Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ای وی اف
سلام خانم دکتر. من ۲۳سالمه برای تعیین جنسیت میخام ای وی اف کنم . اما فیبروم سینه دارم . ایا امپول سینال اف(از روز دوم پریودی تا ۷)و ستروتاید(از ۷پریودی ب بعدو عصر هم سنال اف )بزنم بدنیست برای فیبروم سینه؟؟؟
- ای وی اف
سلام سونو شدم تخمک بالای ۱۷داشتم موقع تخمک کشی فقط یکی تخمک کشی شدم موقع تخمک کشی متوجه شده بودند که تخمدانم راستم۲تا کیست اندومتریوزداشتم دلیلش چیه با تخمک خوبی که داشتم فقط یه تخمک گرفتن
- جنین کامپکت
سلام من جنین کامپکت انتقال دادم .معمولا چند روز بعد از انتقال ابن جنین لانه گزینی میکنه ممنونم
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته 14 بارداری هستم روزی 2عدداسترادیول 2میلی میخورم تاکی بایدادامه داشته باشه.باای وی اف باردارشدم ودوقلو
- احساس ضعف
سلام خسته نباشید من ۲۶ سالمه امروز روز دوازده انتقالمه احساس ضعف دارم و گاهی کمرم و پاهام و زیر دلم درد میکنه علت چی میتونه باشه و فردا روز پریودیمه استرس دارم علتش چیه
- شیاف پروژسترون
سلام وقت بخیر من روز ۵انتقال هستم شیاف پروژسترون را هر ۸ساعت استفاده میکردم و یک نوبت را یادم شده مشکلی ایجاد میکنه؟الان که یادم افتاد شیاف را گذاشتم دوز بعدی را باید مثل هرروز سه ساعت بعد بزارم یا ۸ساعت بعد؟
- ای وی اف
سلام خسته نباشید، خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم و هرزگاهی با امپول و دوفاستون پریود میشم،الان توسیکل انتقالم دکترم برای روز بیست ویک سیکل امپول دکاپپتیل ۱/۲تجویز کردن میخواستم بدونم عوارض داره یا باعث یائسگی زودرس میشه؟
- پروژسترون
آیا بعد از ای وی اف یک بار استفاده از آمپول پروژسترون در روز کافیه یا دو بار
- IVF
امروز روز دوازدهم انتقالم هست ول چک بی بی منفی نشون داده نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین شنبه باید آزمایش بدم
- علت تب وپادرد وتیرکشدن بدن بعدانتقال جنین چی هست؟
سلام وقتتون بخیر.من امروز۸انتقالم هست ولی الان چندروز پادرد دارم ویدفه بدنم تیرمیکشه . بعدش روزششم انتقالم یدفه ازجام بلندشم وزیر دلم هم تیرکشید وهم درد گرف میشه بگید که ممکنه به جنینا اسیب زده شده ممنون میشم زود پاسخ بدید
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام ایا لکه بینی با ای وی اف قبل پریود به معنی شروع پریود هست امروز روز 12 انتقالم هست پنجشنبه ازمایش دارم
- استفاده ازقرص استرادیول
من بعدازهیستروسکپی دکترم بهم گفته بایدازدوم پریودی هر۸ساعت یک قرص استرادیول باید استفاده کنم الان که نوبت به دوزمصرفی شده یادم امده که دوزقبلی رواستفاده نکردم آیا بهتره که دوقرص باهم مصرف کنم یاهمون یکی
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- ای وی اف
روزششم انتقال تست زدم منفی شدآیازودبوده
- قرص سیبل رو از روز چندم پریود مصرف کنم برای پیشگیری
سلام ببخشید دکتر برای من بجای قرص الدی که قبلنا میخوردم قطع کرد قرص سیبل رو نوشت براز پیشگیری از بارداری میخورم ولی نمیدونم قرص سیبل رو از روز چندم پریودی مصرف کنم جواب بدین ممنون میشم
- من روز ۱۳ انتقالمه
سلام و وقت بخیر من ۱۳ روز پیش ای وی اف کردم روز نهم و روز دهم بی بی چک زدم هردو مثبت شد . شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم امروز ک روز ۱۳ انتقالمه کمی لکه قهوهای دیدم آیا باردارم یا خیر
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر، من 29سالمه ذخیره تخمدانم پایینه در آز amh مهرماه 0.3 بود و آز اسپرم شوهرم کمی ضعیف بود رفتم برای ivf که 3جنین بی کیفیت از 4فولیکول بالغ تشکیل شد .
حدود دو ماه اووبوست مصرف کردم و کلی دم نوش رازیانه و 5انگشت و... و شوهرم هم 45روز فرتیل اید مصرف کرد، بهمن ماه با آز اسپرم نرمال و amh خودم که بهتر شده بود تقریبا 0.9 رفتم میکرو اینجکشن ایندفعه باز 2 جنین بی کیفیت از3فولیکول بالغ تشکیل شد.
لطفا من رو راهنمایی کنید/ - متخصص زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من نزدیک ۴روززی میشه ک خیلی سوزش و خارش دارم رفتم دکتر بهم گف ک شما زخم دارید و شستشو کرد دارو داد یه کرم ب اسم کلیند امایسین ۲درصد داد و یه پماد با اسم موضعی داد پماد ک میزنم میسوزه میخواستم ازتون بپرسم ک با این کرمی ک داده زخمم خوب میشه یا ن خیلی نگرانم آخه گف اگر نشه احتمال زیاد باید عمل بشی خیلی منون یشم جواب بدید و بهم بگید ک خوب میشم با ای دارو یا خیر و چرا و به چه علتی زخمی شده ممنون راهنمایی کنید
- آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- درموردقرص استرادیول
سلام خسته نباشید،من5/10تخمک کشی داشتم،6/28سونودرآب،برای ماه بعدهم بهم قرص استرادیول دادن که ازروزاول عادت مصرف کنم متاسفانه فراموش کردم مصرف کنم الان چی میشه😭🤦♀️


