Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آی یوآی
سلام من و شوهرم تالاسمی مینور هستیم یک فرزند سالم داریم شوهرم ۶ سال پیش وازکتومی کرده الان برای بارداری آی یو آی میتونم انجام بدم
- ناباروری
با سلام،بنده ٣٥ ساله با ذخيره تخمك ١/٢٥،٥ ماه پيش بدليل كيست آندومتريوز ٤٠ ميبي متر در تخمدان چپ (گريد ٢)لاپراسكوپي شدم و دكتر واسم ٦ تا آمپول واريوپپتيل تجويز كردن كه ٥ تاشو زدم تا حالا،خواستم ببينم با اين شرايط بعد از آمپول ها امكان بارداري طبيعي واسم هست يا حتما بايد اي وي اف انجام بدم؟با تشكر
- فاصله زمانی تزریق پروژسترون
سلام وقت بخیر دکتر بعد از IVF برای من آمپول پروژسترون برای تزریق روزانه به مدت ده روز تجویز کردن آیا باید همه آنها در ساعت مشخص و ثابتی تزریق شوند؟ یا فاصله زمانی ۲۴ ساعت مهم و حیاتی است؟
- لکه بینی درای وی اف
سلام من ازروز ۱۰انتقال جنینم لکه بینی دارم امروزروز ۱۵انتقالمه ازمایشم دادم بتا۷۴۱بود
- پسردارشم
منسه تادختردارم باروشlvlمیخوام پسردارشم
- ای وی اف
سلام من جنین فریز شده دارم باید دیواره رحم چقدر ضخامت داشته باشه که انتقال صورت بگیرد؟اون ماه شیش بود کنسل شد
- روز نهم انتقال مثبت شدن بیبی چک
سلام وقت بخیر امروز رونهم انتقالمه بی بی چک گذاشتم همون دیقه اول یه هاله صورتی رنگ افتاد یعنی احتمال بارداری وجود داره یااثر آمپول hcgهست؟یه سوال دیگه هم روز هشتم انتقال بتا خون باید چند باشه ؟خواهش میکنم جواب بدین
- آی وی اف
سلام خانم دکتر. روز ۱۴ انتقال جنین بلاست هستم دو تا برام انتقال دادن. از روز ۱۱ ام هر روز کمی لکه بینی دارم البته کم. روز ۱۲ آزمایشم دادم منفی بود ممکنه تا روز ۱۷ ام که باید تکرار کنم مثبت بشه؟
- سینال اف
سلام وقت بخیر اگر امپول سینال اف را به جای ۶ بار در یک بار تزریق شود چه میشود
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته 14 بارداری هستم روزی 2عدداسترادیول 2میلی میخورم تاکی بایدادامه داشته باشه.باای وی اف باردارشدم ودوقلو
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- پرسش دارویی
سلام سه ماه پیش آی وی اف موفق دارم ، دکترم شهرستانه گفتند قرص استرادیول و آمپول پروژسترون را تا هفته 12 استفاده کنم و برای ادامه درمان پیش متخصص تو شهر خودمون برم دکتر شهرمون میگه تا هفته16ادامه بدم حالا موندم چکار کنم لطفا راهنماییم بفرمایید حالا تو هفته 15 هستم و دارو ها را مصرف میکنم ،قرص استرادیول میگن بر جنین خطرناکه
- تفسیر ازمایش
سلام خسته نباشید من 3 سال پیش آزمایش AMH دادم 1.7بور دو دفعه هم ای وی اف انجام دادم حالا باز این آزمایش انجام دادم 3.10 هست سوال من اینکه بعد 3 سال با دو دفعه ای وی اف مگه نباید الان ذخیره تخمدان کم شده باشه پس چرا بیشترهه؟؟ ممنون میشم جواب بدید
- خونریزی بعد از انتقال جنین
سلام.من روز ۲۹دیماه انتقال جنین کردم.روز هشتم انتقال لکه بینی داشتم و روز نهم و دهم ، خونریزی دارم . از همان روز هفتم شیاف را قطع کرده ام و این سه روز آمپول پروژسترون تزریق کرده ام؟ آیا جنین من سقط شده یا هنوز امیدی هست؟ لطفا جواب بدین . ممنون
- زنان ونازایی
با سلام چندین دوره دیفرلین ایرانی تزریق کردم وپریود نشدم تزریق بعدی رو با یک هفته تاخیر دیفرلین خارجی تزریق کردم متاسفانه پریود شدم الان طبق روال 28روزتزریق بعدی رو ادامه بدم ودرکنار دیفرلین چ دارویی استفاده کنم که پریود قطع بشه...
- بعداز انتقال جنین یکبار لرز دارم یکبار داغ میکنم میشه راهنماییم کنید
سلام ۴روزه انتقال جنین فریز شده دادم بدنم یکبار سرد میشه و یکبار گرم و خیلی زود گشنه میشم علت چیه ممنون راهنمایی کنید
- سلام دکتر من پانزده روز هست آوی اف انجام دادم دو دورز لکه بینی داشتم بعد از آمپول زدن چند روز هست که لکه بینی نداشتم ولی روز پانزدهم خون ریزی دارم نظرتان چیست
- ای وی اف
سلام وقت بخیر تو تبریز دکتر ماهر و باتجربه برای ای وی اف تعیین جنسیت میشناسید معرفی کنید؟ خیلی ممنون
- بتا بعد از انتقال جنین
سلام خانوم دکتر روزتون بخیر من انتقال جنین انجام دادم روز 12 بتام 22بود قرار شد روز 16 بازم تکرار کنم. میخواستم بپرسم روز 16 باید به چند رسیده باشه که خوب باشه و نگرانیم رو کم کنه... ممنون میشم
- ivf
باسلام به خانم دکترعزیز من ۴۲سالمه امروز هشتمین روز انتقالمه و پا درد ودردخفیف زیر شکم دارم وگاهی کمردرد خفیف دارم آیا این میتونه از بارداری باشه؟


