Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دارو
ضربه ی محکم به لبهای بزرگ و غده ی بارتولن. خارش و سوزش بالای واژن و داخل واژن قسمت بالای آن. عفونت ادرار و خارش کلیتوریس و خارش لبهای کوچک و ورم یه سمت زیر شکم. چه دارویی باید مصرف کنم؟
- سلام خسته نباشید خانوم دکتر جواب تست پاپسمیر من نگرانم کرد توش گزینه Routine Follow_ Up هست اگه لطفاً جواب بدید ممنونم
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟ - سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- هایپراکو
سلام توده هایپراکو به ابعاد ۲۴×۱۵ در رحم من دیده شده وداراری ساقه عروقی است ومیوم اینترامورال زیادی در خلف بادی رحم هم دیده شده بنظر شما من باید رحم خود را خارج کنم
- سقط جنین
سلام سركار خانوم شرف الدين در هفته ي چهارم بارداري هستم و به دلايل مالي و خانوادگي اين بچه رو نميتونم نگه دارم. ميتونم به شما مراجعه كنم تا براي سقط جنين راهنماييم كنيد؟ ممنونتون ميشم كمكم كنيد. سپاس
- درباره آمپول پروژسترون
سلام ،من چند روزه پریودیم عقب افتاده دکتر برام دو تا آمپول پروژسترون داده اگه باردار باشم باعث سقط جنین میشه
- سرکلاژ شکمی
سلام آیا با داشتن سرکلاژ شکمی میشه عمل براشتن سپتوم رو انجام داد؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر میخواستم بدونم چندماه از عمل سرکلاژ شکمیم میگذره اشگال نداره از سرویس ایرانی استفاده کنم به نخ سرکلاژ فشار نمیاد؟
- کلسیفیکاسیون چیست؟
درجواب سونو من نوشته ضخامت اندومتریال 8میلیمتر است .کلسیفیکاسیون دردیواره قدامی رحم دارد.تصویر هیپواکو دردیواره قدامی رحمددارد که به نفع فیبروم است.ایناخطرناکه؟
- خودارضایی
سلام من مجردم و۲۰ سالمه از بچگی خودارضایی داشتم الان نمیدونم چیکار کنم از خودم خبر ندارم نمیدونم پردم پارا شده یا نه متاسفانه خوارضایی با وارد کردن چیزی به داخل واژن بوده وهمچنین رنگ واژنم تیره تر شده و پشت سر هم ۲ ماه یه بار کیست پیدا میکنم بعد درمان دوماه بعد دوباره شکمم درد میکنه و با سونو گرافی میبینم کیسته خوارضایی نداشتم ها الان سه ماه دارو ۲۱ روزه استفاده میکنم قراره برم دکتر دوباره ویزیت شم آیا کیست ها یا شکم درد ها به خاطر خودارضاییه راستی هیچ خونی نیومده بیرون مایع سفید رنگ اومده بعد اتمام پریودم همین مایع میاد آیا مشکلی هست چطوری به دکترم بگم ضروریه معاینه شم ممنون میشم جواب بدین
- سرطان آندومتر
سلام نزدیک به یک ماه هست خونریزی دارم سنو داخلی دادم آندومتر 16بود دکتر برام کورتاژ تشخصی نوشتن آیا راه دیگر هست کورتاژ نشم آیا آندومتر 16سرطان است
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟
- بلنوپد کدن اجسامسنگین
سلام خسته نباشید تا چه مدت بعد سزارین نباید اجسام سنگین بلند کرد ؟ مثلا من یک سال سزارین کردم میتکنم اجسام سنگین بلند کنم یا خطر ناک هنوز ؟ تا اخر عمر نباید جسم سنگین یلند کرد؟
- درد زیر شکم و کمر
سلام.. وخسته نباشید . چرا بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول واژینال دچار دل درد و کمر درد و درد زیر دل شدم..
- خراش پرده بکارت
دخترم دوسال داره تو دستشویی میشتمش که ازش خون اومد دکتر بردم گفت بکارتش خراش پیداکرده امکان داره خودبخود ترمیم بشه و بازیو جنبو جوش باعث پارگی بیشترنمیشه و در رشد و بلوغش تاثیر داره
- بعد زایمان
با سلام و احترام هفت ماهه از زایمان من میگذره و سزارین شدم، اما شکمم هنوز جمع نشده همین طوری میمونه یا بهتر میشه، چون زایمان اولم اصلا شکمم رو نبستم اما کاملاً جمع و صاف شد
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- ؟
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است؟
- جراحی زنان
سلام من 27سال دارم زخم داشتم و کولپوسکوپی انجام دادم میخوام نظر شما رو هم بدونم


