Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل در پریودی
با عرض سلام خدمت دکتر ، خسته نباشید، بنده با نامزدم رابطه بدون دخول داشتیم ولی به خاطر حل بعضی شک و شبه ها دقیقا فردای روز رابطه قرص اورژانسی مصرف شد که دقیقا بعد از یه هفته از مصرف قرص پریودی اتفاق افتاد ولی خیلی خوب نبود (خون غلیظ تر و پررنگ تر و به اندازه کف دست برای دو روز و سومین روز کم تر و بعدش تمام شد )و معمولا من 5 روز پریود میشوم، بعد از اون دوره
حدودا بعد از یه ماه ، باز پریودیه بنده به مدت 7 روز نسبت به ماه پیشش تاخیر خورد(ولی درد زیر شکم و گاها کمر و سینه بود) و بنده به یک دکتر زنان زایمان مراجعه کردم و ایشون من رو به سونوگرافی نوشتند که نتیجه ی این سونوگرافی این شد که دیواره ی رحم ضخیم 12 میلی متر و در تخمدان چپم کیست دارم به ابعاد 65*27 میلی متر که دکتر برای بنده قرص ال دی و آمپول پروژستزون دو تا تجویز کردند
که بعد از زدن آمپول هنوز پریود نشدم
میخواستم بدونم شرایط بنده چگونه است
و آیا امکان بارداری وجود دارد با توجه به این توضیحات یا به خاطر کیست است که بنده پریود نمیشوم
و آیا با این دارو ها مشکل برطرف میشود ؟ - بردار نشدن
من با همسرم رابطه داشتم هیچ قرصی هم نخوردم بعد اب منیو ریخت داخل من نمیخوام بار دار بشم بعدش رفتم ی دونه قرص ال دی خوردم رفتم تو گوگل خوندم برای اورژانسی باید چهارتا میخوردم دوباره رفتم چهارتا خوردم این اشکال داره ک پنج تا خوردم امکان بارداری وجود داره؟؟؟توروخدا جواب بدین
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام ۹روز پیش آمپول hcg تزریق کردم و امروز بی بی چک منفی شد.یعنی تاثیر امپول از بین رفته؟یا اینکه لقاح تشکیل نشده؟
- بکارت
با مالش شدید دهانه واژن طوری که لبهای تناسلی از هم باز شوند ودور،آیا بکارت لطمه میبیند
- عفونت قارچی مزمن ۵ماه دارو میخورم درمان نشدم
- عفونت
سلام چنتا سوال داشتم ازتون 1:من همیشه ترشح زیاد به رنگ شیری داشتم ولی الان یکهفته هست که ترشح بدون رنگ دارم ایا طبیعی هست ؟ 2:تا چه اندازه ترشح طبیعی است ؟ 3: و برای اینکه ترشح من کمتر بشه چیکار کنم ؟ به دکتر مراجعه کنم؟
- پرده
سلام خانم دکترخسته نباشدببخشیدمن تازه نامزدم کردم و وقتی رابطه برقرار کردم همسرم آلت تناسلی همسرم به راحتی به داخل واژنم میره بدون اینکه درد کنه خونریزی داشته باشم قبلاهم هیچ رابطه آیی باکسی نداشتم آیامن پرده ندارم واقعامیترسم ممنون میشم راهنماییم کنید
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- با سلام. احتمال پولیپ های ریز یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر
با سلام در تاریخ ۵ مهر ۱۴۰۴ سونوگرافی احتمال پولیپ های ریز و یا پولیپویید هیپرپلازی در آندومتر ولی در داپلر هیپوواسکولار است نشان داد. و در تخمدان چپ اندومتریا ۱۵*۱۹م م دیده شد که در داپلر هیپوواسکولار است. با ۳ دوره خوردن قرص دوفامد در ناریخ ۲۳ آذر ۱۴۰۴ دوباره سونو دادم باز هم همونطور نشون داد فقط تخمدان چپ اندومتریا ۱۱*۱۵ م م دیده شد. باید چکار کنم. قاعدگی منظم هم دارم. و ۴۲ سال دارم
- پریودی طولانی
