Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زیبایی
سلام برای جراحی لابیا پلاستی باید در بیمارستان بستری بشیم یا عملش سرپایی هست؟ واگه امکان داره هزینه ش رو میشه بگید
- درموردسرکلاژشکمی
سلام باوجود سرکلاژ واژینال سقط کردم ۲۶هفته حالا دکترم میگه شکمی کن خوبه یانه ریسکه
- حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است ونیاز به مطابقت سونوگرافیک دارد
عکس رنگی گرفتم نگرانم کرده این چه مشکلی داره الان حاشیه کناره راست فوندوس نامنظم است و نیاز به مطابقت سونو گرافیک دارد؟؟؟؟
- احتمال بارداری با مصرف قرص اورژانسی
سلام من در تاریخ ۲۰بهمن رابطه داشتم که همان روز قرص اورژانسی استفاده کردم که بعد ۱۵روز خونریزی داشتم،حجم خونریزی کم بود. ۱۰روزبعد تموم شدن پریودم خونریزی ۱ روزه داشتم.ایا احتمال بارداری وجود داره؟
- برای عفونت واژن چکار کنیم
سلام ۳۲ ساله و باکره ترشحات رقیق و گاهی چسبناک به رنگ سفید زرد و گاهی مایل به سبز روشن ترشحات چسبنده به سطح لابیا میچسبند و خارش ندارم ولی قسمت ورودی واژن دو طرف قرمز شده و میسوزه و قسمت میانی محل ادار دو طرف قرمز شده مدت تقریبا طولانی هستش دچار شدم خوب شده بودم الان دوباره برگشته نمیدونم عفونت قارچی هست یا باکتریایی دکتر رفتم اما چون معاینه نمیکنن دیگه نرفتم
- سقط ۹هفته
۱۰ روز از سقط مگذره کمی لکه می بینم قرص ال دی شروع کنم
- شیرافزا
سلام خانم دکتر خوبین انشاالله؟ یه سوال داشتم ممکنه یه شیرافزایی نسبت به نوع دیگریش بهتر اثر کنه میشه یه نوع خوب پیشنهاد بدین؟
- تععین روز تخمکگذاری
سلام خانم دکتر اگه در طول یه دوره پریودی روز 11 تخمک دیده شد، برای ماههای دیگر نیز همچنین است ؟
- خونریزی بعدازسقط
من امروز ۲۹روز سقط داشتم هنوزم خونریزی قطع نشده
- مادرانه
مادر واژهای به تمام وسعت دنیا.از تمام دلتنگی ها و شکایت ها که بگذریم،مادر که میخندد من خوشبختم.
- بکارت
سلام خانم ببخشید من برا معاینه بکارت رفتم من فقط خودارضایی میکردم مالشی ، رابطه جنسی اصلا نداشتم ماما گفتن بکارتت سالم یه خراش کوچولو فقط پایینت هست اول گفت میشه ترمیم ولی بعد گفت لازم هم نداره احتمالا شب ازدواجت خونریزی هم میکنی من اونموقع گواهی سلامتم میدم من الان خیلی میترسم یعنی این خراش رو ناسالم بودنم در نظر میگیرن فردا پزشک قانونی ؟ چون من واقعا رابطه نداشتم بکارتتم پاره نشده تو رو خدا نگرانم
- سلام من بارداراز ۱۷ هفتگی تاالان که ۳۰ هفته شده هرشب قرص تیافیل ۱۰ میخورم فشار ریه بالا دارم آیا برای جنین ضرر داره بامجوز دکتر
- قرص مدروکسی پروژسترون
سلام خانم دکتر،من ۲۱سالمه ومجردم ازوقتی قرص مدروکسی پروژسترون رومیخورم ماهی دوبارعادت میشم وباردوم بامصرف قرص عادت قطع میشه علت چی هست؟این قرص روپنج ماهه مصرف می کنم وهرماه ۱۴روزبعدازپریوددوعددمی خورم
- قاعدگی نامنطم
قاعدگی که میشم خون کم میبینم
- بارداری
سلام خسته نباشین ممنون ازجواب قبل خانم دکتر من حساب کردم دوهفته ازبارداری گذشته وشروع مصرف کردم وقبل تاریخ پریود تمام کردم کپسولو بعد تاخیر نخوردم...خانم دکتر یه امید بهم بدین.ممنون
- آی وی اف
سلام من امروز ۱۱روزه انتقال انجام دادم روز دهم انتقالم بی بی چک استفاده کردم منفی شداسترس گرفتم میخواستم ببینم امکان داره حامله نشده باشم یاهمونآزمایش بتارو انجام بدم بهتره.من ۵روزقبل انتقالم آمپول پروژسترون،قرص استرادیول،شیاف،کپسول فرتیل سی ام ،دوفامد و استفاده کردبه تجویز پزشک به نظرتون چیکار کنم بهتره
- پستان
تودهایی تو سینه م هست که هربار بزرگ و کوچیک میشه ودرناکن ببعضی هاش
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
با سلام و خداقوت من تنبلی تخمدان دارم دکتر قرص سیپروترون تجویز کردن الان بعد یک هفته ازمصرف قرص دچار خونریزی شدم باید چکار کنم ممنون میشم جواب بدید
- مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من ۴۴ سالمه با پریود های نامنظم و کیست تخمدان، دکتر قرص دوفاستون برام تجویز کردن قبلا این قرص رو مصرف کردم و دچار خونریزی شدید شدم الان میترسم دوباره مصرف کنم اگه جایگزینی براش هست معرفی کنید تا مصرف کنم و این که در ابتدا این لکه بینی ها و خونریزی ها با مصرف دوفاستون طبیعی هست یا نه؟
- ترشح
من ۱۱روزه ای وی اف انجام دادم والان دوروزه ترشح سبز رنگ همراه با خارش وسوزش دارم الان باید چکار کنم


