Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام ممنون از پاسخ های سودمند شما چه مدت بعد از زایمان طبیعی ناموفق در ۲۱هفته بدون کورتاژ میتونم عمل سرکلاژ شکمی انجام بدم؟؟ و این که با انجام عمل سرکلاژ شکمی با لاپاراسکوپی چه مدت بعداز عمل میتونم برای بارداری اقدام کنم؟
- مشکل خارج شدن گوشت ازواژه از واژه
سلام بخشیش باشه من یک دختر مجرد هستم مشکل من این است که هنگام تشناب نمودن از واژن من یک تکه گوشت مانند زبان بدون درد وخون خارج میشود وپس وقت بلند شوم داخل میشود من از خجالت نزد داکتر رفته نتوانستم نمیدانم که چی است بسیار نگران هستم هیچ کدام رابطه هم ندارم لطفا علت این را بگوید وچی کار کنم که خوب شوم ممنون
- لکه بینی
سلام من ۳ماهه وروژست مصرف میکنم و ۱ماه لکه بینی دارم اولش قهوه ای بود بعد تبدیل به پریود شد و الان باز کم شده و قهوه ای شده ولی قطع نشده .مشکلی نیست الان ۱ ماه بیشتره اینجورم.و کی میشه نزدیکی داشت با این شرایط؟
- خونریزی بعد از قطع قرص
سلام دکتر خسته نباشید من دفعه قبلی که عادت ماهیانه شدم از روز 5 قاعدگی اقدام به مصرف قرص ضد بارداری سیپترون کامپاند کردم و مثل همیشه 20 روز پاک بودم و بهد عادت شدم و بعد از پاک شدن دچار لکه بینی شدم یعنی 7 روزه که لکه بینی دارم و دو روز هست که خونریزی شدید شده.چیکار کنم که این خونریری قطع بشه و تا به حال سابقه مصرف قرص ضد بارداری نداشتم الان هم به خاطر اینکه شنیده بودم قرص سیپترون کامپاند باعث بزرگی سینه میشه مصرف کردم ولی دیدم بی حالی بهم دست میده حتی یک بسته 21 تایی را هم تمام نکردم ممنون میشم پاسخ دهید.
- پارگی شدید بالای دیواره واژن تا شکم بخاطر جسم تیز. با اسپکلوم معلوم نبود بخاطرعفونت زیاد چطور میشه معاینه کرد؟ قرص داد مصرف کردم عفونت خوب نشد و این زخم خطرناک؟ به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ در شهرمون متخصص زخم نداریم و چون زخم و عفونت مربوط به جنسی نیست به چه متخصصی مراجعه کنم.
- سونوگرافی.رحم.وتخمدانها
میشه بگید امکان داره ابعادواکوی تخمدان ها نرمال باشه اما فولیکول آن ب حداکثر۵و۷باشه باردارشد
- انتقال جنین
سلام شما خانم دکتر چندتا جنین انتقال میدید
- مشکلات زنانه
با سلام و احترام در مورد ختنه زنان ، آیا راه حلی یرای درمان این مشکل هست؟ نزدیکی با همسرم امکان پذیر نیست و همیشه عفونت هم داره، راه حل چیه چه باید کرد؟
- بارداری@
سلام ،خسته نباشید من تو ماه سوم هستم حواسم نبود به جای آب انار تقریبا نصف استکان کمتر آب زرشک خوردم آیا مشکلی ایجاد میکنه ؟ شنیدم باعث سقط میشه تو رو خدا واضح توضیح بدید واسم...
- پولیپ اندومتر
سلام خانم دکتر ببخشید من یک پولیپ ۱۳.۵ میلی متری در قسمت فوقانی کاویته اندومتر دارم ، در سونو نوشته شده بدون واسکولاریته ، ایا خطرناک هست ؟ مشکلی در بارداری ایجاد میکنه چون قصد بارداری دارم، و میگن جای پولیپ خیلی مهمه، و اینکه امکان بدخیم بودن هست؟
- باسلام دخترم پنج سالشه که دیروز ازروی میز افتاد وخون ازقسمت اطراف لابیا دیده شد همان روز بردمش متخصص زنان گفت که پرده اش سالمه وفقط اطراف لابیا خراش پیدا کرده ولی من هنوز هم نگرانم خواهش می کنم بنده راراهنمایی کنید
- کیست سینه چپ
- سلام خانم دکترخاستم بپرسم آیاپودر گین اپ و قرص گین آپ روی کیست تخمدان هم تاثیری دارن من مصرف میکنم کیست هم دارم
- قرص جلوگیری درزمان بارداری
سلام.من 4ماهه زایمان کردم وبچه شیر میدم.چه قرص جلوگیری میتونم بخورم که رو شیر اثر نداشته باشه
- مواد پنیری شکل
سلام دختری۲۵ ساله هستم چندسالی میشه ک داخل واژنم یه مواد سفید (شبیه گچ وپنیر)و گاهی زردرنگ وجود داره ک هیچ وقت از بین نمیره با شستشو رفع میشه ولی دوباره بازم به وجود میاد میشه بگین چطوری از بین میره و اگه دارویی لازم هست بگین ک من استفاده کنم ممنون میشم ازتون
- سلام
سلام من روز ۱۱ انتقال هستم ولی از روز هشتم لکه بینی دارم لکه های قهوه ای یا قرمز اینا طبیعی هست یا نه یا امکان داره شروع پریودی باشه
- زنان
بعد استفاده از اپلیکاتور واژن وقتی مقداری از کرم بیرون میریزه یکم صورتی رنگ میشه یا دیواره اپلیکاتور پماد صورتی رنگ میچسبه عادیه؟؟
- پریود شدن
سلام وقتتون بخیر من بخاطر تنبلی تخمدان دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد از ۳ ماه که قرصا تموم شده ۳ بار پشت سر هم پریود شدم این طبیعیه؟
- سرکلاژشکمی
سلام خانم دکتر،بهم آزمایش سقط نوشته بودین،1ساله پیش همشو داده ام فقط 3تاشو ندادم ،اگه قبول کنین 3تاراهم بدم بیارم نگاه کنین؟
- بازگشت به شرایط قبل از زایمان
با سلام و خسته نباشيد خدمت خانم دكتر شرف الدين مشكل رايجي كه معمولا خانوم ها پس از شيردهي پيدا مي كنند كه همون افتادگي و كوچك شدن پستان هاست گريبانگير من هم شده و متاسفانه از اونجا كه كمبود وزن هم دارم اين مشكل خيلي حاد تر شده. قبل از بارداري و زايمان در زمان عادت ماهانه احساس درد و ورم در سينه ها داشتم اما الان با اين كه يك سال و نيم از زايمانم گذشته و از نه ماهگي ديگه شير خودم رو به دخترم ندادم اما اون حالات برنگشته و احساس ميكنم حسم رو روي سينه ها از دست دادم. نميدونم راهي هست براي بازگشت به قبل و مصرف قرص ضدبارداري ميتونه به برگشت اين امركمك كنه يا خير. قبلا از پاسخگويي شما كمال تشكر رو دارم.


