Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- Ismerd meg a Chicken Road a legjobb kaszinóban online az elemzésünkkel.
Kreatív stúdió által fejlesztett Chicken Road vicces témával és bónuszokkal egyesíti az élményt.A játék bemutatása Merülj el egy őrült univerzumban, ahol a tyúkok átkelnek az úton. Ez a Chicken Road varázsa.A grafika élénk, rajzfilmszerű stílussal. A zene könnyed és szórakoztató.Chicken Road extrái A játékmenet szempontjából a Chicken Road kellemesen meglep. Megtalálható benne:Szabad pörgetések Nyereményfokozók Egyedi szerkezet Vicces WildokMinden pörgetésnél aktiválhatsz különleges animációkat.Chicken Road kaszinók - Hol játszhatsz? A Chicken Road helyszínei a Chicken Road játékot? Egyszerű: számos online kaszinó felvették a Chicken Roadot a kínálatukba.Például: Energy Casino ellenőrzött platformokon a Chicken Roadhoz tökéletes.Chicken Road vélemény - Mit gondolunk? A Chicken Road tesztje után remek felfedezés.Erősségek Minőségi animációk Bónuszok sokaságaFigyelmeztetések: Változó RTP kaszinónkéntA szórakozás szerelmeseinek a Chicken Road meglepő élmény.
- خواندن جواب پاتولوژی
Endimetrial and endocervical curtting and polypectomy . Proliferative endometrium Mild cervicitis Lower segment endometrical polyp
- سرکلاژ شکمی
سلام من چند وقت بعد از سرکلاژ شکمی میتونم باشگاه برم الان یکماه انجام دادم تا چند ماهم نمیخوام فعلا باردار شم گفتم ورزش برام بد نباشه
- رحم هتروژن
با سلام وقت خیربادردکمرورحم ازپریودی طولانی مدت به پزشک مراجعه نمودم تشخیصدسونوگرافی واژینال دادنددرسونوگرافی کانون های ریز هتروژن دیده شدودوکیست درتخمدان چپ و یک نیست درتخمدان درست به خاطرکانون هیتشخیص دکترنمونه برداری هست آیا واقعا لازم هست یا را ه حل دیگری دارد
- عمل هیستروسکوپی
در کزارش هیستروسکوپی نوشته دو استیوم در یک سطح رویت شد منظوز ر چیه ؟
- پولیپ
باسلام. ار نشانه های پولیپ رحم نامنظمی پریود یا لکه بینی بعداز پریوده. ولی من پریودی منظم داشتم. لکه بینی های من هم قبل از دوره ها بود. پولیپ رحمی که داشتم رو برداشتم .الان سه ماه از برداشتن پولیپ میگذره ولی هنوز لکه بینی دارم. آیا مشکل همین پولیپ است؟ علت ادامه دار بودن الکه بینی چیست ؟
- هیستروسکوپی
با سلام، من سابقه هیپرپلازی کمپلکس آتی پی داشتم. ماه پیش با خوردن ۹۰ تا استرادیول ۶ میل در روز انتقال جنین فریزم منفی شد. البته از سه روزقبل EFT هم پروژسترون زدم دکترم میگه دو بار کورتاژ تشخیصی و هیستروسکوپی بشم بعد برم واسه سیکل میکرو دوباره. آیا راه دیگری وجود ندارد؟ چون من پارسال هیسترولاپارا شدم دوبارم میکروم منفی شده. پیشنهاد شما چیست؟
- خونریزی بعد از عمل هیستروسکوپی
سلام من ۴۰سالمه دوروزه پیش به تشخیص پزشک عمل نیست وسکوپی انجام دادم بعد از عمل یکم خونریزی داشتم بعدش قط شد ولی فرداش دوباره خونریزی و دل درد پیدا کردم واقعا نگرانم میشه راهنمایی کنید؟
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید من ۲۰ اسفند هیستروسکپوپی انجام دادم تا همین امروز که ۲۵ فروردین هست همش خونریزی و لکه بینی دارم آیا این طبیعی هست؟؟
- سلام تفسیر نمونه برداری
two SPEcimenns are recived in formalin in separate containers as blow
