Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درد کلیترولیس
سلام مدتی هست که در ناحیه کلیترولیس درد دارم و این درد بعد رابطه جنسی شدیدتر میشه و بخاطر این تمایلی به رابطه جنسی ندارم لطفا راهنمایی کنبد
- تنگی دهانه رحم
با سلام و ادب، خانم دکتر سال پیش بعداز آی یو آی متوجه شدم دهانه رحمم تنگه دکتر بعداز آی یو آی گفت دهانه رحمت بسیار تنگ بود.ممکنه تنگی دهانه رحم به دلیل فریز دهانه رحم باشه؟ آیا همین عامل میتونه باعث ناباروری در من شده باشه. درمان و باروری با تنگی دهانه رحم چطوره؟ با دارو درمان میشه یا با جراحی؟
- سلام خسته نباشید من آنپول ضد بارداری زدم سه ماها الان یک ما گذشته عادت ماهانه شدم لکه بینی دارم دو هفته شده دکتر بهم قرص مدروکسی داده خوبه بخورم
- سلام وقت بخیر ببخشید اگر زمانی که قرص پرژستوران استفاده میکنیم نزدیکی هم داشته باشیم ولی جلو گیری نداشته باشیم باردار میشویم
- بقایای سقط
سلام من سقط داشتم الان بقایای جنین مونده ۵ سی سی هنوز پریود نشدم از بعد سقط ۴۰روز میشه ساکشن لازمه برام
- بعد از تزریق واریو پتیل دچار ریزش مو میشویم؟
- درد پریودی
سلام خانم دکتر
ازتون راجع به درد در این دوران سوال کرده بودم و لطف کردید و پاسخ دادید که "چون درد پیشرونده دارید لازم است یکماه آز قرص LD OCP ضد حاملگی بهمراه قرص ویتامینB6 استفاده کنید اگر درد کاهش پیدا کرد درمان را ادامه دهید خاطرتان باشد که این یک نوع درمان است"
قرص LD رو بایستی از روز خاصی به نسبت شروع پریودی استفاده کرد یا اهمیتی نداره و فقط کافی هست که یک ماه مصرف بشه؟ اگر بخوام این درمان رو ادامه بدم دوره مصرف قرص به چه صورت باید باشه؟
ممنون می شم اگر راهنمایی بفرمایید - بارداری
سلام.. وقت بخیر راستش من با یک خانمی رابطه داشتم.. ایشون بعد من با یه شخص دیگه ای عقد موقت کرد و بعد از یکماه یا دوماه از ایشون جدا شد.. حالا با یک بچه اومده میگ من از تو باردار بودم..بچه ایشون متولد 20 خرداد هستش.. و من خوندم که از زمان انعقاد نطفه تا بدنیا آمدن بچه 266 روز بیشتر طول نمیکشه.. و از اونجایی که من از برج 6 سال قبل با ایشون هیچ رابطه ای نداشتم.. که خیلی بیشتر از 266 روز یا 280 روز میشه..از نظر علمی غیر ممکنه این بچه مال من باشه.. لطفن راهنمایی کنید.. با تشکرپاسخ به سوالات شما
- حین پریودی
من روز سوم پریودم اکثرا تکه گوشت همراه با درد شدیدازم خروج میشه با توجه به مطالبی که خوندم آیا خطرناکه
- طولانی شدن پریودی
سلام خسته نباشید من الان پونزده روزه که پریودم و پریودیم قطع نمیشه چه قرص ها و یا دارو هایی رو پیشنهاد میکنید
- لکه بینی
سلام من از روز ۵ ام پریودیم شروع کردم قرص روجا خوردن ولی بعد ۱۰ روز از پاکیم لک دیدم می خوام برم سفر زیارتی با وجود خوردن قرص استروژن کونژوگه ۱۲۵ تموم نشده البته هنوز یکی خوردم چیکار کنم تموم بشه؟؟؟؟
- نحوه مصرف قرص سیبل
سلام دکتر برای تنظیم پریودی به من قرص سیبل رو دادن من امشب روز ۱۹ که قرص رو میخرم و امشب یکم خون اومد هنوز ۲۱ روز نشده مصرف دارورو قطع کنم بااینکه خون اومد خوردم ولی کم بود مقدارش و اینکه قرص های سفید رو کی مصرف کنم
- عادت ماهانه
سلام من امروز 5روز از عادت ماهانه میگذرد و ضربه ای محکم به وسط کمرم خورد چی بخورم که برام مفید است و بعد از دو بسته قرص ضد بارداری عادت شدم ولی خیلی خونریزی ندارم قرص را تغییر دادم علتش همین است تشکر ممنون.
- قرص دزوپستیو
سلام من دو ماه پیش پریود شدم ولی لک بینی داشتم و قطع نمی شد دکتر بهم قرص دزوسپتیو داد الان بعد دو ماه برای جلوگیری هم میتونم از همین قرص استفاده کنم قبلا برای جلوگیری از کاندوم استفاده میکردم
- کبد
با سلام.سونوگرافی کبدانجام دادم نوشته چندکانون اکوژن که مربوط به سیلیفیکاسیون درلوب راست کبدرویت شد مفهوم این یعنی چه.ممنون
- Chronic cervicitis چیه
سلام، من ۳۶ سال هستم، جواب کلنوسکوپیم توی ۶ تا نموننه که گرفته شده فقط Chronic cervicitis نوشته، ایا این خطرناک؟ دکترم دارویی تجویز نکرده و گفته که خوبه، ایا به دارو نیاز ندارم
- imp source
Read Full Report https://nutramed.health/lithuania/slimming/sirt2s-slimming-capsules/
- خونریریزی در پریودی با لخته های تقریبا 5سانتی
سلام خسته نباشید خانمی هستم 42ساله،زمان پریودم که میشه خونریزی نمیکنم فقط دستشوئی که میرم کمی خونریری دارم،بخاطر خونریزی کم درد زیر شکم بسیار شدید داشتم بعد از یک هفته با داروهای گیاهی و خانگی باز شدم،و الان دو هفته است خونریزی دارم با لخته های سفت،وهنوز قطع نشده،میتونم قرص جستیران 40مصرف کنم؟و چند بسته مصرف کنم؟
- درد معده
سلام وقت بخیر چهارمین ماهه که برای جلوگیری از بارداری از مارلین استفاده میکنم.درد قفسه سینه و سنگینی و سوزش معده دارم از عوارض این قرصه؟ طبیعیه؟
- جوش پستان
سلام وقت شریف حضرت عالی بخیر من یه پسر بچه ی سه ماهو نیمه دارم که از دیروز تو زمان شیردهی درد دارم دردی مشابه درد شقاق پستان البته اصلا فرصت نکردم نگاه کنم و دهان بچه رو نگاه نکردم احتمال آفت هم ممکنه باشه... لطفا راهنماییم کنین ممنونم اخرین سونوی پستان رو هم سال 93 دادم و جواب سونو رو خودتون ویزیت فرمودین و سالم بوده


