Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
من درهفته پنجم سقط کردم ورفتم سونو دکتر گف بقایا یک سی سی مونده و گفتن نیازی به کورتاژ نیس وبرام قرص متیل ارگونیل ویک بسته سفکسیم نوشتن باخوردن متیل به خونریزی شدید افتادم ویک لخته دفع کردم وخونریزی خیلی زیاد بود ومن۶تاازاین قرص رو خوردم ودیگه نخوردم چون خونریزیم زیاد بود وبیحال شدم به نظرتون قرص رو ادامه بدم یانه چون ازاین قرص ده تا داده بودن ممنون
- تاثیر دارو در شیردهی بر روی سلامتی نوزادشیر خوار و مادر شیرده
سلام خانم دکتر نوزادم دختر و ۵ ماه و ۱۰ روز به دنیا اومده درواقع ۸ دی ۱۴۰۴ به دنیا اومد دندونم درد میکنه و همسرم مجبورم میکنه مترونیدازول بخورم،۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ هم دوتا نوافن خوردم قبل اونم تاریخش یادم نیس ولی میدونم تو شیردهی بودم که مجبورم کرد مترونیدازول خوردم،امروز هم دوتا مترونیدازول خوردم یکیش ۵۰۰ بود اون یکی نمیدونم چند بود چون نوشته اش پاک سده بود،حتی اونقد حواسم پرته نمیدونم قرصارو باهم خوردم یا بافاصله و نمیدونم به نوزادم فورا شیردادم یا بعد چند ساعت کلا گیج م میخوام بدونم توشیردهی مجازهستن؟اگه بلافاصله شیردهی شروع بشه عوارضش چیه؟ چون من تو شیردهی این قرصهارو خوردم خیلی نگران عوارضش هستم ولی همسرم توجه نمیکنه، سیپروفلاکساسین هم خریده ولی هنوز نخوردم چون ترسیدم، ولی همسرم بی خیال من نگران بچه ام هستم تورو خدا جواب بدین و منو از نگرانی دربیارین ممکنه این قرصها خدایی نکرده در آینده رو سلامتی بچه ام یا سلامتی خودم تاثیر بدی بزارن؟ آخه ی جا خوندم خدایی نکرده سرطانزا هستن.در کل عوارض این کپسول نوافن و قرصهای مترونیدازول و سایر آنتی بیوتیک ها تو شیردهی چی هست؟
- در مورد گین اپ
سلام خانم دکتر من نزدیک عروسيمه چن وقته از قرص گین آپ میخورم یکم پر بشم بنظر شما رو بارداري مشکل نداره
- کیست کلسیفیه در تخمدان راست
سلام خدا قوت ببخشید من ۴۲ سالم دو ماه پریود نشدم سونوگرافی رفتم نوشته فوکوس کلسیفیه در تخمدان راست آیا خطرناک؟؟؟ پارسال علائم یائسگی زود رس داشتم که یک ماه دارو خوردم و ادامه ندادم
- خونریزی
سلام من بعد از زایمان در ماه ۲بار پریود میشم بچه هم شیر میدم ۵ماهشه از چه قرصی استفاده کنم؟
- بارداری
سلام.در زمان بارداری .معمولا در شرایط نرما ل(مثل پایین نبودن جفت...کوتاه نیودن طول سروبکس و...)رابطه جنسی با همسر تا ماه چندم امن است و به جنین آسیب نمیرسد؟
- موی زائد
سلام خانم دکتر وقت شما بخیر باشه من دختری ۲۱ ساله هستم و موهای زائد در نواحی زیر گردن و شکم وسینه و قفسه ی سینه دارم .. و پریودام منظمه و هر ماه انجام میشه و مثلا ۳ الی ۴ روز عقب جلو میشه امکان داره قاعدگیم بدون تخمک گزاری باشه؟ خیلی میترسم ممنون میشم راهنمایی کنید .
