Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
سلام خسته نباشید. خانم دکتر سزارین معمولا در هفته ی چندم انجام میدهید ؟ با تشکر
- لکه بینی
سلام روزتون بخیر. من روز یکشنبه انتقال انجام دادم امروز صبح جمعه یعنی 6روزه که گذشته لکه قهوه ایی دیدم. لطفا راهنماییم کنید. نشانه چی هست.
- سلام .ببخشید از کرم دالاواگ چجوری استفاده کنم .قبل از رابط یا بعد از رابط اصلا میشه انجام داد ممنونم پاسخ بدبد
- یبوست
با عرض سلام وخسته نباشید من در هفته نهم بارداری هستم ودچار بیماری یبوست شدم با لینکه دکتر ماما رفتم وبرای درمان شیاف پارافین وشربت لاکتولوز به من دادند اما همچنان با مصرف این داروها مشکل یبوست و درد مقعد دارم وبا اینکه حالت دستشویی رابرای تخلیه مدفوع دارم اما مدفوع خارج نمیشود وخیلی سفت در داخل مقعد باقی میماند به نظر شما چکار بکنم که از این درد نجات پیدا کنم شرمنده که به اینصورت نوشتم زیرا خیلی درد دارم
- ورژست
سلام.من از روز اول پریودیم دارم قرص ورژست میخورم الان که هشت روزمیگذره خونریزی بیشتر شده .آیا همچنان به خوردن قرص ادامه بدهم.
- آی یو آی
سلام ..من آی یو آنجام دادم ..پتجشنبه آزمایش میدم تا نتیجش معلوم بشه چون پزشکم در شهر دیگریست میخواستم بدونم شیاف فرژیست یا همون پروژسترون رو بعد ازنتیجه آزمایش هم ادامه بدم یا نه ؟
- پیاده روی در بارداری
سلام طول سرویکس من 31بود گفتید استراحت کنم. ایا میتونم پیاده روی کنم. با توجه به اینکه سه طبقه پله باید بالا پایین برم لطفا راهنماییم کنید.
- مصرف قرص اسپیرولاکتون ۲۵ بر قاعدگی تاثیر میگزارد ؟
- قرص دزوسپتسو
پنج روزه شروع به مصرف کردم شدیدا حالت تهوع دارم چیکاز کنم
- قاعدگی
بنده هرماه سیکلم روز اول صبح تاشب لکه بینی و روزبعدبه خونریزی میوفتم آیا قاعدگی ازهمون لکه بیناییامحسوب میشه یا از خونریزی
- زایمان
سلام..من ده روزپیش زایمان طبیعی داشتم و حدودا ده پانزده روز دیگه میخام یه راه طولانی رو برم تا برسم به خونه...آیا امکانش هس که تواین شرایط و بانوزادبشینم تو ماشین ؟
- علت سوال
سلام من برای معاینه عفونت قارچی واژن به پزشک مراجعه کردم و هنگام معاینه ازم پرسیدن جلوگیری با چیه؟ منم گفتم هیچی من هیچ جلوگیری ندارم نه با هیچ وسیله ای نه با دارو و نمیدونم چرا این سوال رو ازم پرسیدن ؟
- تفسیر سونوگرافی لطفاً
رحم با ابعاد۱۰۵در۶۸میلیمتر
یک میوم اینترامورال، سابسروزال۴۶mmدر دیواره قدامی و همینطور ۳۲mmدر دیواره خلفی راست رحم، یک میوم اینترامورال ۲۹mmدر دیواره خلفی رحم و یک میوم ساب سروزال۲۱mmدر دیواره خلفی راست، ضخامت در روزیازدهم۸mm. کانون هیپراکوی۱۲mmدرون کاویته رحم(شاید پولیپ، هیپرپلازی فوکال). تخمدانها سایز حداکثر نرمال و نمای مولتی فولیکولار، ضایعه فضاگیر در آدونکسها نیست،مختصر مایع در حفره لگن. - قاعدگی نا منظم
سلام من هشت ساله که ازدواج کردم الان سه ماه که پریود نشدم بیبی چک دو بار زدم باردار نبودم اما علاعم بارداری مثل حالت تحوع دارم و از خیلی غذا ها بدم میاد مشکل چی میتونه باشه
- زنان
خانوم دکتر سلام من زیره نافم و زیره شکمم درد میکنه و یکمی هم ورم داره و یوقتایی هم تیر میکشه حالت تهوع شدید دارم تپش قلب دارم سردرد هم دارم ولی خیلی کمه ترشح زنانه هم دارم ک بدون بو و شبیه سفیده ی تخم مرغه حالته خستگی دارم تقریبا ۲۰ روزه همینجوریم میتونه علائم بارداری باشه؟؟؟
- بلوغ زودرس تزریق آمپول واریوپپتیل۳/۷۵باعث نازایی میشه
دخترم ۹سالودوماه بردم دکتر آزمایش ومچ دستشو عکس گرفتن با توجه به اینکه سینش کمی برجسته شده رشد استخوانیش ده سالو نیم بود آمپول دادن یک ساله استفاده میکنه دوباره عکس مچ گرفتم تشخیص دادن یک سال هم بزنن ولی نگرانم درآینده بآعث نازایی نشه ممنونم پاسخ بدین ادامه بدم یا نه ممنون
- مصرف هم زمان پودر اینوفولیک و قرص مدروکسی
- آنومالی ۱۹ هفته
سلام درسونو سلامت جنین بقول دکتر سوگرافی یه ناودون درسر جنین در۱۹ هفتگی هست نگرانم تمام سونوها نرماله فقط HC۱۴۳ هست آیا جای نگرانی هس
- سلام نزدیک ۴۰ روزه پریود نشده بودم تا..
با سلام واحترام نزدیک ۴۰ روزبود ک پریود نشده بودم و علایم بارداری داشتم که دچار لکه بینی شدم تقریبا ۱ روز ونصفی لک قهوه ای بود بعدشد خونریزی تو لکه بینی بی بی چک زدم هاله انداخت الان نمیدونم بارداربودم یا نه؟آزمایش خون ندادم من قبلا پریودی منظمی داشتم و سیکلم تقریبا۲۶روزه بود،الان مدتیه ک تو اقدام هستم ماه قبل ۵روز عقب افتاد واین ماه ۱۰ روز ممنون میشم بااین تفاسیر راهنماییم کنید که این ماه بارداربودم یا نه؟
- عقب افتادن قاعدگی
بیست وسه سالمه و یکساله ازدواج کردم دی ماه سال گذشته طبق آزمایش بارداری متوجه شدم تیروئید کم کار دارم که البته پنج هفته و چهار روز سقط شد بعد هفت ماه قصد اقدام دوباره داشتم که به پزشک مراجعه کردم وبا بررسی سونوگرافی وآزمایش تیرووید جدید گفتن نرماله همه چی ومشکلی برای اقدام ندارم اما تیروییدم رو خیلی کم لب مرض تشخیص دادن که اونم دارو تجویز نکردن فقط بجای اسید فولیک یدو فولیک نوشتن تو این دوماه که اقدامم سابقه نداشته عقب افتادن پریود داشته باشم اما از زمان اقدام ماه قبل یه روز واین ماه هفت روز عقب انداختم ممکنه مشکلی باشه البته اینم بگم قبل اقدام قرص جلوگیری خوردم لطفا راهنمایی کنید