endocervix consistof multiplepieces of creamy bowvish tissue meassuring
endometrium and endometrial polyp: contains of multiple pieces of soft brownish tissue
see the diagnosis pleass
endocervical and endometrial curettage
chronic cervicits with squamousmetaplasia
late secretory endometium
endometrial polyp (secretory polyp) - تفسیر پاتولوژی پولیپ
non_polyp endometrium, cystic hyperplasia without atypia
- با سلام من سونوگرافی واژینال انجام دادم و تشخیص به پولیپ متن داخل سونوگرافی ضایعه اکوژن به ابعاد 5,7#4,7mm دارای پایه عروقی در فوقانی ترین قسمت کاوینه رحم و شایعه مشابه به ابعاد 11,4#5mm در قسمت میانی کاوینه رحم دارای پدیکل عروقی از دیواره خلفی دیده شده که احتمالاً مطرح کننده پولیپ می باشد
گ
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من یه جواب پاتولوژی دارم میخواستم ببینم چیه و مشکلی هست واسم؟سپتوم رحم داشتم پولیپم تو عمل مشاهده کردنو برداشتن میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم اینم ازمایشه endometrial curettage:proliferative cndometrium و
- ناباروری
- جراحی پولیپ رحمی
سلام من مشکل چهار روز لکه بینی قبل پریودی داشتم با سیکل منظم ۲۶روزه بعد سونو مشخص شد پولیپ یک سانتوس نیم دارم دو ماه پیش هیستروسکوپی شدم و جواب پاتولوژی خوب بود ۳۷سالمه و فرزند ندارم دوماه گذشته بدون لکه بینی سرموعود پریود شدم ولی این ماه باز مجدد چهار روز مونده ب پریود ترشح قهوه ای دارم یعنی پولیپم مجدد بعد دو ماه برگشته؟چیکار باید کنم؟داروی خاصی باید مصرف کنم؟تورو خدا جوابمو بدین خانوم دکتر من از یه شهرستان خیلی کوچیک هستم دلیل این اتفاق چیه؟
- عکس رنگی رحم
سلام وقت بخیر.من عکس رنگی انجام دادم ودکترم گفت چسبندگی رحم خفیف دارم که بیشترش تو عکس بافشاربازشده وگفت احتیاجی به درمان نیست،لوله ها مم بازبود من الان میخوام اقدام به بارداری کنم امانگرانم که این چسبندگی تو بارداری واسم مشکلی ایجادکنه ایاباوجود این میتونم بارداربشم؟ممنون میشم جواب بدید.
- سلام وقت بخیر میشه لطفا جواب پاتولوژی مادرمو بخونید🙏
من دوبار عمل کردم برای بر داشتن پولیپ بار اول سال 95با روش کورتاژ بار دوم با هیستروسکوپی سال 97با علائم لکه بینی و الان بعد از 5سال دوباره علائم دارم. و این جواب پاتولوژی سال 97است ک میخواستم نظر شما رو هم بدونم
- سوال از دکتر خوب
جواب پاتولوژی اینه لطفا تفسیر کنید جواب را برام ممنون Endometrial curettingالبب and endocervical biobsy shows: a( glandular hayperplasia,simple type b( spongisis of exocervix )
- هیستروسکوپی
با سلام خانم دکتر ممنون از اینکه وقتتون رو جهت پاسخگویی به ما بیماران اختصاص می دهید. هیستروسکوپی نیاز به بیهوشی تمام دارد یا به صورت نیمه بیهوشی انجام میشود.خانم دکتر برای عکس رنگی مراجعه کردم که متاسفانه به دلیل درد زیادش موفق به انجام عکس رنگی نشدم . چهارسال از ازدواجم میگذرد تست اسپرم همسرم خوب بوده اما در طی این چهارسال باردار نشدم هربار سونوگرافی شدم بابت فولیکولهام و ضخامت آندومترم اونها هم خوب بود با آمپول هورمون و قرص های تخمک گذاری همه چیز عالی ولی متاسفانه تا این لحظه باردار نشدم.یک بار آی یوآی هم شدم که گفتند دهانه رحمم تنگ هست البته چند سال قبل فریز دهانه رحم شدم.نمیدانم آیا تنگی دهانه رحم ممکن هست به دلیل فریز دهانه رحم باشد آیا تنگی ذهانه رحم میتونه عامل ناباروریم باشه آیا هیستروسکوپی لازمه یا خیر


