Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بلوغ زودرس
سلام میخواستم بدونم اگه آمپول دیفرلین ۲۸ روزه رو دیرتر یازودتر بزنی اشکالی نداره چون دکترش گفته ۲۵ روزه بزنه
- سلام وقت بخیر خداقوت عزیز میخواستم درمورد امپول لروپرمر بگم که سه ماه پشت سرهم استفاده کردم از۱۷ بهمن تا ۱۴ فروردین هنوز پریود نشدم دکتر برای فیبروم داده بود خیلی اذیت میشم گرگرفتگی دارم روز شب بدنم خیس میشه سرم داغ میشه فشار به سرم تمده شبا نمیتونم بخوابم خواستم ازشما دکتر عزیز بمرسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم
- سرکلاژ شکمی
سلام طاعات قبول تا حالا بیماری بوده که از سرکلاژ شکمی جواب نگرفته باشه؟علتش چی بوده و چه داروهایی باید استفاده کنیم تا جواب بگیریم؟
- نگران
سلام خانوم دکتر من متاهل هستم ۱۴روز از قاعدگیم گذشته ولی پریود نشدم موقعی که ۵روز گذشته بود تست بیبی چک انجام دادم منفی بود آیا احتمال داره الان حامله باشم
- پماد کلوتریمازول
باسلام من برای بارداری اقدام کردم دارو هم گرفتم ولی متوجه شدم عفونت دارم دکتر هم بهم پماد کلو تریمازول داده الان باید حتما نزدیکی داشته باشم آیا این پماد باعث ازبینن رفتن اسپرم نمیشه
- تشکر
با سلام و عرض ادب فقط میخواستم ازتون تشکر کنم که دلسوزانه و بی چشمداشت جوابگوی ما هستید هم شما و هم آقای دکتر کرم بین اجرتون با خدا ❤❤❤
- خطرترانگزامیک درشیردهی
سلام خانم دکتر ۳۶ سالمه. یک ماه ونیمه ک دچار خونریزی ولکه بینی شدم وهنوز ادامه داره.متخصص زنان قرص ترانگزامیک اسید بهم دادن.روی شیراثربدی نداره.براکودک ضرر نداره؟
- باسلام من خانم ۳۳هستم حدود چهار ماه هست پرید نشدم ازمایشم رقم بالا نشون داده که دکترم گفته یایسه شدم من حدود یک ماه قرص پروستروژن رو باقرص مدروکسی ۵استفاده کردم با قطع قرصا یکم پرید شدن به مدت پنج روز اما خیلی کم بود البته قصد باردارشدن دارم آیا امیدی هست باتشکر
- جلوگیری
سلام،من ۳۸ ساله هستم و ب تازگی ی سقط داشتم و بعد کورتاز شدم ، تا چند روز بعد کورتاژ خونریزی و لکه بینی داشتم ،قطع شد و تا الان ک حدود ۴۵ روز از کورتاژ میگذره بجز ۶ شهریور ک چنتا لکه دیدم خبری نبود ،ب دکتر مراجعه کردم و تست بارداری دادم ک منفی بود ،از دکتر خواستم برام ال دی تجویز کنن ولی گفتن شما اصلا نمیتونی استفاده کنید و باید از روش دیگه ای استفاده کنید ک پیشنهاد خودشون دستگاه بود .منظورشون چی بود ک ال دی اصلااا؟ من سر بچه های قبلی هم ال دی مصرف میکردم .ممنون از راهنمایتون
- زنان وزایمان
سلام من یه سوال دارم من سراریان ۴رومم هست اما به دکترم گفتم میشه سزاریان سومم که بینارستانی که قرار برم زایمان کنم قبولم کنه چون سزاریان ۳وم به بعد رو انجام نمیده میخواستم بدونم من این رو گفتم مشکلی پیش نمیاد تواتاق عمل چون به دکتر گفتم سزاریان ۳ومم میشه ایا مشکلی پیش نمیاد چسبندگی شدید هم دارم
- پریود
سلام مهرماه پریود شدم الان ۲ماه دیگه نشدم صورتم پر جوشهای ریزی هستش که فشار میدم چرک میزنه بیرون،علت چیه؟چیکار باید بکنم؟ممکنه تنبلی تخمدان باشه؟
- آندومتریوز
