Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی بعداز کرم واژینال
سلام من ۵ماهه باردارم و دیشب از پماد کلوتریمازول استفاده کردم و امروز بعداز نزدیکی باهمسرم متوجه خونریزیم شدم و تقریبا دوسه ساعته که ادامه داره .برای بچم خطر داره؟
- مصرف قرص سیبل در پریودی
سلام من از روز اول پریودم قرص سیبلو شروع به مصرف کردم میخواستم بدونم وقتی از روز اول شروع میکنیم به خوردن تا چند روز پریودی ادامه داره؟ یعنی همون هفت روزه تمومه و یا نه چون سیبل مصرف میکنم سه چهار روز دیگه پریودی تموم میشه؟ ممنون
- ترشح خونی
سلام وقت بخیر.خانوم دکتر من ۲۰مرداد پریود شدم .کلا ۶روز طول میکشه.بعد الان که۷شهریور هست.ترشحات خونی دارم.الان دوروز هست اینجوریم .چه مشکلی دارم؟
- ترشحات
سلام روزتون بخیر.حدود سه هفته هست که ترشحات بسیار زیاد رقیق و کمی زرد رنگ دارم. به همراه بوی شبیه ماهی.رقیق بودن آن شبیه ادرار است. ۴۵ساله و متاهل هستم. ممنون میشم داروی مناسب بفرمایید.
- بارداری
سلام خسته نباشيد
سريعترين راه بعد رابطه كه ميتوان فهميد باردار هستيم يا نه چيه به حز بي بي چك آيا با همون آزمايش خون بتا ميتوان زودتر فهميد يا آزمايش خاص ديگرى دارد
اگه بعد رابطه قرص اورژانسي مصرف بشه چقدر احتمال بارداري هست؟ - نامنظم شدن پریودی
<span;>سلام وخسته نباشید خدمت دکتر عزیز <span;>خاستم بپرسم که من به مدت یک سال از زمان ازدواجم تاالان ک یک سال گذشته قرص ال دی میخوردم خیلی وقتا منظم وبعضی موقعها نامنظم.
<span;>۲۲ هرماه پریود میشدم و پریودیهام ۵ روزه بودنه....مصرف قرص را ک قطع کردم ۲۸ شدم.....از آبان ک ۲۸ شدم...آذر ۲۶ شدم بهمن۴ شدم اسفند ۹ شدم و الانم ک ۲۸ فروردین شدم.....خاستم بپرسم ک مشکلی ک ب وجود نیامده برای من؟؟؟ یا روال طبیعی عوارض قرصها بوده....۲۸ فروردین چندروز پیش ک شدم پریودیم خونریزی کمی داشتم ۳ روز بود....ینی فقط روز اول کمی شدید بود دیگ روز دوم خیلی کم شد وروز سوم خیلی خیلی کم شد روز ۴ ک الانه دیگ تموم شد. <span;>خاستم نظرشما رو بدونم و راهنماییم کنید.ممنونم🌹 - آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵
با سلام ۴۰ ساله هستم و تشخیص به یائسگی زودرس دکترها دادند دوز اول آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ که ترزیق کردم بعد از ۱۷ روز پریود شدم . بعد از یک روز پاکی قبل از ترزیق دوز دوم پریود شدم . دوز دوم رو که ترزیق کردم اول زیاد شد خونریزیم آلان ۴ روز از ترزیق دوز دوم میگذره بعصی زمانها دل درد دارم و لخته و خون میاد . بعد از زمانها فقط لکه بینی خیلی خیلی کم هست . خواستمسوال کنم این خونریزی و لکه بینی تا کی ادامه دارد؟امکان بیشتز شدن هست؟
- هیستروسکوپی
سلام وقت بخیر ۱۰ روز بعد از هیستروسکوپی بقایا پریود شدم اما مقدارش کمه و بصورت کشدار هستش که بیشتر موقع اجابت مزاج دفع میشه آیا طبیعیه و گاهی ذره هایی شن ریزه مانند باهاش دفع میشه؟و اینکه بعد از هیستروسکوپی ممکنه باز هم بقایا باقی بمونه؟ممنونم
- پرده بکارت
سلام من حدود 42 روز پیش عروسی کردم و شب عروسی خونریزی نداشتم پردم حلقوی بوده و قبل رابطه بکارتم کاملا سالم بوده ؛ بعد رابطه از جهات 3-9-6 پارگی دارم ولی به دو پزشک زنان ک مراجعه کردم گفتن بکارت ارتجاعی دارم و بکارتم آسیب دیده و زیاد قابل تشخیص نیست گفتن الان با وجود پارگی چیزی که مشاهده میکنن ارتجاعی هس و نداشتن خونریزی طبیعیع حس مبکنم این حرفو بهم زدن ک فقط آروم بشم چون از لحاظ روحی به شدت بهم ریختم و اینو میدونم ک بکارت ارتجاعی پارگی نداره و فقط ساییدگی داره ،،،، الان میخام برم پزشکی قاتونی میخاستم بدونم بعد از گذشتن 42 روز و داشتن چند دفعه رابطه آیا دلیل نیومدن خونریزی تشخیص داده میشه ؟؟؟؟؟؟؟؟و جنس پرده که ایا ارتجاعی هس یا نه؟؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر .خانمی من شکم درد شده چی وقت به شما تماس بیگرم
- بیماری زنانه
سلام خسته نباشید ببخشد من یک سال پیش یک بار رابطه بدون دوخول داشتم اگاهی نداشتم از زگیل تازه فهمیدم.. میشه راهنماییم کنین فعلا هیچ برامدگی یا چیز غیرعادی ندارم.. چه ازمایشی بدم استرسم برطرف شه مطمین شم سالمم
- در مورد پریودی
من چند مدتی هست پریود نمیشم چیکار کنم
- درباره پریود
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختر دوازده ساله دارم دخترم دو پریود شد والان دوماه نشده علتش چیه
- عمومی
سلام خسته نباشید من تازه ازدواج کردم از پرده بکارتم خون نیومد اما تا دو روز از ادرار کوچیک خون میومد بعد از دو روز در ادرار خون نداشتم ولی همیشه زیرشکمم با پهلوم درد میکنه دلیلش چیه؟؟
- صاف بودن رحم یعنی چه
- اندومترلاین
سلام میخواستم بدونم اندومترلاین با ضخامت mm11*9 طبیعی هست یا نه؟
- غدد مونتگوری
سلام و وقت بخیر. دختر مجرد ۳۳ ساله هستم نوک پستان من جوش های زیادی داره اما ترشحات نداره چطور از بین ؟ باتشکر
- کیست تخمدان
سلام من پریودم نامنظمه دکتر هم رفتم ففط ای دی برام تجویز کرد فک کنم کیست تخمدان دارم مصرف کلو میفن برام مشکلی از جمله نارکی رحم ایجاد نمیکنه
- تعیین جنسیت
آیا شما مشاوره تعیین جنسیت انجام میدید و درصد موفقیت چه قدر است؟
- پزشکی ونازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من عکس رنگی گرفتم توش نوشته نمای فیکس همراه با جابجایی لوله چپ به upward مطرح کننده peritubal adhesion چپ رویت میگردد یعنی چی مشکلم چیه باید لاپاراسکوپی کنم میخواستم آی یو آی انجام بدم که اینجوری شد


