Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
سلام دکتر جان من دختر ۲۰ ساله هستم که قاعدگی های منظمی داشتم اما چند ماهی ۲یا ۳روز عقب میفتاد اما ۲ماه پیش ۷روز و ۱ماه پیش ۳روز واین ماه ۱روز عقب افتاد و گاهی روز ها درد زیر شکم آیا این روند قاعدگی نامنظم ؟؟؟ سونو رحم انجام دادم ضخامت آندومتر ۹،۵م.م و تعدادی فولیکول ریز عمدتا در پریفری هردو تخمدان رویت شد چک Fsh/Lhتوصیه می شود آزمایش Lh19,98mlu/mlو Fsh7,42آیا مشکلی هست؟؟؟
- غدد زیرپوستی روی واژن
سلام روز خوش بنده درهفته۱۶بارداری هستم از دیروز لبه ی واژنم چند غده زیرپوستی که با دست زدن متوجه شدم وبه اندازه نخود هست با فشار دادن و نشستن درد میگیره و چون من استراحت مطلق و سرکلاژ شکمی هستم زیاد متوجه دردش نمیشم اما مانند جوش زیر پوستی است که با لمس کردن متوجه میشم و احساس میکنم واژنم کمی متورم شده این چی هست و ایا با توجه به شرایط من خطرناک هست؟
- بارداری
من ۵روز پیش آزمایش خون ب ا بارداری انجام دادم منفی شد الان تست تو خونه گذاشتم بعد ۵روز کا آزمایش خون دادم مثبت شد الان نمیدونم باردارم یا نه
- متخصص زنان
سلام من 4سال ازدواج كردم وهنوز باردارنشدم واز صورتم زياد مو مردانه مي ياد بيرون مي خواستم ببينم دليلش چيست وچه دارويي بايد مصرف شود كه اين موهاي زائد از بين برود
- بارداری
سلام میخواستم بدونم درباره قرص مدروکسی پروژسترون و استروژن کونژوگه آیا فرق این دو دارو چیه؟من میخوام پریودم منظم بشه خیلی زود به زود پریود میشم باید کدوم شو استفاده کنم ممنون
- نظافت دختربچه
سلام خانم دکتر مهربون بنده یک دختر 18ماهه دارم میخواستم بپرسم برای ششتشوی آلتش ازچه روشی استفاده کنم که پماد یا الودگی روش نماند وآیا استفاده از کرم پای کودکان روی بدن دختر بچه مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم که وقت با ارزشتون را دراختیار ما قرار میدهید
- ای وی اف
سلام خواهش میکنم یکی جواب منو بده من بعد اینهمه سختی و هزینه قراره ۴ روزه دیگه برای عمل ای وی اف تخمک اهدایی برم سنو و وقت معلم تایین بشه نهایت نا یه هفته دیگه میفته..منم سه روز قبل دوروز بدن درد گلودرد داشتم شبانه. روز هم خفیفبود الانم علائمی ندارم ولی کل فامیل این علائم رو گرفتن.. معلومه که ازاین ویروس جدیدت.الانم خیلی کم ضعف دارم با یکم خلت گلوودردگلو خیلی کم ولی دارو اینا گرفتم مصرف میکنم ..میخواستم ببینم یه هفته بعد..صللحه که بدم براهمه.. شرایط من یه جوریه نمیخوام عقب تربیفته.خواهش میکنم جواب بدید..
- حامله نشدن
سلام من۲۱سالمه وازخرداداقدام به بارداریم و مشکل بالابودن پرولاکتین و ادنوم هیپوفیز داشتم دکترفقط بهم امپول سینال اف لتروزول متفرمین کلومفین دفاستون دادن وسریع پیشنهادای وی اف دادن که به اسرارخودم عکس رنگی انجام دادم کاملاسالم بودم وشوهرمم ازمایش دادمتوجه شد یه مقدارحرکت اسپرمش ضعیفه بااین حالی که میدونس که مشکل اصلیم چیه باز خودسرانه رفتم دکترغددمتوجه شدم گره تروئیددارم که خیلی مهم نیست اماحامله نمیشم حتی اخرین باربااستفاده امپولا۱۸تاتخمک داشتم اماباز نشدتروخداراهنمایم کنین فعلابازدکترغددبرام ازمایش پرولاکتین و تروئیددادن باید برم انجام بدم واقعاخسته شم ازاین همه قرصوامپولو هزینه الکی ممنون میشم کممکم کنین
- احتمال بارداری بدون مراقبت با و جود بقایای سقط به انداره ۱،۸ میلیمتر
- میوم وتوده های رحمی
سلام،لطفا بفرماییدمیوم های داخل رحم میتونه دلیل کم خونی درسنین یائسگی باشه؟ ممنون ازاینکه راهنمایی میفرمایید.
