Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لگد به شکم
سلام من ۸سال پیش ازشوهرم لگد بالای ناف خوردم ورم داره درد هم دارم دکتر رفتم دارو داده وقتی میخورم خوبه اما چرا کنم که خوب بشم شوهرم ۷سال پیش مرده میشه راهنماییم کنید ممنونم
- عفونت قارچی
کرم فلوکونازول ۱ درصد داخلی برای درمان عفونت قارچی واژن موثر است؟ هیدروکوتیزون و فلوکونازول موضعی و کپسول فلوکونازول ۱۵۰ یک روز درمیان بعد صبحانه دکتر نوشته
- پرده بکارت
سلام اگه میشه کمکم کنید من فقط ۱۵سالمه و بهم تجاوز شده از کجا بدونم که پردم سالمه اخه چند روز پیشم رفتم سوناگرافی گفتن که هیچ مشکلی نداره حتی واسه معاینه زنان و زایمان هم رفتم گفتن که واسه عمل زیبایی۱۸سالتون شد بیاید اگه میشه کمکم کنید واقعا نمیدونم چیکار کنم
- سقط جنین
۳۳ سال دارم دوتا بچه دارم دوبار سقط کردم که قبلی سه ماه پیش بود میخواستم تازه دستگاه بزارم که سونو دادم و متوجه شدم ۶ هفته حامله هستم دوتای قبلی یکیش ۷ هفته بود و اصلا قلب تشکیل نشده بود ولی الان گفت ۶ هفته و ۵ روز هست قلب کامل تشکیل شده و ضربان قلب منظم هست واقعیت میخوام بندازم اما میترسم چون قلب داره میگم یه انسان زنده اس کمکم کنید.... نمیدونم باید چیکار کنم
- خونریزی در دوران بار داری سه ماهگی
در آخر ماه دوم به مدت ۸روز است که خونریزی معمولی دارم چه کار باید بکنم
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر من ۸ ماهه که شیر میدم به بچه و اصلا پریود نشده ام، بعد رابطه جنسی بلافاصله قرص اورژانسی لوونورژسترل ۷۵ دوتایی رو یکجا خوردم ، ۵ روز بعدش به مدت چهار پنچ روز خونریزی داشتم میخواستم بدونم ایا این یعنی عدم بارداریه؟ و اینکه چون پریود نمیشدم بخاطر شیردهی و با خوردن قرص اورژانسی پریود شدم از ماه های بعدی پریود بازم رخ میده؟ با تشکر
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
سلام من هفت هفته هستم و تو سونوگرافی نوشته که جنین در کابینه آندومتر سمت چپ مشاهده شد آیا خطرناکه؟
- ضربه
سلام ببخشید دختردایی بیشور من وقتی پشت سرش بودم محکم با باسنش کوبید به شکمم زیر دلم درد گرفت من خودم تخمدانم تنبله آیا مشکلی برام پیش میاد نکنه نازا بشم
- زگیل تناسلی
سلام لطفا آدرس و شماره تماس مطب رو بفرمایید
- سونو انومالی
سلام درسونوی انومالی برام نوشتن مقداری اسلاژ به صورت رسوب درساک حاملگی مشاهده شد.یعنی چه؟
- جنین
آیا ب دنیا آوردن بچه چهارم راحت تر است ؟
- سلام وقت بخیر ببخشید پودر اینو فولیک رو در زمان پریودی میتونیم استفاده کنیم؟
دکتر بهم پودر اینو فولیک داده هنوز یه هفته از مصرفشون نگذشته پریود شدم میتونم ادامه بدم مصرفشون رو یا ن قطع کنم
- پستان
با عرض سلام وخسته نباشید . 34 ساله هستم و 5 سال است که ازدواج کرده و باردار نشده ام. مشکلی که دارم اینست که سینه چپم اکثرا احساس خارش دارد . ممکن است که مشکلی وجود داشته باشد؟ چون شایری که باید روی نوک سینه باشد ، سینه چپم ندارد . لطفا راهنمایی بفرمایید.سپاسگزارم
- اکوژن چیست
- تداخل دارویی
با سلام خانم دکتر- پردنیزولون 25 دوهفته مصرف کردم.با چه فاصله ای میتوانم واکسن انفلوانزا تزریق کنم. چون داروخانه چی گفت پردنیزولون اثرواکسن رو کم میکنه. ومن قصد حامله شدن دارم خواستم بپرسم چقدر با واکسن انفلونزا فاصله بدهم تا اثر واکسن کم نشه وکامل باشه؟ با سپاس فراوان
- هماتومی
سلام خسته نباشید من درهفته ۱۸ بارداریم هستم هماتومی ۵۱ میلی دارم خونریزی و لکه بینی ندارم دکتر برام آمپول تجویز کرده .من خیلی نگرانم هماتومی من خیلی بزرگ تر شده جواب منو بدید خیلی ممنون میشم
- بارداری
سلام خسته نباشید 42 سالمه سه تا سزارین داشتم میخوام پسر باردار شم چهارمین سزارین خطرناکه میگن باید رحمتو در بیارن آیا بچه باسن بالا سالم میشه
- بارداری
سلام من هفته سی و شش هستم چهار هفته مونده تا زایمان طبیعی من که اولین بارداریم هست هفته چندم زایمان میکنم تاریخ اولین روز اخرین قاعدگیم ۱۳۹۹/۹/۲۲ یا در چه تاریخی زایمان کنم ، ،، یا صبح ها بیدار میشم جنین در سمت چپ خودشو جمع کرده شکمم سفته ولی صبحانه بخورم خوب میشه علتش چیست ایا جنین در اوایل هفته های سی و دو و سی و سه یک کیلو هشصد گرم باشه تا چهل هفته وزنش چقدر میسه زیاد میشه
- پریود نامنظم
سلام ببخشید من یه برج خونریزی کم داشتم این برج پریودم ۱۰روز شدید بود با کلی داروی خونگی قطع شد ۵ روز نداشتم دوباره پریود شروع شد رفتم سونو گرافی گفت هیچ مشکلی نیست دکتر زنان برام آمپول قرص نوشت گفت باید زود قطع بشه ولی نشده هنوز با خوردن قرص کم هست ولی قطع نشده خیلی میترسم
- در مورد زگیل در واژن
داخل واژنم چن تا دونه حس میکنم خیلی فکرمو مشغول کرده .نظر شما چیه