سلام وقت بخير آندومتريوز ممكن باعث سرطان بشه؟
- سقط مکرر
من چهار بار باردار شدم و هر چهار تا سقط دقیقا تو هفته بیست و دو بارداری اتفاق افتاده حتی دو قولوها ایا سرکلاژ شکمی ب من کمک میکنه من رحم کمانی دارم
- تخمک گذاری برای باردارشدن
سلام خانم دکتر..راستش من تصمیم به بارداری دارم وخدارو شکر سالم هستم..فقط سیکل نامنظمی دارم..سیکل من۳۱تا۳۳هستش ومن ۱۰اردیبهشت ۱۳۹۴عادت شدم .. راستش پزشکم بهم گفته بود که توی روزای۱۰_۱۲_۱۴_۱۶_۱۸مقاربت داشته باش ..ولی من چون روش محاسبم بر اساس کوتا هترین وبلندترین سیکل هست یه جورایی سردرگمم..چون میگن که تخمک گذاری فقط درماه یک بار اتفاق می افته .. میشه شما کمکم کنین ..به نظره شما من چیکار کنم البته اینم بگم که من این ماه فقط در۲۵و۲۷تونستم مقاربت داشته باشم یعنی همون ۱۶و۱۸قاعدگیم..میشه شماهم کمکم کنید..ممنون
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من حدودا ۴۵ساله هستم ؛ مدت یکسال ویا بیشتر است که پریود نامنظمی دارم ؛ بطوریکه اکثر اوقات ویا بهتر بگم تمام روزها خونریزی داشتم حتی خیلی وقت ها زیاد و شدید بود بطوریکه با آ فت HBمواجه شدم . تمام آزمایشات و سونوگرافی ورحم وضمایم نرمال بود ؛یک دوره کوتاه از دوفاستون استفاده کردم بهتر شدم ؛ پزشک معالج گفتن نیازی به استفاده نیست؛ دوباره مشکلات ادامه پیدا کرد ؛ پزشک معرفی شده داخلی برای کم شدن خونریزی وجبران کم بود HB ترانس آمین اسید داد ؛خونریزی کمتر شد ولی همچنان ادامه دارد با حجم نسبتا زیاد ؛ الان از شما این سوال رو دارم اگه بخوام قرص رو شروع کنم ؛ با وجود خونریزی میتونم از امشب شروع کنم ؛ لطفا بگید چند تا و تا چند شب ودر ثانی وضعیت من آیا ثبات پیدا می کنه یا نه؟ ممنون از همکاریتون وحوصله تون
- پروژسترون قبل از انتقال
سلام وقت بخیر. از حدود ۵ روزه قبل انتقال پروژسترون تزریق میکنم و محل تزریق کمی دردناک و برجسته شده . ایا میتونم از اتروپات کوچک ب عنوان کمپرس بعد از عمل انتقال هم استفاده کنم یا گرم کردن ناحیه پایین تنه مضره برای انتقال ؟
- ترنسید
سلام.من خانمی چهل و سه ساله هستم.الان نزدیک به دو ماهه که خونریزی شدید دارم و قط نمیشه..دکتر برام ترنسید ۲۵۰ و قرص اهن نوشت..با چند روز مصرفش خونریزی قطع میشه..ممنون
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم در یک کیسه اب با یک جفت... استراحت نسبی رو به مطلق دارم ۲۴ هفته هستم .بیشتر اوقات به پهلو چپ میخوابم ...تازه متوجه شدم وقتی به پهلوی چپ میخوابم جنین ها میان اون سمت و شکمم رو که میبینم سمت چپ بیشتر باد میکنه و میزان نیست شکمم ...ایا مشکلی پیش میاد؟ چطور بخوابم؟ و استراحت کنم؟
- در روز چندم می توان فهمید حامله شدهام
- درمان سوزش واژینال
باسلام خانمی ۴۷ ساله متاهل هستم . بعضی مواقع بعد از پریود سوزش شدید می گیرم بااینکه خیلی بهداشت رعایت می کنم به دستمال کاغذی و نوار بهداشتی کیفیت پایین حساسیت دارم .. اینبار هم مبتلا شدم قرص سیپرو فلوکستین ۷۵۰ مصرف می کنم و پماد کلوتریمازول ۴ روز ولی همچنان سوزش دارم . چی کار کنم ؟


