Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت قارچی مداوم
من چند ساله مرتب عفونت قارچی دارم داروهم استفاده میکنم خوب نمیشم الان شدت عفونت خیلی زیاد شده پنیرکای بسیارزیادی هستش و به شذت بدبو ممنون میشم راهنمایی کنید واقعا خسته شدم
- اقدام بارداری
سلام خسته نباشید من فروردین پارسال یک 5هفته باردار بودم و سقط کردم ایا برای اقدام باید ازمایش خاصی بدم؟
- امکان چه نوع اسیبی وجود داره؟
سلام. پریشب سر یه اتفاقی یه فشار خیلی زیادی به زیر شکمم وارد شد. بالاهم اوردم.از بعد اون تا الان زیر شکمم درد میکرد. ازمایش خون و فقط سونوی اپاندیس دادم مشخص شد اپاندیسم نیس.خیلی درد میکنه وهنوز ادامه داره. امکان داره اون فشار باعث اسیب به رحمم شده باشه؟اشتهام هم از دست دادم و وقتی غذا میخورم تهوع دارم
- پریودی نامنظم
سلام خسته نباشید من سه ماه بود که پریود نشده بودم باردار هم نبودم چون رفتم سنوگرافی الان بعد سه ماه پریود شدم اما فقط لکه بینی دارم اصلا خونریزی نمیکنم لکه همراه ترشح علت چیه چیکار کنم خونریزی کنم ممنون میشم پاسخ بدین
- مصرف دارو در دوران شیردهی
با سلام و عرض ادب- من قبل از بارداری با توجه به تجویز پزشک به دلیل زیاد بودن موهای زائد از قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون استفاده می کردم الان کودک من یک سال و نیمه است و از شیر مادر تغذیه می کند با توجه به اینکه در حال حاضر در زمان شیردهی و بعد از بارداری موهای زائد من برگشته و بیشتر شده و حتی لیزر نیز اثری ندارد آیا می توانم در دوران شیردهی از اسپیرونولاکتون استفاده کنم؟/ با سپاس
- متفورمین ۵۰۰
سلام خسته نباشید خاستم بپرسم قرص متفورمین ۵۰۰ برای جوش هایی که بر اثر هورمونی زده میشه از جمله پلاکتین و هورمون مردانه فایده داره جوش ها را از بین میبره من دختر ۱۹ سالم کیست تخمدان ندارم برای جوش هورمون مردانه که در فک و چانه میزنم خوبه؟
- جنین یک ماه دارم میخوام با قرص اورژانسی سقط کنم
- سونو سه بعدی
سلام خانوم دکتر جواب سونو لطفا راهنمایی میکنیو در لگن مختصری مایع آزاد رویت شد اسکار سزارین در قدام تحتانی بزرگ حجیم و حاوی ترشحات غلیظ رویت شد ابعاد ۹در ۸ ایا مشکلی وجود دارد؟
- عادت ماهانه
سلام خسته نباشید.ببخشید میخواستم بدونم اگر فاصله بین عادت ماهانه ۱۸ الی۲۰ روز باشه همیشه طبیعیه و مشکلی پیش نمیاد؟ ممنونم...
- کیست تخمدان
باسلام من۳ماهه پریودنشدم سونوگرافی خونریزی کیست سمت چپ نشون دادوخیلی درددارم ولی گفتن بایدسریع قرص دزوسپتیومصرف کنم تا۱ماه چیکارکنم اول پریودشم یاالان استفاده کنم
- آیا کودکانی که در نوزادی جراحی انسداد روده داشتند در بزرگ سالی میتوانند بچه دار شوند؟
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- سیپروترون کامپاند
سلام دختری 20 ساله و مجرد هستم که بخاطر بالا بودن هورمون مردانه دکتر برام سیپروترون تجویز کرده و گفتن که از روز پنجم پریود شروع کنم ، یه دوره مصرف کردم وقتی پریودم شروع شد خونریزیم شد فقط لکه بینی در روز اول و بعد هم قطع شد ، دو تا سوال داشتم اول اینکه من قبلا پریودم منظم بود الان که اینطوری شده و خونریزی به این شکل شده آیا مشکل خاصی به وجود اومده یا طبیعیه؟ و اینکه دوره دوم رو بعد از هفت روز شروع کنم حتی اگر روز پنجم پریود نبود؟؟ البته قبل مصرف هم سونوگرافی دادم هیچ مشکلی برای رحم و تخمدان وجود نداشت ممنون میشم پاسخ بدید
- لیزر موی زائد
باسلام و خسته نباشید.من ۳۵ سال دارم میخوام لیزر موی زائد بکینی انجام بدم سوالم اینه : ۱.در دوران بارداری حدود۶سال پیش دکترم در ناحیه تناسلی تشخیص هرپس تناسلی دادن که بعدا با دارو رفع شد. پارسال هم ازدوباره در ناحیه تناسلی همون مشکل را داشتم که با پماد اسیکلوویر برطرف شد آیا میتوانم لیزر ناحیه تناسلی انجام بدم یا خیر مشکلی ایجاد میشه؟ ۲.ادنوم هیپوفیز دارم که پارسال تغییراتی در هورمون پرولاکتین داشتم که پیش شما امدم با دارو پایین اومد و نرمال شد. ایا لیزر برام ضرر داره؟ ۳.برای لیزرموی زاید حتما باید در کلینیک که متخصص پوست هست انجام بدم یامراکز دیگر ؟
- تاخیری پریودی
سلام ایا بقایا سقط یا عفونت میتونه باعث تاخیر پریودی بشه
- لکه بینی
سلام خداقوت هنوز دو عدد قرص زرد رنگ سیبل مونده که دیشب لکه دیدم، دلیلش چیه؟
- تاخیردر پریودبعدازمصرف دوفاستون
سلام من بیمارشماهستم متاهلم و برام دوفاستون تجویزکردید ک ازروز16پریودم ب مدت 7روز مصرف کنم چون بهم دیرنوبت دادید اون روز ک اومدم روز22پریودم بود من ازهمان روز 22ب مدت 7روزدوفاستون ک دوفامودجدیدامیدن روخوردم اما 13روز از از اتمام میگذره و من هنوز پریودنشدم دلیلش چیه
- پریودی
سلام خسته نباشید از چند نفر شنیدم که دوران پریودی خودمونو نشوریم بهتره آیا بشوریم یا نه ؟؟ فقط زمانی که مدفوع کردیم بشوریم موقع ادرار نشوریم با ادرار خودمونو بشوریم آیا مشکلی پیش میاد ؟؟ بهتره یا نه؟؟
- سلام ببخشیدبرای خارش شدیدوده ساله ی واژن چه دارویی توصیه میکنید
سلام خسته نباشیدبرای خارش واژن کهده ساله برطرف نشده چه دارویی توصیه میکنید
- نازایی
سلام خسته نباشین خانم دکتر من 6 ساله ازدواج کردم ،دوتا سقط داشتم الان یکسال اقدام ب بارداری کردم و تمام ازمایشات و انجام دادم نرمال بودن،و اینکه من تنبلی تخمدان دارم ،پریودی هام منظمن،و با استفاده از قرص فولکولام بالغ میشن ،الان دکتر بهم پودر خوراکی اینو فولیک و لتروزول دادن بنظر شما کیفیت تخمدان هام بالا میره یا بی تاثیره ممنون میشم راهنماییم کنید،سپاس


