Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مینی ابدو همراه با سزارین
سلام خسته نباشید ایا مینی ابدو همراه با سزارین باعث ایجاد امبولی یا عفونت و یا باز شدن جای بخیه ها میشود؟؟
- قرص پروژسترون
- باعرض سلام وخسته نباشید اوتشکر ازپاسخ دادن به سوالات خانم دکتربرای کسی که pco هست برای پریود شدن قرص پروژسترون بهتر است مصرف شود یاامپولش
- سرکلاژ
خانم دکتر،منوازاین دوراهی نجات بدین .یک دکتریهم بهم میگه سرکلاژشکمی عوارضش زیاده اگه خونریزی کنی یاسقط بشه بچه ممکنه رحمتوهم بردارن،من دیگه میترسم چیکارکنم
- دردسینه
سلام خانم دکتر من چند وقته که هر بار سینمو دست میزنم تو هر دو تا سینم قسمت بالایی سینه هام توده های سفتی احساس میکنم که اندازه گردو شایدم بزرگتر هستن و احساس میکنم بعضی موقع ها بزرگتر و دردناک تر میشن و وقتی در حالت دراز کش هستم میتونم احساسش کنم در ضمن ۲۷ سالمه و ی بچه ی ۶ ساله دارم که شیر مادر نخورده
- سلام خسته نباشین من پریودیم نامنظم امشب رفتم دکتر برام قرص سیبل بهم داده نوشته از روز 5 قاعدگی الان بخورم قاعده بشم یانه حس میکنم بهم گفت بخورم و اینکه وقتی پریود شدم همینطوری بخورم پریودی قطع شد من قطع کنم قرصم یا بخورم؟
- تخمدان پلی کیستیک
سلام من سونو دادم کیست 14میلی دارم دکترمیگه تنبلی تخمدان هس دارو مصرف میکنم متفورمین ومدروکسی پروژسترون ....درضمن کمکاری تیروئید هم دارم.به همین زودیا میخوام عروسی کنم ایا من حامله میتونم بشم
- پریود میخوام بشم
نه روز پیش با دوست پسرم رابطه داشتم بعدش سه تا قرص ال دی خورم امروز فردا پریود باید شم چیکار کنم خون ریزی داشته باشم دارچین و زنجببل ویتامین سی و قهوه خوردم چی بخورم برای تسریعش همینارو تکرار کنم
- فشار وارد شده به بالای ناف یا اطراف ناف در بارداری
سلام ببخشید طبق آخرین سونو که در ۲۸ هفته و ۵ روز رفتم ،امروز حدود ۳۱ هفته و دو روز باردار هستم البته بعد اون دقیق دقیق نمیدونم چند هفته ام،امروز موقع نشستن در دستشویی خم شده بودم و کمر شلوارم به بالای نافم فشار وارد کرد بعد شستن خودم که بلند شدم دیدم بالای نافم ی کوچولو فرو رفته رد شلوار بود نگرانم ممکنه به سر و مغز جنین یا سایر اعضای بدن جنین آسیب وارد بشه؟ البته حرکات جنینم رو حس میکنم .تورو خدا راهنمایی بفرمایید دیروز رفته بودم دکتر گفت وضعیت جنین خوبه.الان هیچ ناراحتی و دردی ندارم فقط میترسم خدایی نکرده اون فشار که امروز به بالانی نافم وارد شد به مغز جنین یا سایر اعضای بدنش آسیب وارد کنه.
