Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پولیپ وبارداری
سلام خانوم دکتر،ممنون ازجوابتون،من بیمارخودتون هستم،ببخشیدزیادسوال میپرسم،برای یادآوری میگم من پولیپ ده میلیمتری دارم،اگه باوجودپولیپ بارداربشم ریسک سقط جنین وجودداره درسته؟بهترنیست اول جراحی کنم نظرشماچیه،ممنون
- خونریزی شدید
دوتا آمپول زدم خونریزی ام قط بشه یاسه بشم قط نشده هیچ خونریزی شدید با لخته های زیاد.چهل سالم بچه ندارم .سه بار سقط کردم.فیبروم داشتم عمل کردم.دیگه بچه نمی خوام
- پولیپ رحم و سقط جنین
من ۳۷ ساله هستم ۴ ماه پیش سقط داشتم چند هفته عد با tvsمشخص شد یه پولیپ اندومتریا ۱۲ میل دارم که قبل از بارداری نبود میتون اقدام به بارداری کنم یا حتما باید پولیپ دراورده بشه بعد اقدام کنم ممنونم
- پولیپ
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن لکخ بینی داشتم اومدم خدمتتون سونوکردین گفتین یک پولیپ ده میلی متری دررحم دارم،آیاحتمابایدجراحی بشم وایامانع بارداری؟خیلی استرس گرفتم
- هزینه عمل هیستروسکوپی و اسم بیمارستان
سلام وقتتون بخیر میشه راهنمایی کنید تو کدوم بیمارستان عمل میکنید و هزینه عمل هیستروسکوپی پولیپ رحم چقدر میشه ؟ و اینکه دفترچه بیمه سلامت روستایی قبول میکنین یا نه ؟،
- علایم
با سلام من حدود سه ماه هست،که هیستروسکوپی کردم 'جواب پاتولوژی هم به گفته دکتر خوب بوده و به مدت سه ماه قرص پروژسترون مصرف کردم۰ الان بازهم بین قاعدگی ترشحات قهوه ای دارم و قاعدگیم حدود ده تا دوازده روز طول میکشه ایا اینهاطبیعی هست? متشکرم
- برای قطع خونریزی
آیا خونریزی بعد از هیستروسکوپی طبیعی است؟؟اگر هست تا چند روز و مقدار خونریزی چقدر طبیعیه؟؟
- ایا بعد عمل رحم وتخمدا ن یه ماه خونابه الان ۱۵روز ترشح زرد رنگ از بدنم خارج میشه ایا مشکلی پیش اومده
یه ماه ونیم عمل برداشتن رحم وتخمدان انجام دادم یه ماه اول خونابه
- مصرف قرص سیبل/
سلام عمل پولیپ بهمن انجام دادم بعدش پریودی ام جلو می اومد و تخمدانم فعال بود ولی قصد بارداری نداشتم سونودادم نشون دکتر دادم گفت ازمایشات خوبه . ولی از اردیبهشت ماه دوبار در یک ماه پریود شدم و دیگه نشدم تا خرداد فکر کنم اخرش بود تا دوباره تیرماه ۱۸ پریود شدم . ۵روز بعدش قرص سیبل یه بسته دیگه مونده بود مصرف کردم تا به قرص سفید رسید چندتاش خوردم الان یک ماهه از مرداد تا الان پریود نشدم جلوگیری ام هم کاندوم بوده علت پریود نشدن چیست؟
- عفونت زخم عمل تخلیه رحم
بعد از هفت ا رواز عمل تخلیه رحمم ترشحات زیادی ااز محل زخم دارم برای درمان عفونت در خانه چیکار کنم
- هیستروسکوپی
سلام . من ماه پیش هیستروسکوپی انجام دادم و پولیپم رو برداشتم . حدود چهار روز دیگه پریودم شروع میشه ولی لکه بینی دارم . این بخاطره عملمه ؟ یا اینکه مشکلی وجود داره ؟ممنونم
- هیپرپلازی اندومتر
سلام وقت بخیر، ۲۸ سالم یک ماه پیش رفتم برای سونوی ۱۲ قاعدگیم فهمیدم پولیپ دارم و عمل هیستروسکپی انجام دادم بیوپسی که دکتر توی مطب گرفت جوابش اندومتر پرولیفترایو با هیپرپلازی کیستیک آیا خطرناکه پیش سرطانیه؟ باعث نازایی میشه؟
- پولیپ
باسلام. ار نشانه های پولیپ رحم نامنظمی پریود یا لکه بینی بعداز پریوده. ولی من پریودی منظم داشتم. لکه بینی های من هم قبل از دوره ها بود. پولیپ رحمی که داشتم رو برداشتم .الان سه ماه از برداشتن پولیپ میگذره ولی هنوز لکه بینی دارم. آیا مشکل همین پولیپ است؟ علت ادامه دار بودن الکه بینی چیست ؟
- کورتاژ تشخیصی
سلام من دیروز بخاطر خوتریزی زیاد وضخامت ۱۲ اندومتر .کورتاژ تشخیصی شدم وولی از دیروز پاهام خیلی سنگین وبی حس شدن
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- قرص روکین
- ناباروری
- هیستروسکوپی
با سلام هیستروسکوپی برای خارج سازی پولیپ، در مطب انجام میشود یا بیمارستان؟ بفرمایید بیمارستانهای طرفرقرارداد شما کدام بیمارستانها هستند؟
- سلام من ۳۷ سالم هست پولیپ داشتم هیستروسکوپی کردم جواب پاتولوژی…..Endometrial polyp…nopolypiod endometerium..proliferatuve phse sos m/3. Et. Endometrium polyp polypctomy!
پولیپ رحم هیستروسکوپی داشتم
- Testaa reactoonz-peli ja sen rtp sivustolla suosittu vinkeillämme.
Etsitkö uutta pelikokemusta? Sitten, reactoonz slot ansaitsee huomiosi.Tarjonnut tunnettu peliyhtiö, reactoonz sekoittaa hauskan teeman ja erikoistoiminnot.Pelin esittely Tervetuloa piirretyltä näyttävään galaksiin, jossa bonukset käynnistyvät yllättäen. Tämä on juuri se, mikä tekee reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma sopii täydellisesti pelin rytmiin.Bonustoiminnot Toimintojen osalta, reactoonz slot ei petä. Odota:- Free spinejä - Kertoimia - Epätyypillisen pelimuodon - Yllätyksellisiä scattereitaPelatessasi voit laukaista minipelin.Missä pelata reactoonzia? Missä pelata reactoonz? Hyvä uutinen: monet nettikasinot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Mobiiliyhteensopiva - Hyvä valinta aloittelijoilleKannattaako kokeilla reactoonzia? Muutaman tunnin testauksen jälkeen reactoonz slot on erinomainen ajanvietto.Mitä pidimme: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Monipuoliset bonuksetHuomiot: - Voi tuntua kaoottiselta uusille pelaajille - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot saattaa olla uusi suosikkisi.


