Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال جنین
با سلام من روز چهار انتقال هستش علت کمر درد چیه؟
- قرص ضدبارداری
بعد سقط چند روز بعد میتوان قرص ضد بارداری استقاده کرد
- زایمان
باسلام و خسته نباشید من حدود چهار ماه پیش زایمان طبیعی داشتم ولی دهانه رحمم خیلی تنگ شده موقع نزدیکی درد دارم احساس میکنم جای بخیه هام نازک شده دست میزنم درد میگیره طبیعی هستش
- اندومتریومای اسکار سزارین در سمت راست
یکساله که درد دارم و پارسال سونودادم اندومتریومای محل سزارین دارم. خواستم ببینم ربطی به تخمدان داره. ینی به تخمدان هم سرایت میکنه؟
- بارداری
سلام من ۱سال اقدام کردم ولی خبری نیست بهم گفتن قرص دوفاستون بخورم به نظرتون جواب میگیرم مشکلی هم ندارم
- بارداری خارج از رحم
سلام من سه روزه سرگیجه سردرد تهوع درد کمر و زیر ناف دارم بیبی چک گذاشتم منفی شد تنبلی دارم و رحمم کوچیکه به حاملگی خارج از رحم شک کردم ولی خونریزی ندارم خب یک هفته پیش رابطه داشتم بعد یک هفته علائم شو نشون میده
- آزمایش پرولاکتین کی باید انجام شود؟
سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم ازمای پرولاکتین باید حتما موقع پریود انجام داد ؟ بهترین زمان برای انجام ازمایش پرولاکتین چه موقع هست؟
- دردپریودی
سلام خسته نباشین خانم دکتر من الان نزدیک به ۳۵روزه که خوریزی شدید دارم دکتر هم رفتم ولی شدید ترشده به نطرتون چیکار کنم خونریزیم قطع بشه
- سرکلاژشکمی
سلام میبخشید من سرکلاژ شکمی شدم و دوتا زایمان زودرس داشتم و ازاینکه طبیعی باردار نمیشم مجبور شدم ای وی اف کنم میخواستم بدونم دکترم دوتا واسم انتقال میدن اگ یوقتی دوقلو گرفت میتونم نگهشون دارم ایاممکنه با دوقلو رحمم جواب بده ازاینکه استراحت مطلقم باشم باید بازم یکیش روریداکت کنم یامیشه دوتاش نگه دارم؟ ممنون
- تداخل دارویی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من صورتم جوش میزنه و دکتر پوست برام قرص راکوتان نوشتن و هورمون هام هم مشکل دارن دکتر زنان هم برام قرص سیبل نوشتن الان دکتر پوست گفته سیبل رو مصرف نکن چون اثر راکوتان رو خنثی میکنه نظر شما چیه
- کوتاژ رحم
سلام آمنه فتحی نیا هستم دو روزپیش مشکل خودمو براتون نوشتم میدونم سرتون شلوغه خواستم بدونم که حضوراخدمت برسم یا لک بینی من طبیعی هستش ممنونم
- بارداری
من آزمایش خون دادم بتا روی ۲۰۰ بود گفتن بارداری چند روز بعد خون ریزی لخته ای داشتم سونو گرافی انجام دادم گفتن بچه ای وجود نداره یعنی سقط شده اخه بی بی چک گذاشتم دوتا خط افتاد
- پرده بکارت
سلام دختر۴,ماهه دارم بعدازشسنن واژنش رابابادگرم سشوارخشک کردم ایا برای پرده ی بکارت اومشکلی پیش می اید
- خود ارضایی
سلام خانم دکتر تقریبا دو روز مونده که پریودم تموم بشه ، مالش کلیتوریس داشتم اصلا ناحیه مالش حتی نزدیک واژن هم نبود شدتش هم زیاد نبود خون قاعدگی من تیرست معمولا بعد ۲ ساعت که رفتم سرويس بهداشتی دیدم که به مقدار کم خون روشن که انگار تازه از رگ خارج شده باشه هست خیلی ترسیدم یعنی پرده آسیب دیده ؟ تاحالا رابطه نداشتم اصلا هیچ جسمی نزدیک واژنمم نبردم اگه پارگی پرده نباشه علتش چیه؟
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من بخاطر تنبلی تخمدان ب دکتر مراجعه کردم بعد از سونو گرافی و ی سری آزمایش تشخیص دادن ک تنبلی تخمدان شدید هم چپ و هم راست و در جواب آزمایش من تیروئید کم کار شدید هم داشتم بعد چند تا دارو تجویز کردن ک یکیش قرص سیبل ب من گفتن ک بعد پریودت روز ۳ ب بعد شروع کن ب مصرف تا موقعی ک به قرصای سفید برسی دیگه اونارو مصرف نکن ولی من از موقع مصرف تا امروز ک شده ۱ ماه پریود من قطع نشده این ی مشکل جدیه ؟؟؟
- بارداری
باسلام،آیالاغربودن خانم میتواندباعث زایمان زودرس شود وزنم 50کیلو وقدم163 استاحتیاج است قبل ازبارداری وزن زیاد کنم؟
- اکوژن در قلب جنین
سلام. میخواستم ارتباط بین توده سفید در بطن چپ و راست قلب با اختلالات کوروموزومی را بپرسم که تا حد این ارتباط قابل اعتنا است. مخصوصا اگر در تمام آزمایشات و سونوگرافی نشانه ای از اختلال نباشد، ازدواج فامیلی نباشد و در فامیل نیز همچین موردی نباشد آیا نگران کننده و خطرناک است؟
- مهم
سلام ببخشید من از قرص ال دی مصرف کنم یهو میشه قط کرد یا ن بسته باید تموم بشه؟؟؟
- سقط
سلام من چند هفته پیش قرص خوردم برای سقط رفتم گفت تو طول سرویکسته دوتا دیگه خوردم و بعد دو هفته رفتم ک گفت توی طول خط اسکار سزارین گیر کرده و باید بستری بشی تو را خدا کمک کنید من ی دوقلو کوچکی دارم باید چیکار کنم
- ترشحات بارداری
سلام خانم دکتر در هفته۲۰ بارداری هستم سرکلاژ شکمی هستم از اول بارداری روری یک بار ترشحات ژله ای داشتم بدون بو و سوزش و خارش گاهی شفاف گاهی شیری رنگ الان هر ۲الی۳ روز روی دستمال این ترشحات را میبینم ایا طبیعی است یا نیاز به دارو دارم؟ بعضیا اصلا ترشح ندارن در بارداری کمی نگران شدم


