Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- جلوگیری از بارداری
سلام وقت بخیر ۴۳ ساله هستم روز سوم قاعدگیم نزدیکی داشتم گفتم چون پریودهستم منی داخل واژن ریخته شد ولی زود شستم ومتاسفانه قرص اورژانس رو بخاطر استرس روزی نزدیکی خوردم دوتا باهم حالا خواهش میکنم راهنمایی بفرمایید احتمال خطر بارداری هست؟۴ روز بعد پاک شدم چون دوران سیکل بنده ۷ روز هستش وقتی قرص رو مصرف کردم تغریبا ۳ روز یا ۴ روز پاک شده بودم حالا باید چیکار گنم
- آزمایش پرولاکتین
وقت بخیر من ۲۲ سال سن دارم . دوسال پیش آزمایش پرولاکتین دادم ۲۸ بود ولی یادم نیست رنج آزمایشگاه چند بود و ام ار ای دادم و ادنوم هیپوفیز داشتم، هیچ دارویی مصرف نکردم و دیگ پیگیر نشدم بعد دو سال آزمایش پرولاکتین دادم این جواب آزمایش پرولاکتین بالاس یا نرمال؟ Prolactin:530 mIU/L ELISA pre meno pauasal:118_555 Post menopauasal::33_413
- زنان و زایمان
سلام خانم دکتر من امروز رفتم سونو یک کیست اکوفری در تخمدان چپم به ابعاد ۴۵*۲۲ دارم میخاستم بپرسم برای بادرداری مشکل ایجاد میکنع؟؟؟؟؟؟؟خانم وکتر تورو خدا جوابمو بدین داغونم حالم بده نا امیدم😭
- قرص پروژسترون برای تنظیم پریود
با سلامقرص پروژسترون خوردم برای تنظیم ولی پریود نشدم فقط لکه بینی دارم لطفا راهنمایی کنین
- بارداری
سلاممنهفتهسیوهشتمبارداریهستمامروزرفتمبهداشتوزنوکهگرفتهشتادوچهاربودمحالابهداشتگفتهکهاضافهوزنداریبایدازمایشبدیکهاگهاضافهوزنداشتهباشیبستریمیشیواسهزایمانمیخوامبدونمکهتشخیصشاندرستهباتشکرازشما
- نازایی
سلام من ۱۵ این ماه دوشنبه iui شدم الان چند روز درد زیر شکم اصلا خوب نمیشه وقتی میرم دستشویی نمیتونم کامل بشینم مقعد تیر میکشه علتش چی میتونه باشه
- دردمیتل اشمرز
سلام درد میتل اشمرز چند روز طول میکشد نشانه سلامت تخمدان ها وتخمک هست سپاس
- بارداری
چه موقعه تست ان اس تی واجبه که انجام شه ؟ و در چه سن حاملگی باید انجام داد؟
- مهم
سلام ببخشيد يه سوال داشتم،من دختر باكره هستم ٢٥سالمه،ميخواستم بپرسم چرا بعضي موقع ها يا موقع هاي كه ورزش ميكنم واژنم خيس ميشه؟ اين موضوع منو اذيت ميكنه بايد چيكار كنم؟
- بارداری ***
سلام خانم دکتر اگر در حال اقدام بارداری باشیم قرص دوفاستود یا دوفمد را میتونیم مصرف کنیم یا نه باید قطع کنیم
- بارداری
سلام به مدت 2ماه است که نزدیکی بدون جلوگیری داشتم اما هنوز هم پریود میشم. قصد بارداری سریع دارم. لطفا راهنماییم کنید.
- سقط جنین
سلام ببخشید من باردار بودم جنین ۵ هفته رشد کرده والان خون ریزی دارم سونو دادام گفتن سقط میشه ب نظر شما چند وقت طول میکشه ک سقط بشه الان دو روز خونریزو کمی شکم درد دارم و بعد از چند وقت دیگه دوباره اقدام کنم لطفا راهنماییم کنید ممنون
- در مورد پریودی
سلام من از پودر گین اپ استفاده میکنم اما زمان پریودیم زیاد شده ایا بخاطر مصرف پودر گین اپ هست یا مسئله ای دیگر هست
- لکه بینی بین قاعدگی
با سلام،خانمی 40 ساله هستم،حدود 6 ،7 ماه میشه که بین قاعدگیهایم لکه بینی دارم، در طول این مدت به چهار دکتر متخصص زنان مراجعه کرده ام،سونو گرافی واژینال،سونوگرافی شکم و لگن،پاپ تسمیر و حتی نمونه برداری از رحم نیز انجام داده ام ولی خوشبختانه چیزی نبوده،همشون میگن تغییر هورمونیه،این تغییر هورمون تا کی ادامه داره،چون هنوز خوب نشدم ممنون اگه پاسخگو باشید🌷🌷
- سونوگرافی
سلام.من ۳۲ سالمه و ۳،۴ روز پیش سقط با قرص داشتم و بتام روی ۱۳۰۰ بود و سن بچه ۴هفته بود و ساک بارداریهم به سختی داخل رحم مشخص شد.امروز با وجود خون ریزی سونو داخل انجام دادم و گزارشش این بود تصویر یک ناحیه اکوژن هتروژن به ابعاد ۱۸*۱۷ mm در ادنکس راست مشهود است که در بررسی با کالرداپلر دارای فلوی عروقی در اطراف میباشد.EP لوله فالوپ سمت راست مطرح میباشد. ازمایشمو گفت تکراررکنید که انجام دادم وبتا رسیده به ۴۷ می خواستم بدونم احتمالا سونوگرافر اشتباه کرده،یا مثله دیگه هست که با بارداری خارج رحم اشتباه گرفته شده؟
- نامنظمی پریود
سلام من پریودم یه مدته خیلی نامنظم شده اخرین پریودیمم دوماه پیش بود دو بار با بی بی چک تست بارداری دادم منفی بود چیکار کنم که پریود بشم قرص مدروکسی پروژسترون بخورم؟
- کانون اکوژن
با سلام و وقت بخیر .کانون ریز اکوژن در دهانه رحم خطرناک است؟
- نازایی
سلام من یکسال اقدام بارداری کردم طی این یکسال پنج ماهشو خودمون ولی بعد با امپول دارو اخرین مصرف یدونه لتروزول ودوتا کلومفین بوده با سه عدد امپول سینال اف ..موفق نشدم باردارشم الان پتج ماهه همسرم اسپرمش ضعیفه ولی نزد معاینه نرفته. .ایا مشکل بیشتر ازازمنه یا همسرم بخدا دیگه خسته شدم ..نمیشه
- عفونت
با سلام . ببخشید من چند وقت پیشب پزشک مراجعه کردم برای درد شدید هنگام نزدیکی ، گفتن که التهاب شدید دهانه واژن دارم و برام قرص و کرم واژینال نوشت و گفت سه هفته دیگه بازهم بیا برای معاینه من ۴ روز استفاده کردم و روز پنجم پریود شدم و چون نمیدونستم با وجود پریودی باز استفاده کردم ولی وقتی از بهداشت محلمون پرسیدم گفتن نه استفاده نکن و اندازه دوبار دیگه پماد داشتم که گفت بعد از پریودی هم استفاده نکن حالا پریودم تموم شده و سوالم اینه که چیکار کنم حالا این دو میل رو هم استفاده کنم یا خیر ؟؟؟ یه هفته دیگه هم باید برم برای معاینه
- سلام درعرض دو روز پریود شدم ایا مشکلی نیست


