Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تخمک گذاری
سلام دوره قاعدگی من۳۲روزه هست برای بارداری چه روزی اقدام کنم سرکلاژ شکمی هم هستم
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- نازایی
سلام خانم دکتر من ۳تا آمپول سینال اف ۷۵ داشتم که ۷ و ۸ و ۹ قاعدگی باید میزدم امروز یکیشو زدم حالم بد شد و از حال رفتم البته زیر جلدی تزریق شد درد هم داشت ..آیا بقیه رو باید زیرجلدی بزنم اگه عضلانی بزنم بی فایده است ؟؟؟
- چه روشی برای درمان ریشه ای انجام بدیم؟
من دو دز ایرانی دوسویه زدم هم همسرم ولی نمیدونم کرایوف انجام بدم یا لیزر بهتره درکنارش دا و واسه تقویت سیستم دفاعی هم دارم استفاده میکنم
- بارداری
سلام خانم دکتر من در سن ۲۸سالگی مشکل غدده هیپوفیز داشتم و جراحی کردم بعد پنج سال عود کرد بعد پرتو درمانی کردم الان سه سال از پرتو گذشت می توانم بارداربشم برام خطر نداره
- حاملگی
سلام دکتر،16هفتمه گلودرد دارم چی بخورم تا خوب شم ؟
- سقط جنین
سلام من یه ماه پیش با قرص سقط کردم بعد الان ۱۳ روزه پریود شدم ۴ ،۵ روز اول شدید بود ولی الان کمتر شده ولی قطع نمیشه یعنی مشکلی هست؟ میتونم قرص ال دی استفاده کنم؟
- قرص دزوسپتیو
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم دکترزنان قرص دزو سپتیودادن که سه ماه مصرف کنم از روز ۳وم پریودی شروع میکنم یه چنددونه روکه میخورم لک میبنم خون میبنم اماکم کلا مثل دردپریوی درد دارم میخواستم بببنم مال قرصه یا خطری داره ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت واژینال زخم دهانه رحم
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر نزدیک ۷ ساله ازدواج کردم ۵ ساله عفونت دارم خیلی دکتر رفتم از این دکتر به اون دکتر رفتم داروهارو نصفه رها کردم ولی از دی ماه دوباره رفتم دکتر زنان داروهای خوراکی انتی بیوتیک کرم واژینال کلیندازول از فلوکونازول گرفته تا سفیکسیم تاوانکس داکسی سایکلین سیپروفلوکساسین و حتی ۱۱ تا امپول جنتا مایسین یه دوره ۵ تا روزی ۲ عدد یه دوره ۶ تا هر ۸ ساعت کنارش قرص بایوفم خوراکی شیاف واژینال سیموواژ و لاکتوواژ استفاده کردم بعد از اون دوجلسه پانسمان امنیودیسک که دکتر گفتن شرایطت داره بهتر میشه عفونتت داره خوب میشه بعد پریود شدم دوباره بعد اون رفتم دکتر گفت عفونتت داره دوباره شروع میشه واقعا این روند درمان و برگشتن عفونتم از چیه خسته شدم از داروخوردن نوع عفونتم هم گفتن از نوع مقربتیه تست پاپ اسمیر و اچ پی وی هم دادم خوب بودن ممنون میشم راهنماییم کنید این حجم انتی بیوتیک و جواب نگرفتن از چیه زخم دهانه رحم هم دارم
- خونریزی بعد از هیستروسکوپی
سلام
من 16 روز عمل هیستروسکوپی و تخلیه انجام دادم..روزهای اول خونریزی نداشتم ولی مدت یک هفته است که مثل پریود خونریزی دارم…نمیدونم طبیعیه یا پریودم..تا کی امکان داره بعد عمل خونریزی داشته باشم
با تشکر
- ترشحات سبز رنگ
سلام.ترشحات سبز و در دهانه واژن درد داشتم.تشخیص این بود ک ترشحاتم قارچی هست.۴ عدد فیلوکونازول تجویز شد ک با وجود مصرفشون همچنان نرشحات سبز و دردناکه.مجدد باید ب پزشک مراجعه کنم؟؟
- قرص پروژسترون
ایا مشکلی پیش میاد قرص پروژسترون رو به جای 10 روز 14 روز خوردم؟
- سلام .خانم ۳۸ ساله هستم ،دکتر برام آمپول واریوپپتیل تجویز کردند ،دوز دوم رو هم استفاده کردم دو روز پیش، ولی هنوز لکه بینی دارم😭
- تعویق انداختن پریود
با سلام من دختر ۱۸ ساله هستم ومجرد،، برای سفر زیارتی میخوام چهار روز پریودم عقب بیفته آیا خوردن قرص ال دی ال رو پیشنهاد میکنید ؟ضرر نداره ومشکلی ایجاد نمیکنه؟ فاصله ببن پریود قبلیم تقریبا ۲۰ روزه ممنون میشم راهنماییم کنید
- بارداری
من تو ۸ هفته بارداری هستم یه هفته پیش سونو انجام دادم ۲ ساک دیدن که گفته هیچیشون مشخص نیست آزمایش دادم ۱۷ هزار بود الان نمیدونم چکار کنم
- کیست تخمدان
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، من خانمی 35 ساله و مجرد هستم با قد 168 وزن 70 کیلوگرم بنا به درخواست خودم از دکتر تقاضای سونو نمودم و یکماه پیش سونو انجام دادم جواب سونو به شرح زیر است :سونوی پستان در پستان چپ توده هایپواکو با حدود ماکرولوبوله با احتمال pribably benign mass به ابعاد 14 در 8.5 میلیمتر و به فاصله 13 میلیمتر از سطح پوست در ساعت 3 در areolar margin به همراه یک کیست کوچک به دیامتر 5 میلیمتر در مدیال آن مشاهده شد که با توجه به oblique orientation ترجیحا بیوپسی از آن تحت گاید سونوگرافی و یا در غیر اینصورت سونوگرافی نزدیک آن دو تا سه ماه بعد توصیه می شود . راستش آقای دکتر من خیلی میترسم و بیوپسی انجام ندادم به نظر شما باید حتما نمونه برداری انجام شود ؟؟؟در مورد سونوی رحم کیست حاوی اکوی داخلی به ابعاد 37 در 36 میلیمتر با احتمال اندومتریوما و یا کیست هموراژیک در تخمدان راست مشهود است دکتر به من داروی duphaston تجویز کردند اینجانب بسیار نگران می باشم اگر لطف کنید و بنده رو راهنمایی نمایید ممنون خواهم بود متشکر
- امپول سینال اف
- بکارت
با مالش شدید دهانه واژن طوری که لبهای تناسلی از هم باز شوند ودور،آیا بکارت لطمه میبیند
- آیا از بین رفتن تخمدان در دختر مجرد۱۷ساله درمان دارد؟
- Dfi
سلام روزتون بخیر خسته نباشید هفته ی بعد ای وی اف داریم ازمایش اسپرم دادم دی اف ای ۲۸ درصد بود میخاستم ببینم با این درصد ای وی اف موفقیت امیز هستش یان .دکتر اورولوژی خودم تو کلینیک ناباروری اصفهان گفتن باید بری برا ای وی اف.میخاستم اگ میشه نظر شماچیه ممنونم


