Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان زودرس
سلام من پنج بارزایمان زودرس داشتم بااینکه سرکلاژ داشتم حالاهم باای وی اف درهفته هفتم بارداریم هستم میشه سرکلاژشکمی انجام بدم
- سلامسهتیرانتقالجنینداشتنازمایشمثبتشدهساکتشکیلشدهاماجنیننداشتههفتهسوم
- قبل از بارداری
سلام قصد بارداری دارم ولی در حال حاضر قرص سرترالین ۵۰ روزی نصف عدد و ایمی پرامین ۲۵ روزی یک عدد مصرف میکنم ،راهنمایی میخواستم ببینم با خوردن دارو مشکل نداره یا باید اول مصرف داروها را قطع کنم؟
- سرکلاژ
سلام .خانم دکترشما بین سرکلاژشکمی وسرکلاژ مک دونالد همراه پساری ٬کدومشون رو برای خانمی که دوتا زایمان زودرس تو هفته 21بدون سرکلاژ وهفته 23باسرکلاژ مک دونالد داشته.پیشنهادمیکنید؟؟
- مشاهده it در سونوگرافی nt
با عرض سلام در سونو ان تی من نوشته it دیده شد ولی در ادامه نوشته abnormal یعنی چی ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۱۴ هفته باردارم هماتوم دارم و ترشح زیاد دارم به دکترم گفتم بدون معاینه بهم قرص کلوتریمازول داده ضرری نداره استفاده کنم
- مصرف انتی بیوتیک قبل از انتقال جنین
تا روز انتقال جنین به مدت یک هفته قرص سفیکسیم و ازیترو برای درمان سرماخوردگی استفاده کرده ام مشکلی برای انتقال جنین به وجود آمده است آیا؟
- حاملگی در نیش سزارین
آیا حاملگی در نیش سزارین خطر داره؟
- کیست در تخمدان
سلام کامپوننت سیستیک در تخمدان راست مشاهده شد آیا خطر ناک است
- .بارداری
با سلام وخسته نباشید,خانم دکتر سونوی ۱۹هفته را دادم,فاصله بین انتهای تحتانی جفت از دهانه سرویکس ۲۲میلیمتر می باشد,میخواستم بدونم خطرناک هستش ؟چیکار بکنم.ممنون
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم
- من قرص مدرکسی پروژسترون خوردم بعد پریود شدم اما الان خون شدید شدید دارم همراه باکمرد دردو دل درد طبیعی ی ن
- تشکیل نشدن قلب در ۸ هفته
سلام خانوم دکتر
من الان ۸ هفته است که باردارم ولی قلب تشکیل نشده. باید چیکار کنم؟ - قرص اوسیز ۷۵٪برای تاریخ فک کنم ۱۰ سال پیش بوده خوردم نمیدونستم عوارضی داره یا نه یا تاثیری داره یانه ممنون میشم پاسخگو باشین
- پریود نشدن
قرص سیپروترون کامپاند مصرف میکردم یک ماه فراموش کردم الان پریود نشدم چطوری قرص مصرف کنم؟؟
- بارداری مولار
سلام من بارداری مولار داشتم کورتاژ کردم چهار هفته بعد از عمل آزمایش بتا دادم خیلی خوب کاهش داشت اما هفته چهارم ۵۰تا افزایش داشت میخواستم راهنماییم کنید این میتونه نشانه وی باشه
- توده مجاری ادراری
پدرم رفتند ازمایش همه چی خوب بوده فقط زده توده اکوژن ۳۰ میلی متری دیده شده در مثانه و براش سیستوسکوپی نوشتند.خیلی نگرانشونم یعنی سرطان دارند؟ خون درادرار داشتند انا هیچ درد یاسوزش یا تکرر ادرارنه .یکمم لاغرترشدند خیلی حالم بده.ممکنه بد خیم باشه؟ خیلی خوبن از هرلحاظ الان
- دفع بقایاکه5سانت است
سلام خسته نباشیدآیاخونریزی باعث دفع بقایای جفت میشه چون دلم نمیخوادکورتاژکنم والان بعدیه هفته سقط خونریزی ودلدرددارم
- توده در کبد نوزاد ر
- ای وی اف
سلام وقت بخیر ببخشید من روز 7انتقال جنین بی بی چک زدم و مثبت بود ممکنه باردارباشم ؟؟؟


