Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ببخشید خانوم دکتر. خیلی میترسم. دوتادیگه هم امپورنوشتن برام بنظرتون برم بزنم یانه صبرکنم هنوز. توروخداراهنماییم کنید. خیلی استرس دارم همش کارم شده گریه و غصه خوردن چون مشکل بزرگی دراین مورد دارم که نمیشه اینجامطرح کنم
خا
- بارذاری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر درهفته 12 بارداری nt انجام دادم itوnbنرمال است ولی عدد nt 2/8 میباشد ایا نگران کننده است؟
- دل دردهنگام پریودی
سلام خسته نباشید ببخشیدمن حدود۲۰روزقرق جستیران مصرف کردم بعداز۲۰روزنخوردم الان دوروزپریودشدم زیردلم دردشدیدداره صبح هم یک لخته مثل کیست ازم خارج شدحالاهم خیلی درددارم علتش چیه چکارکنم
- مراقبت بعد از سزارین
سلام خسته نباشین من دوسال پیش زایمان کردم سزارین بعدش هنوز پیش هیج دکتر زنانی نرفتم خواستم بدونم حتما برا چکاب باید برم؟مشکلی داره ک این مدت نرفتم؟
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم
- کیست تخمدان آندومتروما
سلام خانم دکتر گرامی من 40سالم هست و مجرد هستم.مبتلا به کیست اندومتروما حاوی اکوژن و دارای سپتای ظریف به اندازه 70×52 سانتی متر هستم .میخواستم بدونم آیا با دارو رفع میشه ؟ و اینکه نظرتون راجع به تخلیه کیست تحت گاید سونوگرافی چی هست؟تشکر میکنم
- بارداری
سلام خدا قوت هفته۲۷ بارداری هستم طبق سونو محل ضخامت بخیه ها ی سزارین بسیار نازک و در بعضی قسمت ها ۵ میلی متر است وزن جنین هم ۹۰۰ گرم است آیا ممکنه با افزایش وزن جنین پارگی رخ بدهد
- زنان و زایمان
سلام خسته نباشید من زنی ۴۵ ساله هستم که دو ساله که دچار خونریزی های نا منظم و گاهی شدید و طولانی شده ام در حال حاضر با توجه به سونو گرافی جدیدم میوم های متعدد ددارم کا بزرگترین آنها ۱۸ میلی و ۸ میلی هستند همچنین خط اندو متری ۲۲ میلی می باشد و یه کیست ساده در تخمدان چپ به قطر ۲۹ میلی متر دارم ۰۰۰ کمکاری تیروید و کبد چرب گرید ۱ ویه عدد سنگ صفرا هم دارم در حال حاضر خونریزیم زیاد نیست ولی کم خونی شدید هم دارم دکتر برام ترنسید یه روز در میان با مفنامیک اسد روزی دو بار تجویز کرده به اضافه روزی یه عدد اسید فولیک ۵ من هنوز شروع به خوردن نکردم می تواستم بدونم با شرایط بیماریم چکار کنم ۰۰۰ ممنون
- بتا ی پایین
من روز۱۸ سیکلم پانکچر شدم و روز بیستم دوتا جنین انتقال دادند ۱۴ روز بعد انتقال ازمایش دادم بتام ۸,۲۱۳ بود ایا امیدی هست
- تاخیر پریودی
سلام خسته نباشید.من ماه پیش 12 ام پریود شدم و این ماه الان 18 روز گذشته نشدم و رابطه بدون مراقبت نداشتم فقط این ماه از قبل از تاریخ پریود رژیم غذایی رعایت میکنم برای لاغری و ورزش و رقص با شدت بالا انجام میدم و 2 کیلو کم کردم .آیا میتونه علت باشه ؟و چیکار کنم؟
- پزشکی
سلام وقت بخیر،۵۳سالمه مجرد هستم در سونوگرافی آمده دانسیته کلسیفیه به قطر۹میلیمتردرادنکس چپ دیدهدمیشودبا توجه به منوپوزبودن بیمارجهت افتراق مناسب تخمدانی این ضایعه ازرحم TVSپیشنهادمیشودآیابررسی لازم است البته نفخ بیش ازحددارملژفا راهنمایی کنیدمتشکرم
- بقایا
سلام وقت بخیر خسته نباشید. ممکنه یعد از هیستروسکوپی بقایا بازهم بقایا بمونه داخل رحم؟
- رحم
من دختر مجردم که گاهی یه چیزای سفید رنگ داخل شلوارم میبینم
- سلام دختر۱۳ساله ام کیست ۶۴میلیمتری داره به چه پزشکی باید مراجعه کنم؟؟
- سقط مکرر
با سلام و خسته نباشید
من دوتا سقط داشتم یکی چهارماه پیش یکی سه روز پیش اولی قلبش تشکیل شد اما هفته هفتم سقط شد و دومی پوچ بود و هفته هفتم سقط شد میخواستم ببینم حالا باید چکارکنم
ازمایشهای سقط مکرر و هزینه هاش چطوریه مشکلم چطوری برطرف میشه چون میخوام واسه باردار شدن از الان پیگیری کنم تا دیگه اتفاق نیفته تا دیر نشده چون الان پیشتر از این که بعد از دوبار سقط از نظر جسمی حالم بد باشی از لحاظ روحی واقعا حالم خوب نیست - بارداری
سلام خانوم دکتر من یه بچه 5 ساله دارم برا بار داری دوم میخواهم دوقلو باردارشم چون زایمان قبلیم سزارین بوده میخوام دوبار دیگه سزارین نشم تو اطرافیانم دوقلوزایی بوده به نظر شما راهی هست
- درد پریودی
سلام خسته نباشید من 16سالمه وقتی پریود بشم خیلی درد زیر شکم دارم به شدت مقعدم تیر میکشد تا بالای تا کمرم واژن هم تیر میکشد خون پریودی صورتی قرمز نیست و سینه هام نزدیک به پریودی تا روز پریود درد میکنن و آزرده میشن لطفاً کمکم کنید ممنون میشم
- زنان
سلام من سونو انجام دادم نوشته میوم اینترامورال ساب موکوژال در راست بادی ۳۵×۳۲ دیده شد که داپلرهیپوواسکولاراست و Ri67%است وسونوگرافیک سارکوم دیده نشد اکوی میومترغیر یکنواخت است که ناشی از آدنومیوزیس است ضخامت اندومتر ۱۶م م است که بیش از خد نرمال است(هیپربلاری و یا پولیپ)و در داپلر و اسکولاریتی غیر طبیعی ندارد میشه اینو واسم توضیح بدین یعنی چی.خیلی نگرانم ممنون میشم
- مشکلات زنانه
سلام من ۱۲روز است که ازمصرف قرص مدروکسی گذشته امروز ۱۰روز پریودیم بود.ناخواسته مایع منی داخل ریخته شد.ایاامکان بارداری وجودداره.واینکه من ۵روزدیگ باید قرص مدروکسی رو شروع کنم ممنونم ازراهنماییتون
- لکه بینی قبل از پریودی
شلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و دکتر قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردم ،الان برگه دوم هست مصرف میکنم ،اما هنوز ۲ تا از قرص ها مونده و لکه بینی شروع شده،البته دیروز لکه های سیاه تار مانند بود اما امروز بیشتر شده ،ایا این طبیعی است،رابطه جنسی هم ندارم


