Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زیادشدن پریود
سلام خانم دکتر دختری مجردو۲۰ ساله هستم میخواستم بپرسم که برای زیاد شدن خون پریودم چی بخورم که ضرری هم نداشته باشه مثلا چه دمنوشهایی برای زیاد شدن پریود درمجرداخوبه ؟ ممنون
- زنان وزایمان
سلام خسته نباشین من نزدیک دوساله ک درحال اقدام هستم همه ی آزمایش های قبل بارداری روهم دادم شوهرمم آزمایش اسپرم داده ک متخصص زنان دید وگفت مشکلی ندارین حالااین ماه برام قرص فمارز نوشته از۳شب قاعدگی شبی ۲تابخورم ۵روز وقرص مدروکسی پروژسترون هم نوشته ک از۱۴سیکل بخورم شبی دوتاو دوتاآمپول ک روش نوشته فولیگ نان حالامیگم این ماه میتونم نزدیک داشته باشم؟
- رشد سینه
سلام آیا قرص و آمپولی برای افزایش سایز سینه وجود داره؟ برای کسی که سینه های کوچکی داره درمان وجود داره یا خیر؟
- حاملگی
من شهریور پریود شدم بعدش شروع کردم بع خوردن قرص سیبل ۵روز پریودم طول کشید بعدش قرص همینجوری ادامه دادم هر روز ۲۶باز دوبار پریود شدم اول خیلی کم بود مثل ترشح کشدار خونی اینجوری بود بعد چند روز پریود سنگین شدم و تا الان ادامه داره خیلی طول کشیده قرص اول میخوردم الان چند روز قط کردم میشه بگید دلیلش چیه انقد پریودم آیا امکان داره حامله بودم سقط کردم اینجوری شدم خیلی نگرانم اگه میشه جواب بدیم قرص هم دکتر برام نوشته کع از روز اول پریودی بخورم و ادامه بدم و اینکه من تنبلی تخمدانی هم دارم
- تاثیر قرص مدروکسی بر بارداری
سلام.بنده تقریبا یکسال بود که پریودم بی نظم شده بود و ۵روز ۵روز عقب می افتاد بعد از مراجعه به پزشک و دادن آزمایشات مختلف برام قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرد من هم روزی ۲تا در ده روز خوردم.در ضمن من جلوگیری طبیعی می کنم و دارای سه فرزند دختر هستم.متاسفانه بعد از خوردن این قرص حامله شدم و الان استرس زیادی دارم چون می خواستم با برنامه ریزی دارای فرزند پسر شوم.آیا خوردن این قرص تاثزر در جنسیت نوزاد دارد
- مشکل در پریودی
با عرض سلام خدمت دکتر ، خسته نباشید، بنده با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی به خاطر حل بعضی شک و شبه ها دقیقا فردای روز رابطه قرص اورژانسی مصرف شد که دقیقا بعد از یه هفته از مصرف قرص پریودی اتفاق افتاد ولی خیلی خوب نبود (خون غلیظ تر و پررنگ تر و به اندازه کف دست برای دو روز و سومین روز کم تر و بعدش تمام شد )و معمولا من 5 روز پریود میشوم، بعد از اون دوره
حدودا بعد از یه ماه ، باز پریودیه بنده به مدت 7 روز نسبت به ماه پیشش تاخیر خورد(ولی درد زیر شکم و گاها کمر و سینه بود) و بنده به یک دکتر زنان زایمان مراجعه کردم و ایشون من رو به سونوگرافی نوشتند که نتیجه ی این سونوگرافی این شد که دیواره ی رحم ضخیم 12 میلی متر و در تخمدان چپم کیست دارم به ابعاد 65*27 میلی متر که دکتر برای بنده قرص ال دی و آمپول پروژستزون دو تا تجویز کردند
که بعد از زدن آمپول هنوز پریود نشدم
میخواستم بدونم شرایط بنده چگونه است
