Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام میشه لطفاً این قسمت از جواب پاتولوژی رو ترجمه کنین
The specimen consist of several fragments of tan-brown soft tissue & blood clot measuring 4x2x1 cm
in aggregates.
Ts in 3 blocks. - استفاده از قرص برای قطع خونریزی
سلام با اندومتر ۱۲ میلی ۵۰ ساله هستم ۲ ماهه خونریزی دارم و رفته رفته بیشتر میشه بعلت مبتلا شدن به کرونا کورتاژ تشخیصی یه هفته بعد انجام میشود الان چطور قطع بشه
- تفسیر پاتولوژی هیستروسکوپی پولیپ رحم
سلام وقت بخیر ببخشید من یه جواب پاتولوژی دارم میخواستم ببینم چیه و مشکلی هست واسم؟سپتوم رحم داشتم پولیپم تو عمل مشاهده کردنو برداشتن میشه لطفا راهنماییم کنین ممنون میشم اینم ازمایشه endometrial curettage:proliferative cndometrium و
- سلام تفسیر نمونه برداری
two SPEcimenns are recived in formalin in separate containers as blow
endocervix consistof multiplepieces of creamy bowvish tissue meassuring
endometrium and endometrial polyp: contains of multiple pieces of soft brownish tissue
see the diagnosis pleass
endocervical and endometrial curettage
chronic cervicits with squamousmetaplasia
late secretory endometium
endometrial polyp (secretory polyp) - 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام دکترجان من یک دختر ۱۹ ساله مجرد هستم دکتر برای جوش های صورت و بدنم و موهای زائد زیاد ک داشتم قرص سیبل رو نوشتند به مدت سه ماه اما نگفتند که از چه زمانی مصرف کنم میشه لطفا شما راهنمایی کنید
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام من نزدیک یک ماه هست عمل هیستروسکوپی انجام دادم وبعداز۱۲روزخونریزی ولکه بینی پریودشدم خونریزی شدیدداشتم وبعداز۱۲روزهنوزلکه بینی دارم چیکارکنم
- نامنظمی حاشیه کاویته رحم جلب توجه می کند ،درتفسیر عکس رنگی به چه معناست؟
معنای عبارت بالا درتفسیر عکس رنگی آمده به چه معناست وآیاتاثیری درناباروری دارد؟
- پولیپ رحمی
سلام . در سونو واژینال من نوشته ندول هایپر اکو به اندتزهmm ۱۰×۴ در کاویته رحم دیده میشود که میتواند مطرح کننده پولیپ باشد درمانش دارو میتونه باشه ؟
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در نثانه من اکوژن به اندازه 19mm وبه ضخامت 4mm ور وسط خط مثانه هست ایا نگران کننده هست
- تفسیر جواب پاتولوژی
سلام . هیسترکتوهی رحم انجام دادم و کل رحم را برداشتن .جواب پاتولوژی اومده که نگرانم Endometrical polyp non-polypoid endometrium: secretory phase endometrium
- عمل هستروسکوپی
با سلام و خسته نباشی. عمل هیسترسکوپی در بیمارستان آریا رشت انجام میشه؟ و هزینش چقدره ممنونم
- قرص جستیران
سلام ۴۹ ساله هستم به علت خونریزی شدید هیستروسکوپی شدم گفتن میتونی هیستروکتومی بشی یا دارو درمانی انجام بدیم قرص جستیران تجویز شد آیا تاثیری در کاهش ضخامت رحم داره؟ و اینکه واقعا این قرص باعث چاقی میشه ؟
- خونریزی غیرطبیعی
با سلام من ۵۳ساله هستم ضخامت آندومتر م زیاد شده دارای فیبروم و... ۲سال پیش یائسه شدم ولی دچار خونریزی بودم پزشکم گفت دوماه مجسترول مصرف کن بعد بیا هیستروسکوپی بعد از یکماه مصرف قطع شد اما دوباره خونریزی شروع شد دکتر گفت دوتا آمپول پروژسترون ۵۰ تزریق کن صبح تزریق کردم از عصر تا حالا خونریزی شدید تر همراه با لخته خون به اندازه ی کف دست شده چکار کنم ؟
- مایع آزاد لگنی
من مامانم واسه چکاپ رفت دکتر گفت روز هفتم پریود برو سونو مامان منم رفت بعد سونو همچی نرمال بود فقط یه پولیپ ۱۵ میل داشت که دکتر گفت عمل کن مامانمم فعلا عمل نکرد بعد فک کنم روز ۱۲ یا ۱۳ یا ۱۸ پریود رفت یه سونو دیگه اینو خودش رفت تو سونو همون پولیپ بود ولی یکم مایع آزاد لگنی خفیف دیده شد رفتیم دکتر گفت چون سونو قبلی نبودع و الان هس پس یعنی به روز پریود مربوطه گفت احتمالا تخمک گزاریه اونم نباشه عفونت من نگرانم
- Testaa reactoonz-peli ja sen rtp sivustolla suosittu vinkeillämme.
