Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
با سلام، من ۳۸ سال دارم و مجرد هستم، تقریبا از ابتدا در پریودی هایم دچار مشکل بودم و حتی سابقه پریودی دو بار در ماه را داشتم ، تقریبا از اسفندماه سال گذشته دچار خونریزی های شدید شدم، پزشک قرص مفنامیک تجویز کردند که به دلیل داشتن ضربان قلب بالا و تشدید آن همزمان با استفاده از قرص کنار گذاشتم و شروع به مصرف قرص ایبوپروفن کردم، سونوگرافی هم البته دادم که هیچ مشکلی نشان نداده بود، تا اینکه دو ماه پیش خونریزی هایم در عین حال که شدید بود قطع هم نمی شد قرص ال دی خوردم و دوروز بعد خونریزی قطع شد با اتمام یک دوره مصرف قرص دوباره سیکل جدیدم شروع شد، دوباره با خونریزی زیاد، اما متاسفانه این بار با درد های شدید در دو طرف شکمم، یک بار چند ساعت درد داشتم که در نهایت یک توده خون بزرگ از بدنم دفع شد، خوب همزمان دوباره قرص ال دی هم مصرف کردم، با شروع سیکل جدبد این بار دوباره همان دردها به سراغم اومد، به صورت اورژانسی سونو دادم، این بار هیچ چیز دیده نشد، به پزشک مراجعه کردم. دکتر به من گفت با توجه به این که شما سابقه ضربان قلب بالا دارید نباید ال دی مصرف کنید و من به ناچار خوردن قرص را رها کردم در حالی که نزدیک به ده روز بود قرص استفاده می کردم و پریودم به مرحله لک بیتی رسیده بود، دو روز بعد دوباره افتادم به خونریزی، متاسفانه خونریزی بسیار شدید همراه با همان دردهای که نسبت به قبل تشدید هم شده، می خواستم از خدمتتون سوال کنم مشکل من چیه؟؟؟
- سوزش بعد از کورتاژ
سلام خانم دکتر من بیست روزی میشه که کورتاژ کردم بعد از کورتاژ سوزش ادرار دارم گاها دلیلش چیه؟
- دیدن خون در رحم
در مورد دیدن خون در رحم سلام من کیست داشتم و رفع شدش اما بعد پریودم که پاک میشم بعد یه هفته بعدش دوباره خون میبینم خیلی کم اونم فقط داخل رحم هست سونو گرافی هم دادم گفتن مشکلی نیست الانم منتظر آزمایش پاپ اسمیرم که جوابش بیاد نمیدونم دیگ چیکار کنم که حل بشه مشکلم
- قائدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید یکی از فامیلامون دخترش ۱۰ سالش هست دوران قائدگی رو میگذرونه از من خواستن ازتون بپرسم ببینم این دوران قائدگی باعث رشد نکردن قد دخترش هم میشه
- پریود
علت اینکه زمان پریود از مقعد هم خون خارج می شود چی هست (فقط زمان پریود) با تشکر
- هماتوم بعدسزارین
سلام من نزدیک یه ساله زایمان کردم سزارین هماتوم دارم دکتر رفتم گفتن جذب میشه ولی نشد الان جا بخیه هام سفت شده پریود هم چهار ماهی هست نمیشم تست بار داری هم منفی بخاطر هماتوم هست پریود نمیشم یه مدت لکه بینی داشتم
- خودارضایی
سلام ببخشید جوون ۱۸ ساله ای که متاسفانه ازکودکی به این عارضه دچاره والان هم درشرف ازدواجه چه طوروباچه دارویی میشه ترک کرد؟؟اصلا ترک کامل وقطعی داریم؟؟ والان اگربخادازدواج کنه بعداین همهه سال که این مشکل روداره ایابچه دارنمیشه ؟؟
- خود ارضایی
سلام خانم دکتر تقریبا دو روز مونده که پریودم تموم بشه ، مالش کلیتوریس داشتم اصلا ناحیه مالش حتی نزدیک واژن هم نبود شدتش هم زیاد نبود خون قاعدگی من تیرست معمولا بعد ۲ ساعت که رفتم سرويس بهداشتی دیدم که به مقدار کم خون روشن که انگار تازه از رگ خارج شده باشه هست خیلی ترسیدم یعنی پرده آسیب دیده ؟ تاحالا رابطه نداشتم اصلا هیچ جسمی نزدیک واژنمم نبردم اگه پارگی پرده نباشه علتش چیه؟
- سلام
من ۱۶ سالمه و تا حالا هنوز پریود نشدم..دکتر هم رفتم اما عمومی بودن و گفتن شاید چون لاغرم دبر پریود شدم..میخواستم ببینم مشکل دارع؟ باید برم پزشک متخصص؟ سونوگرافی چجوری هست..