- پرده بکارت
سلام میخواستم بدونم با ورود یک بند انگشت به داخل واژن پرده بکارت آسیب میبینه
- آمپول سینال اف
سلام خسته نباشید من روز۷ پریودی همیشه پاک میشدم ایندفعه گفتین روز ۸تا ده امپول بزن سینال آف امروز هنوز روز هفت هستم پاک نشدم اگ فردا هم پاک نباشم چطوری آمپول استفاده کنم حتما باید استفاده کنم چون روز۱۱هم سونو دارم
- سلام من یک سال و دوماه پیش برای بار دوم سزارین کردم حالا در محل بخیه درد دارم یک خورده هم ورم داره دلیلش چیه چطوری درمانش کنم
- امپولسینالاف
بعدازامپولسئوالافچندساعتبعدبایدنزدیکیداشتهباشیم
- اولین دخول
با سلام من به پزشک مراجعه کردم و گفتن که پرده بکارتم از نوع حلقوی هست . همسرم اولین دفعه تا نصف آلتش به راحتی داخل شد اما وقتی میخواست کامل داخل کنه من در داخل بدنم احساس درد شدید و غیر قابل تحملی کردم انگار چیزی مانع بود و آلتش به چیزی برخورد کرده که مانع داخل شدنش میشد و منم از درد اجازه تلاش بیشتر به ایشون ندادم میخواستم بدونم قطعا تا نصفه که رفته داخل مشکل از پرده بکارت نبوده ، اما داخل تر چه چیزی هست که سد شده و مانع ورود هست و آنقدر باعث درد میشه ؟ راستش الان از تجربه دردی که داشتم دیگه به همسرم اجازه تلاش دوباره نمیدم
- عفونت
سلام 9 ماه پیش سزارین(سومین سزارین ) داشتم و لوله هام هم بستم 38 سال سن دارم بعد از سزارین تا به حال پریود نشدم و هنگام نزدیکی درد خیلی زیاد از واژن حس میکنم لطفا راهنماییم کنید آیا عفونت دارم؟در ضمن به شدت زانو و پاهام احساس خشکی و درد دارم
- زگیل تناسلی
سلام مبتلا به زگیل تناسلی نوع 58 هستم بعد از 6 جلسه درمان قرار بود یک ماه بعد برای چکاب به دکتر مراجعه کنم اما چون بازم مشاهده کردم از سرکه سیب استفاده کردم و تعدادی رو از بین بردم یک ماه بعد به دکتر دیگه ای مراجعه کردم گفتن داخل واژن دوتا دارم بیرون 3 تا درحالی که من اصلا لیزر داخل نشده بودم نمیدونم چرا پزشکم داخل رو معالجه نکردن این دکتر متخصص باز فقط دارو تقویت سیستم ایمنی دادن گفتن تا ویروس از بدن نره هرچقد برش داری بازم در میاد آیا واقعا نباید فعلن بردارنش؟ نظر شما چیه؟
- کیست تخمدان
سلام من کیست ۷ سانتی در تخمدان چپ دارم ایا با دارو درمان میشه یا خیر
- سلام خسته نباشید من برای جوش های صورتم ک هورمون مردانه ام بالا بود چند مدت اسپرولاکتون و ال دی خودردم العان برای اینکه باز هورمون عود نکنه میخام قرص شاری پروستات بخورم ایا خطرناکه؟من دخترم ۱۹ ساله مجرد ؟ شما بجز اسپیرولاکتون چه قرصی رو برای پیشگیری از هورمون مردانه پیشنهاد میکنید ؟
- پریودی
سلام ببخشید من تو رابطه هیچ دخولی نداشتم ، حتی شک داشتم پیشاب به به سوراخ واژن خورده باشه اما چون شک داشتم قرص اورژانسی خوردم یکشنبه قرص خوردم و چهارشنبه عصر بی بی چک دادم منفی بود ، بازم نیازه تست بدم؟ الان نزدیک تاریخ پریودیم هست یعنی دوره pms زیر دلم درد میکنه ، طبیعیه؟