Etsitkö uutta pelikokemusta? Sitten, reactoonz slot ansaitsee huomiosi.Tarjonnut tunnettu peliyhtiö, reactoonz sekoittaa hauskan teeman ja erikoistoiminnot.Pelin esittely Tervetuloa piirretyltä näyttävään galaksiin, jossa bonukset käynnistyvät yllättäen. Tämä on juuri se, mikä tekee reactoonz-pelistä.Animaatiot ovat värikkäät, ja äänimaailma sopii täydellisesti pelin rytmiin.Bonustoiminnot Toimintojen osalta, reactoonz slot ei petä. Odota:- Free spinejä - Kertoimia - Epätyypillisen pelimuodon - Yllätyksellisiä scattereitaPelatessasi voit laukaista minipelin.Missä pelata reactoonzia? Missä pelata reactoonz? Hyvä uutinen: monet nettikasinot antavat mahdollisuuden try reactoonz.Esimerkiksi:- Lucky Days Casino - Mobiiliyhteensopiva - Hyvä valinta aloittelijoilleKannattaako kokeilla reactoonzia? Muutaman tunnin testauksen jälkeen reactoonz slot on erinomainen ajanvietto.Mitä pidimme: - Ketjureaktiomekaniikka - Hyvä pelattavuus mobiilissa - Monipuoliset bonuksetHuomiot: - Voi tuntua kaoottiselta uusille pelaajille - reactoonz rtp vaihtelee kasinon mukaanLopuksi: Jos pidät värikkäistä ja vauhdikkaista sloteista, reactoonz slot saattaa olla uusi suosikkisi.
- چرا بعضی مواقع هنگام استفاده از اپلیکاتور خون می آید؟
من رحمم را در آوردم وبه علت خشکی واژن از کرم مرطوب کننده واژن استفاده می کنم وقتی از اپلیکاتور استفاده می کنم کمی خون می اید دلیل ان چیست؟
- پولیپ
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکترمن لکخ بینی داشتم اومدم خدمتتون سونوکردین گفتین یک پولیپ ده میلی متری دررحم دارم،آیاحتمابایدجراحی بشم وایامانع بارداری؟خیلی استرس گرفتم
- تفسیر پاتولوژی
Dx: A-Labeled as uterine cervical LEEP: -Low-grade CIN (CIN I/LSIL), Multifocal. -Exocervical and endocervical resected surgical margins are free from CIN involvement. B-Labeled as endocervix, LEEP: -Chronic endocervicitis C-Labeled as uterine cervical LEEP, Anterior margin: -Chronic cervicitis. D-Labeled as uterine cervical LEEP, Posterior margin: -Chronic cervicitis. E-Labeled as endocervical curettage, Pre LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. -Portions of proliferative phase endometrium. F-Labeled as endocervical curettage, Post LEEP: -Endocervical mucosa with chronic endocervicitis. G&H-Labeled as endometrial curettage and endometrial polyp, Resection: -Hyperplasia without atypia. (Complex hyperplasia without atypia) -Endometrial polyp. Dr.S.Sarmadi M.D-AP CP Out Sample: No responsibility accepted on patient's identity Delay in delivery and improper handling of the sample can cause inaccurate result
- میومتر:هتروژن یعنی چه؟
سونو رحم ولوله های فالوپ ابعاد رحم۱۱۱*۳۶م.م. ضخامت آندومتر م.م. میومتر:هتروژن اندازه تخمدانها نورمال مایع آزاد دیده نشد. ببخشید من سه شنبه هفته گذشته عمل داشتم .پولیپ رحم را برداشتم.الان سونوی من چطوریه؟میشه توضیح بدید.
- عمل نیازه یانه؟
خانمم 7ساله باردارنمیشه.. آزمایشات زیادی انجام دادیم.. اخرین آزمایش ما سونگرافی sisبوده که دکتر نظر داده باید عمل بشه.. هیستروسکوپی.... نوشته تخدانها به شدت pc 0وحجیم واکوژن دیده شده.... حالا شما بفرمایید نظرتون چیه عمل نیازه؟ ما در چه وضعیتی هستیم؟