سلام و وقت به خیر دختر سیزده ساله من در ماه مهر برای بار اول پریود شده و این پریودی در حد دوسه لکه خون بود.برای بار دوم در تاریخ ۱۵ آذر باز یک لکه مشاهده کرد و از تاریخ هفده آذر تا امروز که بیست و ششم آذر هست پریودی ادامه داره.این موضوع من را نگران کرده..اگر امکانش هست راهنمایی کنید..سپاس فراوان
- سونوگرافی رحم و ضمائم
با سلام اکوی اندومتر هتروژن ضخیم بوده mm15 اندازه گیری شد. فوکوس های کلسیفیه در حاشیه دیواره قدامی کاویته اندومتری دیده میشود . معنی چیه چیز خطرناکی وجود داره. ما رو معرفی کردند به دکتر انکولوژی
- کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
کانون اکولوسنت نامنظم ینی چی
- سلام من خانمی46 ساله هستم به علت فیبرم رحم و ضخامت دهانه رحم پریودی طولانی مدت و خون ربثیزی شدید داشتم بهد از کورتاژ درمانی سه دوز امپول لوپرومر در سه ماه تزریق داشتم ولی متاسفانه از شهریور تا الان که دی ماه هست هنوز به طور کامل خون ریزی قطع نشده و هر ماه که دکتر میرم میگن صبر داشته باش ایا طبیعی هست
- برای عقب افتادن پریود و نداشتن خونریزی یک بار
سلام خسته نباشید من چهار پنج سالی میشه iudدارم ولی الان چهار ماهه عادت ماهیانه ام عقب میفته و این سری که عادت شدم یعنی امروز اصلا خونریزی ندارم درد پا و زیر شکم دارم و فقط یک لخته خون یا لکه بینی دیدم که فهمیدم عادتم علتش چیه؟
- سرکلاژ دوبل؟
سلام خانوم دکتر ایا سرکلاژ دوبل واقعا بهتر از سرکلاژ معمولیه ؟یا تاثیر چندانی نداره علت زایمان نارسایی رحم بود
- قرص جلوگیری درزمان بارداری
سلام.من 4ماهه زایمان کردم وبچه شیر میدم.چه قرص جلوگیری میتونم بخورم که رو شیر اثر نداشته باشه
- سوال عمومی
سلام خسته نباشید من با نامزدم رابطه داشتم از پشت و جلوگیری نداشتیم ترسیدم وقتی آبش رو پشتم خالی کرد آیا داخل رحمم شده یا ن من باکره هستم از اون لحاظ ترسیدم و ۱ ساعت بعدش یک قرص زد بارداری و ۲۴ ساعت بعدش یک قرص اورژانسی ۱نیم خوردم و روز سوم ۴ عدد قرص زد بارداری خوردم و بعد ۱۲ ساعت بعد دوباره ۴ تا دیگه قرص زد بارداری خوردم ۵ ساعت بعدش حالت تهوع و استفراغ داشتم و بعد ۱۰ دیقه ۴ تا دیگه قرص ضد بارداری خوردم ک ۵ دیقه بعدش همون حالت تهوع رو گرفتم و باز استفراغ کردم با شکم خالی بعدش رفتم صبحونه خوردم ولی هنوز حالت تهوع رو دارم و موندم ۴ تا دیگه قرص زد بارداری بخورم یا ن ممکنه چون استفراغ کردم حامله باشم ؟
- زنان
سلام خسته نباشید من 18سالمه ومتاهل هستم، سوالی داشتم درمور بکارت من پردم دوتکه هست و توی اولین رابطم خونریزی نداشتم یعنی میدیدم که پارگی انجام نشده وبعداز مدتی یه قسمت ازاین تکه جداشد وهنوز هم یه تکه ایش باقی مونده وقتی جداشدبااینکه هفته قبلش پریود بودم بازهم خونریزی داشتم میخاستم ببینم این خونریزی برا پرده بوده یا مجددا پریود شدم چون 5روز طول کشید واینکه الان یه تکه گوشت ب من آویزونه ایا این پرده کاملا زده نشده واگر بله براهمیشه این تکه باقی میمونه؟
- قرص کلومیفن کی باید اقدام به بارداری کرد بعد از پاکی
من قرص کلومیفن می خورم کی باید بعد از پاکی اقدام به بارداری کنم
- سلام من ی بارداری ناخواسته داشتم ۵ماه پیش با قرص سایتوتک حل شد متاسفانه باز هم باردارم میتونم دوباره سایتوتک بخورم سقط کنم
سلام


