Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- در مقعد خود ۳ دانه ی سفید رنگ دیدم
سلام و احترام ب پزشک عزیز.. دختری ۱۸ ساله هستم.. ۲ روی است متوجه ۳ نقطه ی سفید رنگ همانند جوش درمقعد خود شده ام ک کمی بالا تر از سوراخ مقعد میباشد و استرس گرفته ام ک آیا این چیست؟ و راه درمان این چیست؟ و دلیل این گونه شدن این چیست؟! لطفا پاسخ گو باشید
- لابیاپلاستی
سلام مجردم و شکل لب های داخلی واژن من اونقد بزرگ نیست ک آویزان باشه ولی از وسط به هم وصل نیستش. و هر دوطرف دوتکه هست اولش این شکلی نبود بعدا این شکلی شد این غیر طبیعی هست؟ من شنیدم ک واسه بزرک بودن میشه لابیا پلاستی انجام داد ولی آیا برای این مشکل هم راه حلی هست؟
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من حدود یک سال هست که ماستیت پستان دارم. با انتی بیوتیک و قرص پردینوزول تحت درمان هستم. گاهی دکتر داروهامو قطع میکنه ولی بعد از چند ماه دوباره چرکی میشه. گاهی هم دردهای خیلی شدید در ناحیه سینه دارم. خواستم بدونم علت درد چیست. چون یک بار طی چند روز درد شدید داشتم که بعد متوجه شدم سینه ام چرک کرده. ایا هربار که درد دارم دلیلش چرکی شدن سینه ام است؟ راهی برای اروم شدن دردم هست. و لطفا بگید این پروسه درمان تا چند سال ادامه داره. و ایا بهبودی کامل حاصل میشود:؟
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- سلام خانم دکتر ۶سال پیش زایمان طبیعی کردم و بخیه خوردم الان ۶سال میگذره بخیم عفونت کرده یعنی دست که میزنم عین سنگ شده به نظرتون عمل کنم خطر نداره.تورا خدا بگید چکار کنم
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- سندرم راکی تانسکی
من سال ۸۳سپتوم طولی وعرضی واژن داشتم وجراحی شده ام وسال ۹۲آژنزی واژن وآژنزی سرویکس داشتم وجراحی شده ام ورحم وتخمدان هم دارم ودرسونوگرافی من نوشته شده که رحم partialbicornate وسپتوم بلند وپرید وعادت ماهانه هم میشوم خواستم بپرسم من الان جز افرادی که سندرم راکی تانسکی دارند محسوب میشوم درسته ؟
- کیست تخمدان
کیست یونی لوکولار بدون سپتا و ندول خارجی به ابعاد ۳٫۵ که یکسال موندگاره و جریان خون طبیعی داره و در درجه ی اول به نفع سیست ادنوماست آیا خوش خیمه یا بدخیم ؟ آیا این کیست با دارو برطرف میشه یا خیر ؟
- آمپول دیفرلین
سلام من ۳۰ سالمه آمپول دیفرلین ۱۵ دی استفاده کردم بعد از اینکه پریودم تموم شد ، با همسرم رابطه داشتم و قرص اورژانسی مصرف کردم بعد ۵ روز باز پریود شدم ، بخاطر قرص هستش ؟
- کیست بارتولن
سلام ...من همیشه در قسمت راست غده بارتولن متورم دارم...چند سال پیش آبسه کرد ولی با خوردن چرک خشک کن سر باز کرد و عفونت دفع شد...میخواستم بدونم الان که سمت راست من مدت زیادی هست متورم هست ولی درد نداره اصلا ...توی رابطه هم مشکلی ندارم ....مشکل ساز هست ؟ احتیاج به مراجعه به دکتر هست؟
- بارداری
سلام ایا اگر در هفته اول ودوم بارداری باشیم یا مشکوک به بارداری با مصرف عرقیجات وداروهای گیاهی یا دارو امکان باز شدن وپریودی وجود دارد
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید.خدا خیرتون بده .من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد و درد پریودیمم هی میگیره ول میکنه هر یه دقیقه یبار ....وقتی پریودم درد دارم
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- امپول دکاپتیل
سلام امپول دکاپتیل هندی بصورت دوماه زدم هر ۲۸ روز ولی خونریزی شدید دارم علت چیست فیبروم ساب موکوزال دارم ایا امپول اثر ری ندارد ؟قیلا فرانسوی می زدم سریع قطع می شد
- تفسیر سونوگرافی
خانمی 38 ساله هستم در سونوگرافی نوشته رحم به ابعاد 78*42 میلیمتر بوده و میومتر دارای اکوژنیسیته هموژن میباشد یک فولیکول 15/5میلیمتری در تخمدان چپ دیده شد یعنی چی
- سرکلاژ
سلام ببخشید میخواستم ببینم برای کسی که 2بار زایمان زودرس وتو هفته 25 و 31 داشته سرکلاژ از چه نوعی بهتره؟
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام خسته نباشی من۳۵ روزه سقط با قرص داشتم الان سو نو ۱۲*۱۱ م م نشون داده آیا باید کورتاژ کنم خونریزی هم ندارم میشه راهنمای کنید
- من پریودم میخوام آمپول نوروبیون بزنم
سلام من پریودم خیلی درد دارم میخوام آمپول نوروبیون بزنم خون ریزیم زیاد نمیشه؟
- دانه های قرمز
سلام وقت بخیر من داخل واژنم(کاملا داخل)وقتی اینه میذارم یه دونه های قرمزی میبینم ولی درد و اینا ندارم اصلا. ترشحاتم معمولین ولی مثلا بعد 3-4 ساعت که میرم دستشویی و خودمو میشورم کنار لابیا مینورم ک دست میکشم یه حالت پیل شدن میشه که سفیدن(یه چیزی مثل وقتی که کیسه میکشه آدم). گااااهیم خارش کم دارم و بعضی وقتا موقع رابطه درد دارم. مشکلم چیه؟؟


