Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام من ماه پیش کلومیفن خوردم و آمپول منوترون دو تا تزریق داشتم این ماه هم ۸ تا لتروزول خوردم بعدش قاعدگیم ۱۳ روز طول کشید و سونو که کردم فهمیدم کیست یونی لوکولار به ابعاد ۲۱×۳۰دارم کیست خطرناکی آیا و چ جور دفع میشه؟
- تفسیر تست پاپ اسمیر
- عفونت وازینال
سلام خانوم دکتر وقت بخیر من بعد ادرار ترشح رشته ای مانند میبینم گاهی زرد رنگِ و کمی درد زیرشکم دارم شما برام قبلا ژل مترونیدازول تجویز کرده بودید میتونم دوباره بخرم استفاده کنم ؟ کمی زخم دهانه رحم و hpv و کم خطر دارم
- پریود نشدن بعداز ۱۰ ماه
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید
- Hpv
سلام خسته نباشید
من ماه دی اومدم پیشتون برای ازمایش پاپ اسمیر و معلوم شد اچ پی وی۱۶دارم گفتین ۲ماه قرص پاور فیت بخورم و مجددا بیام برای ازمایش و ۲ماهم اواسط اسفند تمام شد
الان نگرانم که ازمایش و دیر بدم شرایطم بدتر شه سوالم اینه که شرایطم اورژانسیه و سریع باید برای ازمایش بیام؟ - سلام . من خانمم ۱۲ سال عمل سزارین انجام داده و الان مدتی هست که هر از چند گاهی جای عملش درد شدید میگیره میخوام بدونم دلیلش چیه و باید چیکار بکنیم . ممنون میشم پاسخ بدید . با تشکر
- خونریزی داشتم قطع نمیشد
سلام میخواستم جواب پاتولوژی رو بدونم .-Disordered proliferative _ endometrium
- عادت ماهانه
سلام من امروز 5روز از عادت ماهانه میگذرد و ضربه ای محکم به وسط کمرم خورد چی بخورم که برام مفید است و بعد از دو بسته قرص ضد بارداری عادت شدم ولی خیلی خونریزی ندارم قرص را تغییر دادم علتش همین است تشکر ممنون.
- درسونوگرافی کوچک بودنlnt.os به معنی نارسایی دهانه رحم و رشد نکردن دهانه رحم هست؟
باسلام من دارای رحم دیدلفیس هستم جز آژنزی مولرین هستم و چهار بار عمل سپتوم واژن انجام دکترم به یک دهانه رحم و دو دهانه رحم من شک داشت که مشخص شد من دو دهانه رحم دارم در سونوگرافی قبل از عمل من نوشته شده تصویر یک ناحیه mass like کوچک بودن lnt.os مشخص وبایک ناحیه شبیه Ext.Os درسمت راست مجاور سرویکس رویت شد که ممکن است یک partialcervix باشد .خواستم بپرسم این کوچک بودن lnt.os به معنی نارسایی دهانه رحم و رشد نکردن دهانه رحم هست ؟ توروخدا میشه بگید این کوچک بودن lnt.os نشانه نارسایی دهانه رحم هست یا خیر و خواستم بپرسم masslike چی هست؟ با تشکر
- لبیاپلاستی در منزل
سلام خسته نباشید.من ۲۲ سالمه و بخاطر لبیاهای نامتقارن دچار کجی ادرار شدم و بخاطر خجالتم نتونستم پیگیری و درمانش کنم.امکانش هست که خودم ببرمش و با نخ خیاطی بدوزمش و روش بتادین بزنم؟
- ناباروری
با سلام من تخمدان پلی کیست دارم ۷ سال مشکل نام باروری دارم پریودهام منظم آخرش با ۳ روز تاخیر. این ماه ۵روز تاخیر داره چیکار کنم چند روز دیگه به پزشک مراجعه کنم؟ گاها زیر شکمم درد میکشه و تمام میشه
- زنان
سلام خسته نباشید من۴۵ سالمه وحدود ۴ماه هست که پریود نمیشم ودردهای زیر شکمی داشتم دیروز رفتم سونو نوشته اکوی میومتر هتروژن ملاحظه میشود میخواستم ببینمتون خطرناکی دارم
- فطع نشدن پریود – قرص دیان ایرلنی
با سلام و خسته نباشد من یک زن ۳۹ ساله هستم مطلقه برای اولین بار که پریودم قطع نشده و همیشه مرتب بوده الان بیشتر از ۲ هفته است که من پریود هستم در صورتی که معمولا مدت پریود من ۵ روز است و خیلی هم کمه مقداره خونریزی. به خاطر اینکه بدن کیست سازی دارم دکتر گفته بودهمیشه ۶ ماه قرص بخورم و ۳ ماه نخورم من سالهاست که قرص دیان ایرلنی مصرف میکنم. میشه کمکم کنید؟ سپاس از لطفتون
- خارش بالای واژن
سلام وقت بخیر من مدتیه بیرون واژنم یعنی روی پوست خارش میگیره یه کوچولوهم مثل خط که پوست میخوادازهم جدابشه زخم بدون خونریزی شده خط قرمز افتاده دقیقا قسمتی که اگ بیکینی روعدد پنج فارسی حساب کنیم (۵)بالای نوک پنچ میخواره و خط افتاده. توی لب های واژنم هم باناخون میخارونم حالت جمع شدن چرک زیرناخون جمع میشه و از دستمال توالت استفاده میکنم از دستمال حالت پرز پرزی میمونه ،چکارکنم اصلا عفونت و خارش داخلی ندارم،ممنون از راهنمایتون
- شیر دهی
خانم دکتر عزیز من یکی از بیماراتون هستم که عاشق شمام هر وقت چیزی به من گفتید درست بوده الان یه مشکل دارم خواهش میکنم مث همیشه راه درست بهم نشون بدین نمیدونم دیگه از چه راهی بچم از شیر بگیرم خیلی گریه میکنه برای خوردن شیر ۲ سالشم تموم شده
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام خانم دکتر خسته نباشید چند روز پیش هم سوالی در باره کیست تخمدان در سمت چپ پرسیدم لطفا جوابم را بدهید. با تشکر از شما
- هماتوم ساب کورنیونیک
باسلام هماتوم ساب کورنیونیک با اندازه 6mm×24 در هفته 13 بارداری خطرناک است؟ الان امپول پروژسترون استفاده میکنم و خونریزی ندارم داروی دیگری نیاز است؟؟؟ و یا تغذیه چی باشه؟ ممنونم
- امپول پرژسترون
سلام من دکتر بهم دوتا امپول پروژسترون داده تاکید کرد ک بزنم ولی الان لکه بینی خون دارم خیلی کم الان امپولم رو بزنم یا نه؟
- سزارین
جای عمل بعد چهارسال خییلی درد میکنه
- پریود
باسلام وعرض ادب خدمت شما خانم دکتر عزیز میخواستم بگم که من دخترم 15 سالشه و از اول پریود نامنظم بوده و الان 6تیر میبایست پریود شود اگر بخواهیم روی تاریخ حساب کنیم ولی هنوز نشده که امروز7 مهر است و چون خجالتیه پیش دکتر هم نمیاد اگه داروی گیاهی یا هرچیز دیگه تجویز کنید ممنون میشم


