Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من ترنسم از این قضیه ناراحتم چیکار کنم
- زخم دهانه رحم
برای درمان زخم رحم چیکار کنم؟؟ من بچه شیر میدم چه پماد میتونه درمانم کنه
- بارداری درست
سلام خانوم دکتر من ازتون راهنمایی میخوام ۳۲ سالمه و یه زایمان زودرس تو هفته ۲۸ داشتم و از اول اطلاعی از سرکلاژ نداشتم بعد تو بیمارستان با سرکلاژ اشنا شدم که دو نوع داریم واژینال و شکمی. تو دوراهی بدی موندم ب نظر شما کدوم انجام بدم ؟
- پرده بکارت
سلام آیامعاینات زیاد پرده درکودکان وبزرگسالان باعث آسیب پرده بکارت میشه؟هم چنین درسته ک پرده بکارت کودکان آسیب ببینه تابزرگساای ترمیم میشه؟
- من سینم میسوزه و ۱۳ سالمه طبیعیه
- واکسن سرخچه
با سلام و وقت بخیر خانم دکتر یک سوال خدمتتون داشتم. من آزمایش قبل از بارداری دادم و نتیجه anti-rubella 10 بود. و شما گفتین سرخچه ام مشکوک میزند و باید واکسن سرخچه بزنم. شبکه بهداشت شهرمون واکسن MMR را پیشنهاد دادن. میتونم این واکسن رو بزنم یا حتما باید واکسن سرخچه باشد؟ خیلی ممنون
- سرطان
سلام خانم دکتر خسته نباشید 14سالمه و مجردم حدود دو یا سه سالی میشه که روی لابیا مینور سمت راست یهچیزی مثل گوشت اضافه دارم که به راحتی خم میشود و درد خارش سوزش ندارم و تابه حال مشکلی از ناحیه تناسلی نداشتم آیا سرطان هست
- تاخیر در پریودی
سلام وقتتون بخیر ببخشید من چندین ماهه پریود نشدم چیکار باید بکنم دکترم رفتم ولی تاثیر خاصی نداشت
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- مهم
سلام ۲۷ شهریور پریود شده بودم دیگه نشدم تا ۲۷آذر که در دو روزی که گذشته فقط لکه بینی در حد یه قطره ،روی نواربهداشتی فقط در حد یه لکه بوده،علت چی میتونه باشه؟۳۸سالمه متاهل هستم بچه ندارم
- باروری بعد کورتاژ
سلام.دقیقا یک ماه پیش به خاطر بارداری مول ساکشن کورتاژ شدم.ترشحات تازه سفید رنگ شده از آنجایی که تا شش ماه یا بیشتر نباید حامله شد. ورابطه بدون کاندوم داشتم آیا میشود قرص ال دی خورد ودوباره دچار خونریزی شدید نمیشوم.
- خطرناکه؟
سلام آیا اصلاح موی زیربغل با موچین باعث سرطان میشه؟
- زنان و زایمان خونریزی
- …..
سلام وقت بخیر من ۲۴ سالمه و مجردم امروز متوجه شدم بالای کلیتوریسم سمت راست توده دراومده شدید میخاره و گهگاهی درد داره و کمی سوزش هم دارم موقع ادرار میتونین راهنماییم کنین مشکل چی هستش
- بکارت
سلام من پریود بودم و اسهال میگیرم بدون اینکه متوجه بشم نوارم یکم کثیف میشه و چون فقط هندونه خورده بودم میرم دسشویی میبینم دونه هندونه دفع کردم و روی نوار ممکن اون دونه به هایمنم اسیب بزنه خانم دکتر؟چیزی مثل اینا که اتفاقی پیش میاد میتونه باعث پارگی یا خراش بشه؟
- مصرف دارو
سلام من به متخصص غدد مراجعه کردم و برای چاقی بهم قرص Zink Plus 15 یدوفولیک موتیلوور(دومپریدون)۱۰ تجویز کرد این داروها برای چاقی مناسب هستن؟ قرص موتیلوور برای چی استفاده میشه؟ ضرر نداره؟؟؟؟ عوارض نداره؟ تشکر
- شیاف واژینال مترونیدازول
سلام من کودک 9 ماهه دارم آیا استفاده از شیاف واژینال مترونیدازول در زمان شیردهی مجاز است ؟؟
- قطع خونریزی پریودی
سلام من از اوایل تیرماه که پریود شدم هیچ فرقی نکرده تا الان که حدودا یه ماهی میشه خونریزی دارم ولی با قرص مدروکسی پروژسترون خونریزیم کم شده ولی قطع نشده دوباره رفتم دکتر که گفتن تنبلی تخمدان دارم و قرص سیبل رو بهم دادن (دوبسته) ولی طرز استفاده درستشو نفهمیدم میشه بگین چطور باید استفاده کنم؟ چند ساعت و چند روز و تا چه وقت؟؟؟!
- خونریزی
سلام خسته نباشید من ۲ هفته پیش داشتم پیاده روی می کردم یه دفعه یه مقدار زیاد خون ازم دفع شد زمان پریودیم هم نبود تا فردا صبح خون ریزی ادامه داشت یه چند روز بعدشم لکه اومد و تمام شد الان از واژنم یه تیکه گوشت اشک مانند آویزان شده میخواستم ببینم چه اتفاقی واسم افتاده لطفا راهنمایی کنین
- خشکی ودرددرهنکام نزدیکی وگفتندسیربزارداخل واژن گذاشتم نمیدونم چراکمی خون میادبااینکه رحممدرابرداشتم
خشکی واژن درددرموقع نزدیکی واصلانمیشه نزدیکی کردداخل نمی رودبه خاطردردوسوزش زیادسیرگذاشتم نمیدانم چراخون امدبااینکه رحم ندارم


