد۷*۱۰میلیمترویکی دیگه به ابعاد۱۰*۱۲میلیمتردراندومترفوندال رویت شد،ممنون میشم منوازنگرانی دربیارین
- جواب پاتولوژی هیستروسکوپی
Proliferative endometrial with endometrial polyp Mild chronic endocervicitic
- تفسیر جواب پاتولوژی
RIf consists of multiple cream brown colored tissues m=2*2*2 cm .sos=2/1 E=10%
- گزارش پاتولوژی
سلام عمل هیتروسکوپی داشتم میخوام جواب پاتولوژیما بدونم
- ایا بعد عمل رحم وتخمدا ن یه ماه خونابه الان ۱۵روز ترشح زرد رنگ از بدنم خارج میشه ایا مشکلی پیش اومده
یه ماه ونیم عمل برداشتن رحم وتخمدان انجام دادم یه ماه اول خونابه
- Ismerd meg a Chicken Road a legjobb kaszinóban online az elemzésünkkel.
Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road vicces témával és bónuszokkal egyesíti az élményt.A játék bemutatása Merülj el egy őrült univerzumban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A grafika élénk, rajzfilmszerű stílussal. A zene könnyed és szórakoztató.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road kellemesen meglep. Megtalálható benne:Szabad pörgetések Nyereményfokozók Egyedi szerkezet Vicces WildokMinden pörgetésnél aktiválhatsz különleges animációkat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Egyszerű: számos online kaszinó felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Például: Energy Casino ellenőrzött platformokon a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után remek felfedezés.Erősségek Minőségi animációk Bónuszok sokaságaFigyelmeztetések: Változó RTP kaszinónkéntA szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road meglepő élmény.
- سلام خانم دکتر عزیز امکانش هست جواب پاتولوژی رو برای من تفسیر کنید ممنون از لطفتون
History: Not stated Gross: Specimens are received in two containers labeled as: (A) Endometrium: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 3x3x1 cm totally (B) Endocervix: multiple pieces of grey tissue and blood clots measuring 2x2x0.6 cm totally. S.O.S: A) M/2+ B) M/1 Embedded: Totally (A&B) Diagnosis: (A) Endometrial curettage: - Early secretory endometrium - Endometrial polyp (B) Endocervical curettage: Unremarkable endocervical epithelium
- تفسیر پاتولوژی پولیپ
non_polyp endometrium, cystic hyperplasia without atypia
- میشه جواب منو بدید
سلام من ازتون سوال پرسیدم هنوز جوابمو ندادید و عکس سونومو فرستادم الان 12 روزه پریودم چندروزه اول لکه بینی و سه روز اخر لکه بینی. خونریزی زیاده . علایم دیگر ندادم نظر دکترم این بود هیستروکتومی کنم . میخواستم نظر شما رو هم بدونم . سونوم رو مجدد میفرستم براتون همون که گفتم من 44 سالمه متن سونومو براتون ارسال میکنم میشه ببینید و بگید با این شرایط جراحی باید صورت بگیره یا نه ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید خیلی استرس دارم سونوگرافی واژنال و ابدومینال و کالرداپلرو مپینگ میوم ابعاد رحم 50*105 میلی متر بزرگتر از حد طبیعی است ( محور رحم متمایل به سمت راست ) میوم ساب موکوزال در فوقانی فوندوسی 29*33 م م دیده شد ( فیگوی 1) میوم اینترامورال در خلفی چپ فوندوس 18 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم اینترامورال در قدام فوندوس و بادی 19 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم اینترامورال در خلفی راست فوندوس 118 م م دیده شد ( فیگوی 4) میوم ساب سروز در خلف فوندوس 17 م م رویت شد ( فیگوی 5 میوم اینترامورال در خلفی راست بادی 18 م م دیده شد ( فیگوی 4 میوم ساب موکوزال در راست بادی 11 م م دیده شد ( فیگوی 2 چند میوم پراکنده 8-10 م م پراکنده در رحم میوم ها در دایلر واسکولاریتی متوسط دارند و RI بزرگترین میوم 0.77 می باشد اکوی میومتر غیریکنواخت است ( آدنومیوزیس و رحم میوماتو ) ضخامت آندومتر 4 م م و در حد نرمال است تخمدانها سایز و اکوی نرمال دارند مثانه ضخامت جداری نرمال دارند و فاقد پاتولژی است مایع آزاد در حفره لگن مشهود نیست
- خونریزی بعد از ۱۰ ماه از برداشت رحم بصورت نصف
سلام بنده خانم ۳۳ ساله هستم که به خاطر فیبروم زیادو خونریزی، قسمت فوقانی رحم رو برداشت کردن ودهانه رحم رو برام گذاشتن .اما حالا طی مدت طولانی بعد ۱۰ ماه خونریزی بهم دست میده و هر سری میرم پیش دکتر که بار اول گفت گوشت آورد و سوزاندم وبار دوم پودری خارجی داشت برام ۳ بار الان میزنه اما هیچ تعصیری نداره حالا چه کاری باید انجام بدم
- پریودی بعد از آمپول لوپرومر
سلام خانمی 47ساله هستم با دو فرزند دو سال است که پریودهای شدید همراه با لخته های بزرگ دارم از اول مهر دیگه پاک نشدم تا دیماه عمل هیسترسکوپی انجام دادم و کورتاژ تشخیصی و همچنین برداشتن پولیپ دهانه رحم انجام دادم نتیجه پاتولوژی خوب بود بعد سه مرحله آمپول لوپرومر زدم و تا سه ماه پاک بودم الان هشت روزه لکه بینی دارم چقدر احتمال میره یائسه دایم شوم


