Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرطان اندومتر
سلام خانوم دکترمنمتوجه جوابتون نشدم بعدکورتاژ تشخیصی درشرح عمل نوشتن من آندومترم هیپرپلاستیک عمق رحمم ۸ بودروز۱۹ سیکل آیا هیپرپلاستیک سرطانه بایدهیسترکتومی بشم
- خانم دکتر
سلام خانم دکتر من 73 روزه سزارین شدم و آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه دردو سوزش دارم مشگلم چیه؟
- خونریزی بعد انتقال منفی
سلام من انتقال جنین منفی داشتم بعد یک هفته تاخیر پریودم با درد شدید و لکه بینی شروع شد واللن ۷ روزه که قطع نشده ؟آیا بخاطر هورمون هاس یا ممکنه گرفته باشه بعد سقط شده و من نفهمیدم جواب آزمایش روز۱۲ منفی بود البته
- قرص ال دی قبل انتقال جنین برای چیست؟
باسلام مصرف قرص ال دی قبل ازانتقال جنین چیست؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام وقتتون بخیر . از روز ۹ بعد از انتقال جنین فریز تا امروز که روز یازده هست لکه بینی قهوه ی و کرمی و صورتی و قرمز و گرفتگی عضلات شکمی را تجربه کردم .هر هشت ساعت شیاف پروژسترون و استرادیول استفاده می کنم . دو جنین گرید آ برام گذاشتن . به نظرتون جنین هام از بین رفتن و پریود شدم که اینطوری شدم؟
- قرص استرادیول
سلام وقت بخیر انتقال جنین داشتم روز نهم پریودی رفتم سونو گفتن ضخامت رحم بالا کنسل شود الان چهارده روز قرص استرادیول قطع کردم پریود نشدم چکار کنم
- ضربه به رحم
سلام چند روز پیش یکی از دوستام بامشت زد سمت چپ رحم بعدش همون لحظه پریود شدم الانم درد دارم بنظرتون مشکلی پیش نمیاد؟
- قرص استرادیول و کم شدن خونریزی
سلام ،با توجه به ضخامت جداره داخلي رحم قبل اي وي اف اين موارد تجويز شد ———- بعد از قاعدگي ، روز ٢١ ام شروع به مصرف استراديول ٢ تا و قرص فوليك و سي ام و اسپرين كردم بعد از مصرف ١٠ روز مرحله بعدي (پريود بعد )استراديول به سه تا در روز افزايش يافت و طبق قبل سي ام و فوليك و اسپرين ادامه داره ولي بعد از ٣ روز پريود من تقريبا بعد از لكه بيني قطع شده و ورم پا و خستگي ايجاد شده دليل اين حالت چي هست دليل اين قطع خونريزي نگرانم كرده ممنون از پاسخ 🙏🏻🌸
- کم استفاده کردن از شیاف پروژسترون
من روز هفت انتقال جنین هستم تا سه روز بعد از انتقال روزی دوتا امپول پروژسترون میزدم و بعد از اون روزی یه دونه شیاف پروژسترون به جای هر هشت ساعت یک عدد استفاده کردم(دکتر هر هشت ساعت رو فراموش کرده بود بنویسه)الان چه کاری میتونم انجام بدم دکترم نیست و مرکز میگه اشکالی نداره مشکلی پیش نمیاد(من تعیین جنسیت انجام دادم)
- تیرویید وای وی اف
سلام خدمت خانم دکتر من تیرویید دارم می تونم باای وی اف تعیین جنسیت داشته باشم
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام خانم دکتر.من 13روز پیش یعنی 30 ام اردیبهشت انتقال جنین داشتم برای اولین بار... موعد پریودم سه روز پیش یعنی هشتم خرداد بوده دل درد و پا درد و ضعف داشتم و بدنم سرد بود مثل حالت پریودی. تا دیروز وقتی با دستمال خشک می کردم همراه با ترشحات کمی خون دیدم. دیروز سه بار خون دیدم. امروز فقط کمی لکه های قهوه ای دیدم و خون نیست. هنوزم دل درد خفیفی دارم و بدنم یخ کرده. ممکنه پریود بشم؟اتفاقی برای جنین افتاده؟ شنبه هم ازمایش bhcgدارم. ممنون از پاسخگویی تون.
- سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم
سلام خانوم دکتر من بیمار شما هستم دو هفته پیش واسم انتقال دادین بعد۱۴ روز ازمایش دادم منفی شد امکان داره ازمایش دوباره مثبت بشه
- آی وی اف
با سلام، خانم دکتر بعداز انتقال جنین در آی وی اف نیاز به مصرف آمپول یا دارو است؟ اگر هست تا چه مدت دارو یا آمپول باید استفاده کرد
- سلام.در تاریخ 27 اذر اهدا تخمک داشتم به مرکز ناباروری چه مدت باید صبر کنم برای اهدای رحم جایگزین به کس دیگه
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- مصرف انتی بیوتیک قبل از انتقال جنین
تا روز انتقال جنین به مدت یک هفته قرص سفیکسیم و ازیترو برای درمان سرماخوردگی استفاده کرده ام مشکلی برای انتقال جنین به وجود آمده است آیا؟
- مصرف استرادیول
با سلام من دو هفته پیش انتقال جنین داشتم امروز تست دادم مثبت شد میخواستم بپرسم من تا الان قرص استرادیول خارجی مصرف میکردم حالا میشه ایرانی بخورم یا نمیتونم ؟؟
- ناباروری
سلام من تو سیکل انتقال بودم دکترم بهم امپول لوپرومر ۳/۷۵زد ماه اول یود شدم بعد تزریق ولی ضخامت رحم من خوب نبود برای انتقال ماه دوم پریودیم فقط چند لکه خیلی کم قهوه ای شد و باز با مصرف دارو ضخامتم خوب نشد من اصلا مشکل ضخامت نداشتم ودیروز سونو دادم گفت کیست هموراژیک ۳۵م م زدی به نظرتون چیکار کنم پریودی هام برگرد و ضخامتم خوب بشه و ربطی به امپول داره یا نه
- قرص استرادیول
سلام من برای ای وی اف از روز دوم قاعدگی باید روزی ۴تا قرص ۲میل استرادیول بخورم میتونم دوتا دوتا باهم بخورم
- بیهوشی
به علت استرس بیمار مراحل آی وی اف که شامل اندازه گیری عمق رحم،خراش آندومتر، عکس رنگی رحم و انتقال جنین میباشد درواقع همه ی این مراحل را میتوان با بیهوشی انجام داد؟به خواست خود بیمار این مراحل ای وی اف با بیهوشی انجام میشه؟


