Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- واریکوسل
Immotile 62.6% یعنی واریکوسل داره همسرم؟ باید عمل کنه یا نه با دارو برطرف میشه ؟ واسه بارداریم مشکل ایجاد میکنه ؟ خواهش میکنم جواب بدید ...
- پریودی طولانی مدت
سلام من ۲۰ روز پیش قرص اورژانسی خوردم ۵روز بعدش پریود شدم الان ۱۵ روزه که پریودم و خونریزیم اولش قهوه ای رنگ و کمتر بود سه روزیه بیشتر و قرمز رنگ شده چکار کنم
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- داروی دزوسپتیو
میگرن دارم ودکتر برای از بین بردن کیس تخمدان این دارو را به من داده چیکار کنم ممنون
- بخیه سزارین
سلام من 2روز بخیه هامو کشیدم الان یکم خام هستن اشکالی نداره میترسم باز بشن
- قرص اورژانسی
سلام دیروز رابطه محافظت نشده داشتم و قرص اورژانسی تنسی۱/۵ خوردم امروز بعد از ۲۴ساعت قرص یدوفولیک خوردم آیا تاثیر داره با قرص اورژانسی تداخلی چیزی داره
- جراحی زیبایی بیکینی
- لکه بینی
10روزازآخرین عادتم میگذردالان 4روزه لکه بینی ام قهوه ای بدبواست دارم چکارکنم سونوگرافی بایدبدهم
- کیست
سلام کیست سپتا همرا با اکوژن دارم ۴۴.۴میلی متر ایا این خطرناک است برای من یا نه؟؟؟و چه قرصی برای رفع این نوع کیست بهتر است؟؟؟؟
- پریود
سلام خانوگ دکتر اول روز پریودم هست کمی شکم درد و کمر درد شدیدی دارم طوری که نمیتونم رو کمرم بشینم راهش چیه ایا باید به پزشک مراجعه کنم چیکار کنم ؟
- ضخامت آندومتر
سلام وقت بخیر میخواستم که لطفا بفرمایید که ضخامت مناسب آندومتر برای انتقال جنین فریز شده چقدر باید باشه من یه دکتر بعد از چهار که برام انتقال جنین انجام داد و هر بار گفت که آندومتر 9 و خیلی عالی الان میگه که دلیل اینکه بارداری صورت نمیگیره به خاطر همین ضخامت آندومتر چه راه حل دیگه ای غیر از قرض استرادیول برای بالا بردن ضخامت آندومتر هست
- بارداری
سلام هفته۳۷بارداری هستم تازه فهمیدم که واکسن کزاز نزدم...خاستم بدونم اگه نزنم چه مشکلی واس خودم و بچه پیش میاد؟و اینکه تودهفته۳۷میشه زد؟
- ناباروی
سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و ۱۰ ماه میشه ازدواج کردم مهر ماه ۱۷ بود که نزدیکی کردم و خواستم حامله بشم اما ۲۵ پریود شدم مامایی رفتم و برام قرص و پماد تجویز کرد چون عفونت بدن هم دارم موقعه نزدیکی خارش سوزش و درد داشتم ادارارم بوی بدی میده و بیشتر اوقات زرد هستش دکتر گفت هیچ مشکلی نداره ۱۲ روز بعد پریودی نزدیکی کن اما تا الان باردار نشدم بازم سراغ دکتر رفتم چک کردن گفتن لوله واژن زخم شده برام پماد و قرص تجویز کرد تا الان صبر کردم بنظرتون راحش چیه ؟؟
- اکوژن
من سونو دادم و گفتن ی توده اکوژن ۲ سانتی داری...حالام خیلی میترسم ..چه کار کنم..ایا ضرری داره..ازدواجم کردم
- دردسینه
سلام خانم دکتر من چند وقته که هر بار سینمو دست میزنم تو هر دو تا سینم قسمت بالایی سینه هام توده های سفتی احساس میکنم که اندازه گردو شایدم بزرگتر هستن و احساس میکنم بعضی موقع ها بزرگتر و دردناک تر میشن و وقتی در حالت دراز کش هستم میتونم احساسش کنم در ضمن ۲۷ سالمه و ی بچه ی ۶ ساله دارم که شیر مادر نخورده
- خون توی ترشح
سلام من ۱۴ سالمه و اصلا پریودی منظمی ندارم من دو ساله که پریود میشم. من الان سه ماهه که پریود نشدم . و الان سه چهار روزه که لکه های خون توی ترشحم میبینم کمه اما توی ترشحم لکه های خون میبینم خطر ناکه چیکار کنم
- علت خونریزی
سلام. نزدیکی داشتم اما دخول کامل نبود و بعد از آن پیاده روی رفتم و هنگام پیاده روی با درد شدید زیر شکم مواجه شدم و همان لحظه احساس کردم یک از بدنم کنده و خارج شد وقتی چک کردم لکه های خونی قهوه ای پررنگ بود و این درد و لکه ادامه دار بود بار بعد، بعد از دخول کامل هیچ خونی نیومد میخواستم بدونم آیا اون لکه ها و درد بخاطر پاره شدن بکارت بوده؟
- سزارین دوم
سلام توهشت ماهگی سقط شدم وسزارین شدم .میشه بعد ۶ ماه دوباره بارداربشم؟
- عمومی
سلام ،چند هفته ای هست کناره ی واژنم یه چیزی مثل گوشت اضافه یا جوش مانند زده ولی به رنگ بدن هستش میخواستم بپرسم چیز خاصیه؟
- لکه بینی
من برای شش بهمن یریود تموم شد وبرای اولین بار قرص اورژانسی خوردم تا حامله نشوم دوباره ۲۶ بهمن لکه داشتم تا الان که ۲ اسفند چیکار کنم که لکه بینی قطع بشه خیلی اذیت میشم


