Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ناباروری
سلام من یه دختر سه ساله و نیم دارم نه ماه ای هست اقدام به بارداری کردم پریودمم یه سالی هست که نا منظم بوده ولی باردار نمی شدم رفتم دکتر زنان بهم قرص و آمپول سینال اف داده زدم و سیزده ام پریودیمم آمپول hcg زدم امروز روز پانزدهم پریودیمه واز دیروز تا حالا زیر شکمم مخصوصا سمت راست زیر شکمم درد داره ادرارم خیلی کم شده ویکم دلم ورم کرده به نظرتون طبیعیه ؟تو رو خدا لطفا زودجواب بدید🙏🙏
- نازایی
سلام من 27سالمه شش ساله ازدواج کردم باردارنمیشدم تا اینکه بعداز شش سال بدون دارو باردار شدم ولی متاسفانه چون همیشه پریودهام نامنظم بود داروی گیاهی مصرف کردم بچم دوهفته نهم سقط شد.ازبعد سقط هردو ماه ونیم یکبار پریود میشم اون با خونریزی کم میخواستم اگه لطف کنید راهنمایی کنید نمیدونم باید چیکار کنم.همه آزمایشات بعد سقط هم انجام دادم گفتن مشکلی نداری
- آزمایشات ایمنی و انعقادی
با سلام، من ۳۸ سالمه و بعد از ۵ سال با ای وی اف حامله شدم، هیچ مشکل خاصی خودم و شوهرم نداریم جز تیرویید من که کنترل شدست. ولی همیشه انتی بادی بالا داشتم و هیچوقت پایین نبوده. هفته ۹ حاملگی بخاطر تشکیل نشدن قلب جنین سقط داشتم با دارو. بخاطر سنم میخوام قبل از اقدام بعدی آزمایش های ایمنی و انعقادی رو انجام بدم. سوال من از خانم دکتر: امکانش هست که این آزمایشات رو در رشت انجام داد؟ کدوم آزمایشگاه انجام میدن و میتونم از شما نوبت بگیرم که زحمت بکشید برام بنویسید؟
- نازایی
سلام،ایا میشود dnaاسپرم اهدایی را تغیر داد و dnaدیگری جایگزین کرد؟
- امکان فعال کردن تخندان
سلام خانم دکتر ، من ۵۰ ساله هستم باکره هستم و چند ماه دیگه قرار هست ازدواج کنم بیشتر از ۶ ماه هست پریود نشدم اول بچه نمیخواستیم اما بچه نامزدم فوت کرد فیزیک بدنی من خوب هست و خدا رو شکر سالم هستم توصیه کردند با تخمک اهدایی بچه دار میشم سوال من این هست هیچ راهی وجود نداره من تخمدان هام فعال بشه و با تخمک خودم بچه دار بشم لطفا راهنمایی بفرماین ممنونم
- سونوی رحم و تخمدانها
سلام ببخشید من سونوی ۱۴قاعدگی دادم.یه موردش نوشته اکوی تخمدانها افزایش یافته ینی چی؟
- نازایی
سلام خسته نباشید ببخشید ی سوال داشتم من بخاطر نازاییم دکتور کریم زاده یزد عمل لاپاراسکوپی و قرص و آمپول داد ک همچنان در حال مصرفم الانم ب امید خدا راهی کربلای معلی هستم و نزدیک قاعدگیم مشکل نداره ب اندازه ی ۶ یا ۷ قرصlDمصرف کنم
- نازایی
من تنبلی تخمدان داشتم با قرص امپول درمان شدم الان ۳ ما پریود هام کامل منظم شده ولی بارداری نمیشم میشه توضیح بدید
- تنبلی تخمدان
سلام دکتر برام لتروزل و آمپول سینال آف داده در ساعت پنج. اولی رو در ساعت ۴ زدم دومی هم در ساعت۴:۳۰ میخواستم بدونم مشکلی نداره نیم ساعت این ور اون رو لطفا جواب بدید خیلی نگرانم
- پودراینوفولیک
پودراینوفولیک وقرص کم کاری تیرویید را چطور مصرفکنم
