Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سیپرو فلوکساسین
سلام من به خاطر بیماری ماستیت پستان انتی،بیوتیک سیپروفلوکساسین میخورم. و این قرص به خاطر دوازده ساعته بودنش توی ماه رمضان روی روزه من تاثیر میزاره. ایا امکانش هست قرصی جایگزین خورده شود. یا حتما باید همین قرص با همین میزان ساعت استفاده بشه. ممنون
- تشخیص بستری
سلام خسته نباشید برای بقایا بارداری حتما باید کورتاژ شد راه دارویی ندارد بعد از یک ماه خونریزی دکتر برام سونو جدید ننوشته دارو هم تجویز نکرده سونو قبل یک ماه چون نوشته در قسمت فوندال قدامی بقایا مونده در این قسمت هیچوقت دفع نداریم به طبق این سونو دکت ر هم ماما بود نه دکتر زنان ایا درسته در قسمت فوندال قدامی یا کاویته هیچوقت دفع بقایا نداریم ممنون مبشم جواب بدید
- کیست بارتولن
سلام من ۴۰سالمه و مجردم دقیقا ۱۵ساله به کیست با توان مبتلا هستم که ۶بارعمل جراحی شده چندین بارفقط تخلیه سرپایی و همیشه هم همراه با آبسه همراه است همیشه هم همراه با دردشدید و تب ولرز وعفونت شدید هستش اکثرا هردوماه یکبار مبتلا میشم آیا خارج کردن رحم و تخم دان ها کمکی برای درمان قطعی این بیماری میشود واقعا من خیلی عذاب میکشم
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- پستان
سلام خسته نباشید،من حدودیک ماه پیش سونوسینه دادم گفتن ک سه تاتوده هیپواکوتوی سینم هس،حالالیزرزیربغل انجام دادم،میخوام ببینم ضرری برای سینم نداره؟
- تداخل دارو با زولادکس
سلام خسته نباشید..ب مدت سه روز امپول زولادکس ۱۰/۸ تزدیق کردم بخاطر بیماری اندرومتریوز. الان احساس میکنم دارم سرما میخورم سوزش گلو و بدن درد دارم.میتونم کلداکس بخورم ؟
- دلیل خونریزی بیش از سه ماه
سلام احترام،بنده سه ماه پیش دی اند سی شدم بعد از اون خونریزیم قطع نشد تا یه ماه پیش که دیفراین زدم،بعد اون پریود شدید شدم وتا الان که یه هفته از پریود گذشته حتی یک روز هم پاک نبودم،هر روز خونریزی دارم که کمی بیشتر از لکه بینی هست،در ضمن ۴۸سال دارم،مشکلاتم فیبروم،ضخامت اندومتر،بزرگی رحم اندومتریوز و پولیپ هست لطفا راهنمایی بفرمایید.تشکر
- جراحی زیبایی واژن
هزینه ی جراحی ترمیم زیبای واژن چقدر من نیاز به جراحی دارم
- خراش پرده بکارت
سلام من با پسری رابطه داشتم پسره آلتش رو به داخل آلت من مالید میگه آلتشو داخل نکرده اما من پیش دکتر زنان رفتم دکتر میگه جلوت باز شده اما دکتر وقتی برام نذاشت توضیح بده الان باز شده یعنی پاره شده یا آسیب دیده یا پردم ارتجاعیه که باز شده؟من خیلی میترسم لطفا کمکم کنین
- دفع بقایای سقط جنین
سلام وقتتون بخیر ببخشید به پزشکم تا 20 روز دیگه دسترسی ندارم لطفا جواب این سنو رو برام توضیح بدید و راهنمایی بفرماییدکه آیا این بقایا خطرناک؟ خیلی ممنونم« رحم دارای ابعاد طبیعی و اکوی میومتری یکنواخت است، عارضه فضاگیر وپاتولوژیک در سرویکس دیده نشد، ضخامت آندومتر 4mmو ضایعه اکوژن به ابعاد 14*9*14و حجم 1cc دارای جز کیستیک در قسمت فوندال کاویته آندومتر به نفع بقایای بارداری مشاهده شد. تخمدان ها داری حجم طبیعی و جسم لوتئال به قطر 20mm در تخمدان راست مشهود است، مایع آزاد در حفره لگن دیده نشد.
- آندومتر ضخیم شده
سلام من چند وقت خونریزی شدید داشتم رفتم سونو گرافی گفت که آندومتر ضخیم شده باید کورتاژ کنیم تا بفهمیم چی هست من نرفتم کورتاژ کنم اما الان که پریود شدم درد خیلی شدیدی داشتم بعد از داخل واژنم ۳تیکه گوشت سفید بیرون اومد میشه بگین چی بوده که بیرون اومده آیا خطرناکه یا نه باتشکر
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید من مجرد هستم و دو عدد کیست بارتولن دارم حدود 3 سانت و 2 سانت راه درمانش آن چیست از چه طریقی باید درمان بشم
- بالارفتن ca125
با سلام مادرم به علت کانسر تخمدان در سال ۹۳ جراحی شد و کموتراپی نیز شد .الان که برای چکاپ رفتیم سی تی نرمال هست ولی ازمایش ca125 بالا رفته در حد ۵۰.سونوی واژینال انجام دادیم مشکلی نبود فقط چند نابوتین سیست کوچک در سرویکس مشاهده شو.دیگه چیکار کنیم دلیل بالارفتن آزمایشش رو بفهمیم؟
- توده سینه
سلام من یه توده هیپکواکو به ابعاد 19*5در سینه راست درساعت 4پستان و یک توده به ابعاد 30*15*27میلی متردر موقعیت ساعت 12بطرف ارئولارmid zonمشاهده شد.باید جراحی کنم؟
- کیست اندومتریوز
من سه ماه پیش باکپسول دانازول تحت درمان بودم ولی عوارضش زیاده و نتیجه بخش نبود،می خواستم بدونم درمان قطعیش چیه 42 سال سنم هست
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- سزارین
من بعد چهارسال سمت راست جا بخیه هاسزارینم موقع پریودی درد میکنه
- ….
سلام. من راجب بیماری مقاربتی از مقعد پرسیده بودم و شما گفته بودید همه این امکانات تا حدی وجود دارد. من الان انقد بابت این موضوع ناراحت و نگرانم که نمیدونم باید چیکار کنم من نمیخوام اگه بیماری دارم به همسرم بدم. خیلی نگرانم توروخدا راهنماییم کنید
- درد درفرج
سلام من درد در قسمت وسط زیر مجرای ادرار استخوانش درد میکنه واحساس میکنم ادراروحیض یکی شده یعنی مجرای آن وبادمعده از واژن یا همه جای دستگاه تناسلی بیرون میاد آیا احتمال آسیب وپارگی هست ودرمان میشود
- زگیل تناسلی
سلام وقتتون بخیر زگیل روی ران پا جز زگیل تناسلی هستش؟


