Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود شدی
ببخشید من ۳ روزه پریود میشم و اولین بارمه و خجالت میکشم چون مامانم بهم نگفته حالا من که۳ روز شدم چجوری ماه دیگه میشم؟ لطفا کمک کنید و بگین چی بخورم کمتر بشه
- دبری کلسیفیه درون لومن
36 سالمه در سونوگرافی نوشته دبری های کلسیفیه درون لومن سرویکس مشهود میباشد میشه لطف کنید راهنماییها کنید خیلی نگرانم
- zahra9139816851
سلام من ۵روز پیش امپول لوپرومر زدم الان خونیزیم از قبل خیلی بیشتر شده چکار باید بکنم واین خونریزی تا چند روز ادامه داره
- هزینه ی فریز کردن زخم دهانخ ی رحم
هزینه ی فریز کردن زخم دهانه رحم
- بررسی سونوواژینال
باسلام من 40 سالمه وقصدلارداری مجدددادم وسونوواژینال انجام دادم ک اینارونوشته رحم باسایز70 63 51 وباکوی پرانشیمال هتروژن همراه باتغییرات ادنومیوزرویت شد توده فضاگیردرپارانشیم رحم دیده نشد ضخامت اندومتر5درحدطبیعی است هردوتخمدان سایزونمای طبیعی دارند. rto25 18.lto26 25 فوایکول بالغ به قطر28س درتخمدان چپ رویت شد... توده فضاگیردرادنکسهادیده نشد.. مایع ازادلگنی دیده نشد... تخمدان هادرقسمت میدلاین درنزدیکی هم قراردارند... sliding signرحم وتخمدانوها کاهش یافته وبنفع چسبندگی رویت شد من ک برج 2 عکس رنگی رحم دادم چسبندگی وهتروژن نداشت و برج 1 هم بازم سونودادم مکردی نبودالانی اینایعنی چه.. میشه منوواصح روشنم کنید
- درد بخیه سزارین
سلام خسته نباشین. بعد ۶ ماه از سزارین جای بخیه ها درد میکنه ولی درد بیشتر در قسمت چپ وکمی بالاتر از بخیه اخر سمت چپ خیلی درد میکنه ممنونم
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- دکاپپتیل
سلام. چیکار کنیم که اثر آمپول دکاپپتیل از بدن خارج بشه؟ و هورمون ها به حالت نرمال برگردند؟
- سلام من امروز روز۱۵انتقال بودآزمایش بتا دادم تیترش ۲بود داروهاراادامه بدم یاقطع کنم
- هاییو اکو هتروژنم
سلام من ۳۸ سال دارم میخوام بدونم که اینی که تو سنو گرافی انجام دادم خطر داره نیاز به عمل داره یا با دارو رفع میشه و چه دارو باید بخورم اینی که تو سنو نوشته اینه دو سه ناحیه هاییو اکو هتروژن به دیامتر بزرگی ۱۱ مم در بادی رحم جواب بگین ممنون
- پاپ اسمیر
سلام توی آزمایش پاپ اسمیر من التهاب خفیف گزارش شده خطرناکه؟
- کیست سرطانی .
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است و در سونو بعدی اندازه آن ۶۶*۳۵ شده و تست روما و تمامی تومور مارکرها نرمال میباشد . آیا حتما باید جراحی شود ؟ آیا سرطان هست ؟؟ لطفا کمکم کنید
- ژینوفیلوکس
سلام من داروی ژینوفیلوکس استفاده میکنم روز چهارم هست ولی از روز سوم سوزش و التهاب در ناحیه واژن دارم که میتونید راهنماییم کنید چکار کنم البته از ژل شستشوی اوریاژ YN8 قبلاز استفاده از قرص مینمم برا شستش ممنون
- دوفامد
باسلام دکتربخاطر تنبلی تخمدان وکیستی که پاره شد ومتاسفانه بعدش متوجه شدم قرص دوفامد بهم دادن که یک هفته بعد پاکی تا ۱۰شب به مدت ۳ماه استفاده کنم اگر یه موقع باردار بشم با مصرف این قرص،مشکلی پیش میاد؟ ممنون
- پماد ان ان
سلام من کرم موبر صورت زدم الان صورتم قرمز شده پماد ان ان رو بزنم خوب میشه؟!
- Hpv
سلام من تست پاپ اسمیر دادم و اچ پی وی ۱۶ داشتم به گفتهی شما دو ماه قرص پاور فیت رو مصرف کردم و باید دوباره مراجعه میکردم بهتون با توجه به وضعیت فعلی کرونا اگر مطب حضور نداشته باشید من باید چه کاری انجام بدم ؟
- نازایی
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم ،دوره هام ۳۰ روزه است،این دوره لتروزول مصرف کردم،روز ۱۲ سیکل یه فولیکول ۲۰ داشتم ودوتاhcg زدم،علایم خاصی ندارم فقط بعضی وقتا کمرم درد میکنه،چن روز بعدتزریق hcg تست بارداری بدم درسته، یا اگه باردار نباشم کی پریود میشم؟؟
- لکه بینی در۲۱ روز پس از پریودی
سلام من ۱۸ سالمه متاهلم و ۲۱ روز از پریودیم میگذره و لکه بینی قهوه ای روشن برام اومده گرفتگی عضلات کمر هم دارم .علتش چیه
- هایمن
سلام خانم دکتر لیزر موهای زائد واژن باعث پارگی بکارت میشه؟مشکلی ایجاد میکند؟
- آتروفی کلیتورال در دختران مجرد
سلام ببخشید من دختر مجرد ۲۱ ساله ای هستم که از سنین ۵ الی ۶ سالگی بدون اینکه بدونم تحت تاثیر دوچرخه سواری ارضا شدن رو تجربه کردم بعد از اون با خودارضایی آشنا شدم و ندونسته چندین بار در طول روز انجام میدادم و از یک جایی به بعد دیگه اطراف کلیتوریس حس نمیکنم و یه جورایی علائم آتروفی دارم چیکار باید بکنم الان که موفق شدم خودارضایی رو ترک کنم آیا این قضیه برام مشکل ساز میشه؟ درآینده برام مشکلی پیش نمیاد؟ چیکار باید بکنم نمیتونم برای معاینه پزشک برم