- زنان
بعد استفاده از اپلیکاتور واژن وقتی مقداری از کرم بیرون میریزه یکم صورتی رنگ میشه یا دیواره اپلیکاتور پماد صورتی رنگ میچسبه عادیه؟؟
- زخم لابیا و فورشت
سلام در اثر معاینه بکارت دچار زخم در لابیا و پارگی فورشت شدم برای ترمیم از چه پمادی استفاده کنم بهبودی پیدا کند؟ آیا تمرینات کگل برای دختران باکره مناسب است و باعث آسیب نمیشود
- عمومی
باسلام من برای اینکه پریود نشم قرص الدی انداختم از ترس درد وشروع پریودی الان چندروزم هست ازروش گذشته نمیدونم چرا درد پریودی رو دارم ولی خونریزی ندارم فقط لک دیدم چیکارکنم چه دارویی استفاده کنم کلا بره هم درد پریودیم هم لکه بینی باتشکر از شما
- سلام .الان چند وقته در جای برش بخیه سزارین بعد دوازده سال دارم به حدی که نمیتونم روزمین بشینم واینکه گر گرفتگی زیاد دارم در طی روز شاید ده بار
زه
- زهرا
خانم دکتر سلام مدتی که پایین بدنم میلرزه اوایل فکر کردم رحمم هستش اما الان تولگن وپام هم هستت
- قرص تاریخ گذشته اورژانسی
سلام ، من بعد از پارگی کاندوم یه قرص اورژانسی ۱/۵ خوردم بعد متوجه شدم که از تاریخش یک سال گذشته بنابراين ۴ تا ال دی هم خوردم ، ۱۲ ساعت بعدش رو دیگه ترسیدم ال دی بخورم چون دل درد خفیف دارم .الان ۲۴ ساعت گذشته چکار کنم .دارم از استرس میمیرم ، من به هیچ وجه بچه نمیخوام .در ضمن دیروز روز سوم بعد از عادت ماهانه من بود .خواهش میکنم جواب بدین .دوباره بخورم دل دردم بیشتر نمیشه و حالم بد نمیشه ؟
- ریزش مو
سلام من ۱۸سالمه حدود یکساله که ریزش موی شدید دارم و همچین پریودم کاملا نامنظمه شش ماهه پیش مراجعه داشتم تشخیصشون تخمدان پلی کیستیک بود و بهم قرص دروسبلا و اوزیل و اسپیرونولاکتون دادن یه دوره مصرف کردم اما ریزش موهام اصلا کم نشد و همچنین با قرص دروسبلا هم پریودم منظم نشد،دلیل درمان نشدنش چیه؟باید دوباره مراجعه کنم؟
- زگیل در بارداری
سلام خسته نباشید ،من 8ماهه باردارم،یک ماهه متوجه برآمدگی روی لابیا مینور واژنم شدنم هم رنگ لابیا هست فقط خیلییییی کم برآمده هست درد و سوزش نداشت و کوچیک بود الان یکم بزرگ شده و انگار چندجای دیگه هم هست فقط گاهی اوقات موقع دستشویی که آب بخوره بهش میسوزه ..خیلی نگرانم ممکنه زگیل باشه؟؟؟
- تخمک گذاری نزدیک پریود
سلام روزبخیر من برای باردار شدن رفتم دکتر بهم کلومفین و لیتروزول هر روز دوتا از هرکدوم تا پنج شب داد. روز ده پریودم رفتم سونو فاقد فاز فولیکولار بودم و آندومترمم 5 بود دکتر گفت یائسگی زودرس تو 30 سالگی گرفتم بهم قرص دوفامد داد روزی یکی تا 15 روز الان 8 روزه پریود نشدم و دلم درد میکرد رفتم سونو گفت که یه کیست دارم سمت راست و سمت چپ سه تا فولیکول که یکیش 31 بود چجوری امکان داره که اول ماه هیچ واکنشی نداشته تخمدان الان فولیکول خوب داشته باشم ؟ چرا پریود نمیشم ضخامت آندومتر هم 7 شده دکتر سونو هم گفت احتمالا اشتباه کردن و من هیچ علائمی از یائسگی نمیبینم
- ورژست
سلام.من از روز اول پریودیم دارم قرص ورژست میخورم الان که هشت روزمیگذره خونریزی بیشتر شده .آیا همچنان به خوردن قرص ادامه بدهم.
- کیست رحم چراتشکیل میشه چه کار کنیم دوباره برنگرده
چه کار کنیم کیست بر نگرده


