Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام علت درد مقعد در زمان قاعدگی
علت درد در ناحیه داخلی مقعد هنگام قاعدگی
- سلام،من یازده هقته باردارم،نبض حس میکنم سمت چپ شکمم،ایاربطی به دختریاپسربودن داره؟
- (پیشگیری)
سلام خسته نباشید خانم دکتر پیشگیری طبیعی باعث تنبلی تخمدان میشود لطفا راهنمایی کنید
- با سلام
- کراتین مو
سلام من ۵ روزه اقدام به یارداری کردم کراتین مو خطر داره انجام بدم ؟؟
- بیماریهای زنان
درد داخل واژن وتیر کشیدن مثانه بعد از تمام شدن رابطه جنسی چیست وچه انتی بیوتیکی مصرف کنم ممنونمیشم جواب بدید
- بارداری
سلام من اکرم رمضانزاده خواهر سحر رمضانزاده همکار اتاق عمل در گیل هستم ۲۸ سالمه هشت سال ازدواج کردم سال گذشته یک سقط ۲۱ هفته داشتم طبیعی جنین دفع و کورتاژ شدم الان باردارم هفته سیزده سرکلاژ شدم قبلا شیاف سیکلوژست استفاده میکردم الان دکترم آمپول فمولایف ۲۵٬۰ میلی هفته ای یک بار تجویز کردن آیا این آمپول با شیاف سیکلوژست اثرات یکسانی داره بعد زدن این آمپول مدام کمردرد دارم و گاهی زیر شکم و واژن تیر میکشد ممکنه علایم خطرناکی باشه الاندهفته نوزده بارداریم و استراحت مطلق هستم قرص پرگویت و لاکتوفم هم مصرف میکنم اگه میشه راهنماییم کنید من خیلی استرسی هستم و دور از خانواده زندگی میکنم اگه میشه کمکم کنید
- Embryo cryopreservation
با سلام خدمت خانم دکتر ،من 42سال دارم و میخواستم ببینم با توجه به سن من این روش ذخیره سازی جنین کاربرد دارد؟ سن همسر 37 سابقه بارداری نداشتم با تشکر
- ضربه پا به پایین شکم
سلام خسته نباشید ببخشید من ۱۵ سالم هست و دوستم با پا یک ضربه محکم به پایین شکمم و نقطه ی حساسی زد و الان بعد از دو روز پریود شدم و اینکه نقطه ضربه دیده شده دردش کمتر شده و به طور مداوم درد نمیکنه اما من نگرانم و ترسیدم ،میشه راهنمایی کنید مرسی
- قرص سیپرو ترون کامپاند
سلام وقت بخیر
پزشک معالجم به دلیل تنبلی تخمدان قرص سیپروترون کامپاند برام تجویز کرده که از روز پنجم قاعدگی تا 21 روز مصرف کنم و بعد از اون به مدت 7 روز قطع و دوباره تا 21 روز مصرف کنم ، و همین روال تا 6 ماه ، الان 5 روزه لک بینی در حد 4،5 سانت خون قهوه ای که فقط دو برگ دستمال توالت میزارم ، سوالم اینجاست که با این وضعیت میتونم قرص رو شروع کنم یا نه باید منتظر خون ریزی بیشتر و خون قرمز باشم و از روز پنجمش شروع کنم ؟ - توده سولید احتمال فیبروادنوم هیپو اکو بدون کلسیفیکاسیون و محدوده و شارپ مشخص مشکل دارد
توده سولید هیپواکوسینه که مطرح کننده ضایعاتProbably benign هستن خطرناکه یا سرطانه ؟؟؟؟
- پرده بکارت
سلام من دختر هشت ماهه دارم دیروز تو اتاق خواب از تخت افتاد پایین آیا امکان داره پرده بکارت با از پایین افتادن از تخت دو نفره اتفاق بیفته؟ خونریزیم نداشت ممنون میشم جواب بدید.
- انتقال تبخال تناسلی از طریق رابطه دهانی
آیا انتقال تبخال تناسلی برای کسی که قرص ها رو مصرف کرده و علایمش برطرف شده از طریق رابطه دهانی با فرد سالم ممکن است؟ یا انتقال از طریق بوسیدن؟ بزاق دهان تبخال تناسلی را انتقال میدهد یا نه؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- اقدام به بارداری
سلام داشتن کیست و آندومتریوز خفیف که منجر به تجویز قرص دوفاستون و متفورمین از جانب پزشک متخصص شده است برای یک دوره ؛ و درحال حاضر درموعدی که باید پریود می شدم صرفا لکه بینی درحد بسیار کم کم کم دیدم /نشانه چیست ؟ممنونم از پزشکان زحمت کش و با علم و با تجربه
- کمر درد و درد زیر شکم
سلا خانم دکتر عزیز،من هفته ده بارداری هستم، با فعالیت کم کمر درد و بعضی وقتا درد زیر شکم میگیرم،شبی یک عدد شیافutrogestan 200 استفاده میکردم که با مراجعه به مطب گفتند روزی دو تا استفاده کنم،ایا این حالته من طبیعیه؟
- آیای اکوی هموژن نرمال است؟
سلام وقتتون بخیر یک روز بعد از پریودی سونوی واژینال دادم که ضخامت آندومتر 2.8mm و دارای اکوی هموژن است و بقایای جفتی به درستی مشاهده نشد
ماه قبل به حجم یک سی سی بقایا داشتم میخواستم ببینم طبیعی هستش و بقایا کاملا دفع شده؟
اندومتر که اکوی هموژن داره نرماله؟ - قرص بلاژست باید 28 دونه رو همشو خورد و بعد اگه پریود شدم تموم شد بسته بعدی رو شروع کنم
قرص بلاژست
- کیست در تخمدان
سلام کامپوننت سیستیک در تخمدان راست مشاهده شد آیا خطر ناک است
- بارداری ناخواسته
سلام خانون دکتر خسته نباشید،خانوم دکتر من فعلا مجردم و قبلا ازدواج کردم با یک اقایی صیغه هستم یک بار یک هفته بعد از پریودم رابطه داشتیم و بصورت طبیعی جلوگیری کردیم و انزال خارج از بدنم بود و هم من هم اقا مطمئنیم که منی داخل بدنم تخلیه نشدهولی شنیدم پیشاب هم ممکنه باردارم کنه، میخواستم بدونم که چقدر احتمال داره با پیشاب باردار شده باشم چون اگر باردار شده باشم واقعا حیثیت و زندگی و همه چیزم به باد میره و نابود میشم ممنون از شما که با پاسخگوییتون رنج ما رو کم میکنید