- قرص سیپروترون کامپاند و لکه بینی
سلام من ۳۰ خرداد و ۵ تیر رابطه محافظت شده داشتم و ۱۴ تیر پریود شدم از یک روز بعد پریودم(روز ۸ سیکل) قرص سیپروترون کامپاند استفاده کردم و ۱۶ مرداد(۶ روز بعد از قطع قرص) پریود شدم خونریزی ۴ ۵ روز ادامه داشت و خون قرمز بود اما حجم خون کم بود بسته بعدی قرص سیپروترون رو طبق دستور ۷ روز بعد از بسته اول(روز دوم پریود شد) شروع کردم اما امروز ۶ شهریور روز ۲۲ سیکل هست و دو روز مونده قرص ها تموم بشه امشب و فردا شب اما بی دلیل لکه بینی خیلی کم داشتم در حد چند قطره خون همراه با ترشح بود که فقط رنگ ترشح رو کمی قهوه ای کرده بود میخواستم بدونم دلیلش چی میتونه باشه؟و اینکه آیا این دفعه هم ۶ روز طول میکشه تا پریود بشم؟ از ۵ تیر رابطه جنسی نداشتم آیا امکانش هست لکه بینی بارداری باشه؟خیلی استرس دارم هیچ علائمی خم ندارم
- اقدام به بارداری
باسلام دکتر عزیز من 34سالمه تنبلی تخمدان دارم وسونوگرافی کردم کیست کوچکی درتخمدان راست دارم پریدهای نامنظم هم دارم میخوام اقدام به بارداری کنم 6ابان پریدشدم ودیگه نشدم تاالان رفتم پیش دکترزنان یه کم عفونت هم داشتم کرم وازینال دالاووک و قرص مدروکسی پروژسترون 5داده وفولیک اسیدخارجی چون ایرانیش به من نمیسازه خارجی نوشتن برام ایشون گفتن از14پریدی به مدت 10شب دوعددمدروکسی پروژسترون بخورم امامن هنوزپرید نشدم وبی بی چک هم زدم باردار نبودم وقرص رو از14این ماه روخوردم حالا این مدروکسی پروژسترون ضرر نداره برای بچه دارشدن؟؟؟هنوز پریدنشدم زیرشکمم خیلی دردمیکنه به خاطرپریدی هستش؟سوزش وخارش هم دارم اگه پریدبشم میتونم ازماه دیگه اقدام کنم؟؟ممنون میشم جواب بدین
- سلام خانم دکتر من میخوام درباره سرکه سیب بدونم باید چطوری استفاده کنم برای عفونت زنانگی راهنمایی کنید باید سرکه راه گرم کنم توش بشینم کیه این کار بوکنن وچند بار ادامه بدم راجبش توضیح بدین
- بارداری
سلام ببخشید ۱۳روز بودکه تمیز شده بودم که پستان هایم و رحمم و کمرم درد می کرد می خواستم بدانم ایا نشانه های بارداری هستند یا خیر حالا هم بعد از ۱۸ روز دوباره پریود شدم چرا شدم چون می خواستم باردار شوم اماده بودم که شدم می شود ماه بعد باردار شد
- ناباروری مردان
سلام خسته نباشیدایا خوردن معجون خرنوب برای کسی که تحرک پایین اسپرم و مورفولوژی صفر دارن خطر داره؟ لطفاً راهنمایی کنید
- لانه گزینی
سلام خانوم دکترلانه گزینی یک روزه یاسه روز
- پرده بکارت
سلام من دختر ۱۷ ساله ای هستم تا حالا ۳ بار پرده بکارتمو چک کردم و مشکلی نداشتم وحلقوی هستم من فیلم های سوپر نگاه میکنم دست خودم نیست وبدش ترشحاتی ازم خارجی میشه میخاستم ببینم پاره شد پردم
- زیگل تناسلی
سلام خانم دکتر عزیز 16سال قبل روی کشاله رانم چند تا برجستگی بود که نمیدونستم چیه ،8سال پیش رفتم پیش دکتر پوست با لیزر برام ور داشتن الان هم جاش بعضی مواقع خارش میاد رابطه جنسی محافظ نشده داریم یه بچه هم دارم دیگه جای دیگه هم سرایت نکرد یا شوهر هم سالمه میخواستم بدونم آیا این ویروس از بدنم خارج شده یا هنوز هم هست
- سوال در مورد زنان
سلام من دکتر دو بسته قرص سیبل تجویز کرده و گفته از روز سوم پریودی بخورم میخواستم ببینم از شب سوم تا کی باید ادامه بدم این قرص رو یه ردیف سفید ۳ردیف زرد و جعبه بعدی رو از کی باید شروع کنم
- سلام من ی دختر۲۴ُساله هستم ک ۱۰ساله بادست خودارضایی میکنم.فقط واژنمو میمالم لی چیزی داخلش واردنکردم میخواستم بدونم اینگونه خودارضاییم ضررداره وپرده بکارتم آسیب میبینه
- علت لکه بینی ده روزقبل ازپریودی
سلام.من تقریبایکسال و نیمه هرماه قبل از قاعدگی چندروزلکه بینی دارم.بعدازمصرف دارد دکتر گفت پولیپه .پولیپ راهم برداشتم الان دکترمیگه جای بخیه ای سزارین ۴سال پیش نازک شده از داخل وعلت آینه.باید دوباره عمل کنی.بنظرتون چکار کنم.
- رویا
سلام من ۲۵هفتگی اونومالی انجام دادم توسونوزده یه لکه سعیدی دیده شده ایاخطرناک