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- درمان هماتوم محل اسکار جراحی سزارین چیست؟
سلام وقت بخیر دوماه هست جراحی سزارین داشتم و خونریزی قطع نشده،تشخیص هماتوم محل اسکار جراحی دادن به اندازه ۲۰*۲۰میل،آیا نیاز به جراحی مجدد هست؟خونریزی خیلی شدید میباشد
- توده اکوژن
سلام در سونو واژینال یک توده اکوژن 9.4mmدر کانال سرویکال دیده شده آیا خطرناکه و نیاز به بررسی داره؟
- لکه بینی
سلام.۲۸سالمه.متاهلم. ۲۲روز از قاعدگیم گذشته.اقدام کردم واسه بارداری از بعداز پاک شدن. امروز نزدیکی داشتم.اخرشب درد زیر شکم و ترشحات ابکی و اخرم خونی!علتش چیه
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- مایع لوکوله در روده
سلام پس از عود کنسر تخمدان مادرم آسیت غلیظ با درن خارج شد ولی الان مایع لوکوله بین روده ها باقی مانده و باعث استفراغ شدید شده پیشنهاد شما چیست؟
- Invitations in Harmony: Synchronizing Your Wedding Motif with Your Invitation Aesthetics
Ensuring that your wedding stationery reflect your selected motif is vital for crafting a coherent look and feel for your special day. These items of paper are not merely informational; they are an extension of the celebration and style of your upcoming matrimony.Selecting the perfect palette that complements your wedding's theme is the first step in crafting an engaging first impression. Whether it's pastel hues for a springtime botanical celebration or rich shades for a winter-themed affair, the colors you select will lay the foundation for your event.Your choice in materials and print methods further affects how your invitees view the significance of your occasion. Choosing luxurious paper and sophisticated printing techniques, like letterpress or engraving, adds a tactile experience that elevates the invitation's perceived value.Font choices and phrasing play a pivotal role in conveying your event's character. Flowing scripts suggest a classic event, while modern typefaces might hint at a laid-back celebration. It's essential that the wording used reflects the couple's voices and the spirit of the day.Adding distinctive elements, like personalized seals or bespoke graphics, can transform your invitations into memorable collectibles for both you and your guests. Blending in details specific to your relationship, such as imagery representative of your hobbies or heritages, creates a profoundly individual connection.To conclude, your wedding stationery should be a seamless extension of your wedding theme. From color choices to paper textures, font styles, and individual touches, each element should blend to create a cohesive and inviting glimpse of your special day.
For more about Greenery Bridal Shower Invitation look into the internet site.
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - ساکشن
سلام ساکشن انجام میدهید
- سوال در مورد استفاده از مدروکسی پروژستون
به علت ضخامت دیواره رحم، بعد از کورتاژ تشخیصی،دکتر گفتند مشکلی نیست و به مدت ۴ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کردند، هر شب دو تا ، تا ۱۲ روز، بعدش گفتند قطع کنم.و پس از ۱۴ روز از ابتدای پریود دوباره شروع کنم اما الان بعد از یک هفته از شروع مدروکسی پروژسترون، با این که اصلا قطعش نکردم، پریود شدم،در حد لکه بینی نیست چه کار کنم؟ قرص را ادامه بدم یا رها کنم. ۴۹ سالمه
- سلام من ابله مرغان شده بودم الان پریودم عقب افتاده
ایا دارو های ابله مرغان روی پریودی تاثیر دارد
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشیدمن هفته ۶بارداریمه ۲روزه نفسم یکم میگیره میخواستم ببینم طبیعیه .سپاش ازشما
- سلام وقت بخیر خداقوت عزیز میخواستم درمورد امپول لروپرمر بگم که سه ماه پشت سرهم استفاده کردم از۱۷ بهمن تا ۱۴ فروردین هنوز پریود نشدم دکتر برای فیبروم داده بود خیلی اذیت میشم گرگرفتگی دارم روز شب بدنم خیس میشه سرم داغ میشه فشار به سرم تمده شبا نمیتونم بخوابم خواستم ازشما دکتر عزیز بمرسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم
For more about 