و آیا امکان بارداری وجود دارد با توجه به این توضیحات یا به خاطر کیست است که بنده پریود نمیشوم
و آیا با این دارو ها مشکل برطرف میشود ؟ - سلام برای 3/75روز21عادت
سلام وقت بخیر برای آی وی اف آمپول دیفرلین تجویز شده وروز 21پریودباید بزنم پریودم منظم و 28روزه است چند روز بعد از زدن آمپول دیفرلین پریود میشم؟ و دکتر گفت روز ۲پریود که شدم دوتا آمپول که یکی دورناف و دیگری عضلانی تا روز ۶پریود بزنم دلیلش چیه؟
- سونوگرافی انتی
چرا برا بعضی از افراد سونوگرافی آنتی و پریود سه هفته اختلاف داره یا دو هفته و میگن لقاح دیر بوده یعنی چندم سیکل تخمک گذاری باید رخ داده باشه که دوهفته اختلاف بین پریود وانتی بیفته
- بارداری
سلام تست بارداری دادم مثبت بوده سونوگرافی دادم yolksecوفپال رویت نشد ایا برداری پوچ
- سلام خانم دکتر عزیز لطفا جواب بدهید من ۶۱ سال دارم وجواب سونو داخل واژن به این صورت نوشته شده در دیواره خلفی رحم کلسیفیکاسیون کوچک بهقطر ۶میلی متر بهنفع میوم کلسیفیه دیده شد یعنی چه؟ آندومتر به ضخامت ۶/۵ با توجه به دوران بعد از منوپوز به طور خفیف بیشتر از نرمال است این دو مورد خطرناک هستند؟
- سلام من یک سال و ودوماه پیش سقط داشتم کورتاژ کردم تواین مدت فقط سه بار پریود شدم بهمدت سه روز باردار هم نیستم میشه راهنمایی کنید پریودم منظم بشه
- زمان زایمان
سلام وخسته نباشید من در ۳۱هفته و ۶روز بارداری هستم طبق اخرین پریود در تاریخ ۱۹/۷/۹۳میباشد تاریخ زایمان رادر زمان۲۵/۵/۹۴تخمین زدند میخواستم بدونم این زمان با اخرین زمان پریودم مطابقت دارد واولین سونویمن که در تاریخ۱۷/۱۰/۹۳انجام دادم سن حاملگی ۹هفته دیده شده است خواهش میکنم جواب سوالمو بدین ممنون
- بارداری و دندان پزشکی
با سلام و احترام. تاریخ اولین روز قاعدگی اخر من 21 فروردین بود قصد بارداری دارم و هفته اول اردیبهشت میخام اقدام کنم. منتهی دوتا از دندونام باید پر بشن که با مراجعه به دندان پزشک هفته دوم اردیبهشت بهم وقت دادن. میخاستم بدونم اگه باردار بشم و یک هفته گذشته باشه اقدامات دندان پزشکی ضرری داره؟؟؟؟
- بارداری
سلام خانم دکتر. من ۱۸ اسفند پریود شدم از روز دوم قرص لترورول خوردم،دیشب لک دیدم صبح بی بی چک زدم قسمت T خیلی کمرنگ بود الان یعنی حامله ام؟ولی هیچ علائمی از بارداری ندارم،الان آزمایش خون نشون میده بارداریو؟
- بارداری
سلام خسته نباشيد
سريعترين راه بعد رابطه كه ميتوان فهميد باردار هستيم يا نه چيه به حز بي بي چك آيا با همون آزمايش خون بتا ميتوان زودتر فهميد يا آزمايش خاص ديگرى دارد
اگه بعد رابطه قرص اورژانسي مصرف بشه چقدر احتمال بارداري هست؟ - 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- پیج اینستاگرام
سلام لطفا پیج اینستاگرام رو بفرمایید
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید خانم دکتر اکوی غیرهموژن رحم یعنی چی؟وتغییرات آندومیوز خفیف در رحم مشاهده شد چیست؟
- تنگس دهانه رحم
سلام من دچارتنگی دهانه رحم هستم ایا درمان دارد چون باعث نازایی ام شده