- نازایی
با سلام ،من و همسرم ٢سال و نيم براي بارداري اقدام كرده ايم ولي بعد از آزمايشات كامل از هردوي ما و عكس رنگي از رحم ، تشخيص داده شد دچار نازايي بدون علت هستيم . ٣بار آي يو آي شدم ولي نتيجه نداد،يك دكتر لاپراسكوپي تشخيصي و چند دكتر آي وي اف را پيشنهاد كرده اند،ميخواستم ببينم بهترين گزينه با توجه به اينكه من ٢٨ سال و همسرم٣٣ سال دارن چي هست؟
- مشکلات زنانه
سلام چند روز پیش رفتم دکتر گفتن عمق رحم برام انجام دادن یا لوله رحمم رو باز کردن بعد اون خونریزی دارم آیا طبیعی یا نه؟؟؟
- دردقاعدگی
فقطروز اول قاعدگی نه ب طور دائم دردزیرشکم ومقعد نشانه چیست
- یایسگی زودرس
بیش از یکسال است که یایسگی زودرس دچار شدم. در حال حاضر ۴۵ سال دارم. مشکل کم کاری تیرویید دارم. لوو تیروکسین مصرف میکنم. آیا میتوانم درمان شوم و باردار شوم یا نه؟
- ضزبه
سلام خانم دکتر من نینجا کارم داشتم با بابام کار میکردم یک دفعه ضربه محکمی به زیر دلم زد من سه چهار هفتس احساس میکنم درد میکنه یا احساس میکنم نازا شدم این یعنی چی 😭😖 تورو خدا بگین بهم
- ناباروری
من حدود ۱سال و نیم برای بارداری اقدام میکنم ولی هیچ نتیجه نمیگرم با کلومفین و امپول حتی یکبارم iuiهم شدم به نظر شما چیکار کنم به کدوم دکتر در رشت مراجعه کنم تا نتیجه بگیرم؟
- هیپرپلازی آندومتر
سلام من۳۲ ودچارآندومترهیپرپلازی باسلول آتی پی شدم که بامصرف سه ماه مجسترول ویکD&Cازبین رفت خواستم بپرسم هشت ماه ازکورتاژم میگذره چون پیرسی اوهستم هرماه پروژسترون خوردم تاپریودشم اینماه فقط سه روزلک بینی داشتم رفتم دکترم باعصبانیت گفتن خیلی دیرشده بایدسریع آی وی اف میشیدن وبمن ال دی دادن ولی نه سونوانجام دادن ونه دستورمصرف ال دی وگفتن ال دی روچرادادن؟؟ آیا من سرطان رحم دارم پس چراجواب کورتاژم خوب بود یعنی خیلی دیرشده چطور میتونم بفهمم دوباره مشکل پیداکردم پاپ اسمیرم ماه قبل دادم سالم بودشدیدا استرس گرفتم بطوری که هرروزیه قرص آرام بخش میخورم توروخدا یکم برام توضیح بدین من بی خیال بچه شدم میترسم این دردلعنتی منوبکشه
- تخمدان پلی کیستیک
سلام من سونو دادم کیست 14میلی دارم دکترمیگه تنبلی تخمدان هس دارو مصرف میکنم متفورمین ومدروکسی پروژسترون ....درضمن کمکاری تیروئید هم دارم.به همین زودیا میخوام عروسی کنم ایا من حامله میتونم بشم
- بیماریهای زنان
سلام خوبین من ۲۸ سال سن دارم با تنبلی تخمدان و ضخامت رحم نازکه دکترم دو ورق لتروزول داده که از شب سوم پریودی شبی دوتا بخورم که خوردم و استرادیول والرات و دگزامتازون هم داده مخیخام بدونم دو ورق لتروزول خوردم تبدیل به کیست میشه دوتا آمپول سینال آف روزای ۸ و ۹ پریودی زدم ممنون
- آزمایش اسپرم
باسلام وخداقوت خدمت شما میخواستم ببینم teratozomia index وsperm deformity index هردو abnormal هست تو آزمایش اسپرم گرام به چه معنی هست بشدت نگرانم کرده


