Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من قرص مدرفوم۵مصرف میکنم ۲مرداداخرین روزمصرفم بودالان۷روزه لکه بینی دارم پریودنشدم تنبلی تخمدان دارم وتحت نظرم امکان باداری هست آیااندازیه فولیکولم۹بودباتشکر
- هیستروکتومی واژینال
سلام شما میتونید هیستروکتومی رو بدون لاپاروسکوپی از طریق واژینال انجام بدین من ابدو مینو پلاستی انجام دادم و جراح پلاستیک میگن لاپاروسکوپی نتیجه ی ابدو مینو رو خراب میکنه شما تجربه ی هیستروکتومی رو شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ جراح خودم گفته از طریق واژینال نمیشه
- سلام برای ذخیرکم تخمدان چکارکنم
- درباره ای قرص اورژانسی….. من این قرص رو مصرف کردم الان 14روزه پریودم چندروز وسطش متوسط میومد الان قطره ای شده چیکارکنم قطع نمیشه
- سزارین
باسلام و خسته نباشيد چرا زایمان طبیعی اجباری است؟ اگر کسی راضی به زایمان طبیعی نباشد،باید چه کار کند؟ چه عواملی باعث میشود تا پزشک تشخیص به سزارین بدهد؟
- ای یو ای
سلام ۲۹ سالمه همسرم ازواسپرم هستن از طریق اسپرم اهدایی اقدام میکنم تاحالا ۱۳ بار انجام دادم یکبار حامله شدم در ۴ هفته سقط شدچکاپ کامل انجام دادم فقط گفتن تنبلی تخمدان دارم هربار در سونو باخوردن داروهای تحریک تخمک گذاری دوتا چهارتا فولیکول به اندازه های ۱۶تا۲۵ دارم اندومترمم ۶گاهی ۷ هست تیروید کم کار دارم دارو میخورم لطفا بهم بگین من چی کار کنم ایا لازمه ازمایش انعقاد ایمنی رو انجام بدم؟
- بارداری
سلام من 35 ساله هستم و قصد بارداری دارم آزمایشات و سونوی پیش از بارداری رو انجام دادم پرولاکتینم 45 بود ک با مصرف دارو برطرف شد دورهای پریودم بین 26تا 30 روزه هست تو سونوی واژینالی ک انجام دادم مشکل کیست یا pcos نداشتم اغلب 3 تا 4 روز قبل از هر پریودیم لکه بینی دارم بعد از پایین اومدن پرولاکتینم دو دورس ک اقدام کردم برای بارداری ولی موفقیت آمیز نبوده آیا لکه بینی مشکل ساز هست؟ علت باردارنشدنم چیز دیگه ای میتونه باشه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سرکلاژ شکمی انجام دادم متاسفانه بخاطر شغلم باید باری حدود ده کیلو طی مسیری هرزگاهی جابه جا کنم این موردی نیست آسیب به نخ نمیزنه؟
- عفونت
سلام خانم دکتر وقتی میرم حموم عفونت لای واژنم بصورت پنیری جمع میشه کرم واژن استفاده میکنم قرص مترونیدازل هم استفاده میکنم ولی جواب نمیگیرم لطفا راهنماییم کنین راستش توان رفتن به دکتر را ندارم
- سلام ممکنه قرص گین آپ پرویدی را قطع کند
- پسردارشم
منسه تادختردارم باروشlvlمیخوام پسردارشم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من بیست سالمه برای بارداری اقدام کردم دکتر برام چند بار آمپول Hcg نوشت و هرماه دو باسه روز زودتر از وقت موعد پریود میشدم این ماه آمپول رو نزدم آیا ممکنه بخاطر آمپول پریودم به تاخیر بیوفته الان چندین ماهه اقدام کردم ممنون میشم پاسخ بدید
- سقط بقایای جنین
یک هفته پیش سقط کردم اولین دوره بود که پریود نشدم با سایتو تک سقط کردم درد زیاد داشتم سونو بقایای ۴۰در۲۰میلی رانشان داد سه روز اس از قرص متیل استفاده میکنم و خونریزی خیلی کمی دارم ودرد زیاد با مسکن آروم میشم آیا نیاز حتمی به کورتاژ دارم دکتر گفت کورتاژ من دارو خواستم و قرص متیل برام نوشتن
- عفونت
سلام، خسته نباشید، من ۲۷سالمه و مجرد هستم. مدت زیادی هستش که خارش دارم و ترشح سفید رنگ غلیظ، گاهی هم رنگش زرد رنگ میشه دفعه اول ویزیت شدم بهم پماد درموفیکس دادین که تاثیری نداشت و دفعه دوم ویزیت هم بهم ۴عدد قرص فروکونازول دادید مصرف کردم ولی موثر نبود گفتین داخل اب و بتادین بشینم دو دفعه انجام دادم کمی از خارش کم شد ولی هنوز پابرجاست میخواستم بپرسم چه قرص یا چیزی میتونم استفاده کنم؟
- بقایای سقط
باسلام ببخشید من سه هفته پیش سقط داشتم بعلت تشکیل نشدن قلب جنین ،الان بعداز سه هفته خونریزی ولکه بینی هم قطع شده سونو دادم میگه بقایایی 15*9میلی متر مونده آیا نیاز به کورتاژ هست یا دارو خاصی باید مصرف بشه ؟لطفا راهنمایی م کنید
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر ۴ ماهه از قرص مارولین استفاده میکنم.همیشه هم از کاندوم استفاده میکنم.هیچ وقت هم کاندوم پاره نشده .قرص ها هم سر ساعت مصرف کردم و حتی یک دونه هم یادم نرفته.همیشه روز پنجم بعد از اتمام قرص پریود میشدم امروز روز پنجم هنوز پریود نشدم.دوتا تست زدم منفی بود احتمال بارداری هست؟ممنونم از وقتی که میگذارید
- ورزش
سلام من بارها شنیدم که ورزش های سنگین باعث تاخیر و نامنظم شدن قاعدگی میشه میخواستم بپرسم منظور از ورزش سنگین چیه یعنی چندساعت
- خونریزی زیاد
دوتامفنامیک اسید را برای خونریزی زیاد میتونم( یکجا( بخورم
- بارداری
18روزه قرص اورژانسی خوردم ولی هنوز پریود نشدم
- لتروزول
با سلام خواستم بپرسم بعد از خوردن قرص لتروزول بهترین روز برا سونو چندم سیکل هست. ۱۱برم یا ۱۲سیکل؟ ممنون


