Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من ۳تا بچه دارم ۲تا بزرگی یکی عق هسه دخترم نامزدی کوچکی ۱۰ساله ناخواسته حامله شدم خودم ۳ماهه یک بار پریود میشدم الان رفتم آزمایش حامله ۲۰هفته شدم میخام سقط کنم نمیخواهم وضعیت نگه دای ندارم راهی برای سقط جلو من بزارین
- خشکی واژن
سلام وقت بخیر من ۱۹سالمه عفونت و خشکی واژن دارم علت عفونت خشکی واژن می تونه باشه؟راهکاری برای درمان خشکی واژن و رفع عفونت بگید به خاطر خشکی واژن اذیت می شم ممنون می شم کمکم کنید.
- قرص پروژسترون
سلام وقتتون بخیر من از روز ۱۰سیکل طبق حرفهای دکتر زنان قرص پروژسترون برای کیست همولوژیک تخمدانم استفاده کردم امروز آخرین دونه قرص خوردم ولی یهو پریود شدم دلیلش چی میتونه باشه میشه سریع جوابمو بدین
- سلام من ۲۰روزخونریزی دارم دکترمدروکسی پروژسترون تجویزکردپاک نشدم والن دارم مجسترول مصرف میکنم سونوانجام دادم پولیپ ۱۳میلی دارم میخواستم ببینم به غیرازکورتاژ راه دیگه ایی برای درمان پولیپ هست باتشکر
- ضربه دیدن رحم
سلام ببخشید من داداشم حواسش نبود با پا ضربه خیللی شدیدی به رحمم البته کمی هم نزدیک به رانم زد این دو روزه خیلللللی درد میکنه حتی نمیتونم دست بزنم بهش و حالت تهوع دارم و حالم خوب نیست و خیللللللی میترسم به نظرتو مشکلی پیش نیومده
- بارداری
سلام.من شیاف مزالازین استفاده میکنم میتونم باردارشم؟؟
- لکه بینی حین مصرف قرص ضد بارداری
سلام من بخاطر عدم پریود سونو شدم و متوجه شدم کیست ساده ۳۱*۲۰ دارم و دکترم قرص ضد بارداری کنتراسمین برای دوماه نوشت. من با شروع پریودی قرص رو مصرف کردم و الان چند روزه لکه بینی دارم. میتونم الان که لکه بینی دارم نزدیکی هم داشته باشم؟
- پریودشدن با قرص دروسبلا
سلام من از ۹ سیکل پریود ماه گذشته دروسبلا رو مرتب خوردم تا پریود نشم که بتونم برم زیارت ولی دقیقا شب ۲۸ پری شدم ، بدون قطع کردن قرص ، چرا ؟مگه تا زمان قطع دارو از پریود جلوگیری نمیکنه ؟؟؟حالا راهی هست زودتر تموم بشه ؟؟؟
- نامنظمی قاعدگی
سلام ۳۴ سالمه مجردم دوتا سه روز قبل از شروع قاعدگی لکه بینی دارم ده روزه تمام میشه سونو و آزمایش نرمال است .نیاز به دارو هست؟
- درد زیر شکم
سلام من ۱۵ سالم هستم و الان نزدیک ۳ روزه که وقتی میخوام دراز بکشم یا وقتی میخوام از حالت دراز کشیده بلند شم زیر شکمم درد میگیره دلیلش چیه؟و اینکه من نزدیک زمان قاعدگی هم هست میتونه به اون مربوط باشه؟
- پریود
سلام خسته نباشی خانم دکتر من پریود شدم از روز دوم پریودی سرم درد میکنه قرص نوافن وژلفن خوردم ببخشید اشکالی نداره این قرصا داخل پریودی بخورم
- کیست پستان
سلام همسر من سنو انجام داده دوسه روز پیش توی سنو نوشته در پستان چپ ساعت تقریبی ۴ هیپواکوی به اندازه ۱۳×۲۶ روییت شده .آیا خطر ناکه؟
- تنگ کردن واژن
سلام خانم دکتر، آیا شما تنگ کردن واژن با نخ انجام میدید؟
- تبریک
پزشک، سزاوار تکریم و قدر است که بسی گرانقدر است
با افتخار ، ارزش علمی و انسانی اش را پاس می داریم
«روز پزشک» مبارک . . . سپاس از شما که همیشه در کنارمان هستید - برای بارداری
سلام دکتر برام قرص آتی فارمد نوشت و گفتن از روز 3پریدی تا5روز استفاده کنم منم برای باردار بشم دارم استفاده میکنم گفتن از روز 11پریدی نزدیکی داشته باشم میخواستم ببینم با این قرص آیا باردار میشم یا نه19تیر پرید شدم
- خونریزی واژن
سلام علت خونریزی از واژن (کم) بعد ریختن منی چیه؟
- کوچیک شدن تخمدان
سلام من برای چکاب قبل باداری رفتم دکتر بعداز زایمان بهم گفت که تخمدان هاتون کوچیک شدن یعنی خیلی خطر داره؟
- تنبلی تخمدان
سلام وقت بخیر،آیا تنبلی تخمدان منشائش کیسته یا بهم ریختگی هورمون باعث تنبلی تخمدان میشه ممنون ازشما
- متخصص زنان وزایمان
سلام خانم دکترمن ازکجابدونم شب تخمک گزاریمه چون میخوام بچه دومم پسرباشه کیابایدنزدیکی داسته باشم


