Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرده بکارت
سلام 19ساله هستم و نامزدم. بعد ۲ روز از تموم شدن پریودی
با نزدیکی بدون دخول آلت
دلیل خون اومدن چیه. فقط دستشو داخل واژنم کرد بعد یک ساعت ک با دستمال خودمو پاک کردم دیدم خونیه. - قرص سیبل
سلام.من برای درمان تنبلی تخمدان و تنظیم پریود 3 ماهه از قرص سیبل استفاده میکنم .از روز سوم قاعدی مصرف ورق بعدی رو شروع میکردم .الان متوجه شدم که این دفعه فراموش کزدم قرصم رو مصرف کنم باید از پنج شنبه مصرفش رو شروع میکردم.الان نمیدونم باید چیکار کنم او ندوز هایی که فراموش شده رو مصرف کنم یا نه؟
- کورپوس لوتئوم دیامتر۲۲mmدر تخمدان سمت چپ دارم آیا مشکلی هست
سلام سنو دادم توی برگه نوشته تخمدان سمت چپ حاوی کورپوس لوتئوم به دیامتر ۲۲ mm می باشد میخواستم بدونم آیا مشکلی هست
- بارداری
سلام.برای قبل ازبارداری همسرم باید ازچه زمانی از قرص Proxeede plus استفاده بکنه زمان هم بگید در ضمن ازقرص Proxeede plusمیشه بیشتربگید خوبه برای چی هستش .سپاس
- زنان زایمان
رابطه بدون دخول هست ک مردمایع منی روبریزه داخل واژن احتمال بارداری وجودداردیاخیر
- سقط
سلام من سه ماهه بچم خودبه خودسقط شدولی هنوزپریودنشدم دلیلش چیه
- تنبلی تخمدان
سلام.خانوم دکتر من 16،ساله که ازدوج کردم و یک فرزند پسرم دارم ،که 15ساله شه ،الان پنچ ساله که قصد بارداری دارم ولی نتیجه ی نگرفتم ،یک بار دکتر رفتم گفتن که کیست داریت و تنبلی تخمدان الان نمیدونم با ید چیکار کنم
- ایادرسن 50سالگی ivf انجام دادوایا خطردارد
- سلام مختصرمایه درون کاویته آندومتر در سونو بدون بارداری نشانه چیست؟؟
- بارداری
سلام من به مدت 20:روز قرص ال دی مصرف کردم بعد رابطه داشتم هشت روز بعدازقطع قرص لکه بینی و یک روز پریود شدم هفت ماهه سزاین کردم در.طی این هفت ماه پریود نشدم آیا امکان بارداری هست؟ تست هم دادم منفی بود
- مصرف ژلوفن بعد از قرص اورژانسی
سلام قرص ژلوفنوو 3 ساعتو نیم بعد از قرص اورژانسی خوردم اثر قرص اورژانسیرو از بین نمیبره؟؟
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشیدببخشیدخانوم دکترمن چندتاکیست تخمدان دارم شماچه دارویی تجویزمی کنین ؟
- ترانگزامیک اسید
سلام خانم دکتر قرص ترانگزامیک اسید غیر از برای کم کردن خونریزی قاعدگی مسکن و ضد درد هم هست یا خیر؟؟
- سونو گرافی واژینال تصویر کیست بای لوکولار با سپتای ضخیم در ادنکس راست با ابعاد ۵۲و۳۴ میلی مار وتوده اوژن سالید مجاور ان ۲۶و ۲۴ با احتمال ندول جداری و یا استرو مای تخمدان مشاهده شد و مقایسه با تومورهای مارکرها
- سلام من چند روز پریود های طولانی دارم علت چیست
- سوال مهم
سلام دادن هندوانه به کودک چهار ماهه خطرناکه
- جلوگیری
سلام من ماه آینده عقد میکنم. میخواستم یه روش مطمئن برای جلوگیری از بارداری معرفی کنید. روشی که عوارضش کم باشه. ممنونم
- درموردواژن
سلام خانم دکترسؤالی داشتم ببخشیدمزاحم شدم. دخترموبرای معاینه به دکترکودکان بردم بعدوقتی نگاش کردم دیدم ورودی واژنش ترک خورده ودخترم میگه سوزش داشتم آیاامکان داره پرده آسیب دیده باشه
- سونوگرافی nt
سلام خانم دکتر خسته نباشید. شما برای من سونو نوشتید. میدونم که سونوی دکتر ازادبخش و کلینیک نور مورد تایید شماست. اما میشه لطفا از بین سونوی مارلیک و گلسار و سپهر و نگاه یکی را تایید بفرمایید. چون بیمه ی ما با این مراکز قرارداد دارن و من نمیتونم جای دیگه با هزینه خودم برم. متشکرم
- بعد از پریودی خونریزی کردن
سلام من هفت روز پریود بودم بعد هفت روز پاک شدم بعد از سه روز که پاک شدم اندازه یه بند انگشت خونریزی کردم بعدش مثل ترشح کم شد دوباره فرداش یه کم بیشتر خونریزی کردم ولی میرم دستشویی قشنگ خون میاد زیر شکمم هم درد میکنه خون که میاد یه کم تیره بو هم خیلی میده یعنی قبل پریودیم عفونت کرده بودم ترشحم زیاد شده بود بوی خیلی بد هم میداد ۲۰سالمه دوسال که زایمان کردم کلا دفعه اولم که هم عفونت میکنم هم بعد پریودی خونریزی دارم همیشه پریودی هامم منظم بوده


