Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام خانم ۵۱ ساله هستم خشکی واژن درحین رابطه دارم واصلامیلی به رابطه ندارم واین موضوع نگرانم کرده لطفامن راهنمایی کنید خانم دکترممنون
- بارداری و دیدن خون
سلام 7 ماه باردارم دیشب شب دوم استفاده از اپلیکاتور بود و امروز صبح بعداز دشویی هنگام خشک کردم خودم در حد سه قطره خون دیدم آیا مشکلی ندارد؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید سال پیش توی زمستون رفته بودم سرویس بهداشتی عمومی. کف سرویس یخ زده بود منم نشسته بودم دستم روی پام بود و با اون میخاستم شیر ابو باز کنم ک پام سر میخوره و اهرم شیر تا اخر میره بالا اب با فشار میاد بیرون بعدش خون ریزی داشتم احتمال اینک پرده ام از بین رفته باشه هست میتونن تشخیص بدن ک رابطه نداشتم امکانشو ندارم دکتر برم خ نگرانم میخوام ازدواج کنم ولی میترسم از این قضیه لطفا جواب بدید 🙏🏻😭
- پریود
سلام خانوم دکتر پرسیدم ازتون و لطف کردید جوابمو دادید سوالم این بود که در پریودم هر لفت روزه دو الهی سه بار لخته خون مثل جگر میاد جواب شما- در صورتیکه سونو گرافی انجام نداده اید و میزان لخته زیاد باشد انجام دهید سونوگرافی واژینال در دوم پریودی بود انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نداره نه کیست دارم و ن مشکل های دیگع و پاپ اسمیر هم جوابش نرمال بود میخاستم بگم سونو هم انجام دادم البته واژینال 🙏🙏🙏🙏ممنونم از وقتی که میزارید
- سرکلاژ
سلام من هجده هفته و چهارروز سرکلاژ کردم و الان بیست هفته تمام هستم. میتونم کار های خونمو در حد سبک و آشپزی دونفره انجام بدم؟ اولین بارداریمه با طول سرویکس قبل سرکلاژ 20 و اینکه میتونم به خانه ام برگردم یکساعت و نیم راهش است
- زخم دهانه رحم
سلام قبلا زخم دهانه رحم داشتم دارو مصرف کردم بعد از اتمام دکتر معاینه کرد وگفت خیلی کوچیک شده سه سال پیش بود الان دو روز بعد از رابطه خونریزی کردم مثل پریود ، آیا بازم زخم دهانه ی رحم دارم اگه اینطوره دارو چی مصرف بکنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر عزیز دوتا دکتر تشخیص دادن که پرده بکارتم از نوع حلقوی ضخیم گفتن کمی ضخیم و کلفت پردم برای ازدواجم با بار اول دخول انجام نمیشه؟یعنی ممکن اسیب نبینه با چند بار دخول از بین بره؟
- سلام وقت بخیر خداقوت عزیز میخواستم درمورد امپول لروپرمر بگم که سه ماه پشت سرهم استفاده کردم از۱۷ بهمن تا ۱۴ فروردین هنوز پریود نشدم دکتر برای فیبروم داده بود خیلی اذیت میشم گرگرفتگی دارم روز شب بدنم خیس میشه سرم داغ میشه فشار به سرم تمده شبا نمیتونم بخوابم خواستم ازشما دکتر عزیز بمرسم چکار کنم خوب بشم وپریود بشم
- پرده بکارت
سلام من نگاه فیلم کردم تحریک شدم یکمی مالش دادمقشمت بالایی وارضا شدم ایا پرده بکارت اسیب دیده البته از روی شلوار ونواربهداشتی طرف ناحیه واژن هم دست نزدم؟
- سلام خسته نباشید خانوم دکتر جواب تست پاپسمیر من نگرانم کرد توش گزینه Routine Follow_ Up هست اگه لطفاً جواب بدید ممنونم
- سلام وقت بخیر من تقریبا یک ماه پیش موعد پریودیم بود و ۱۱ پریودیم لکه بینی داشتم و از ۲۰ بدج تا ۲۷ برج دردم شدید شد و درد کمر ران و یاق پا بیشترین درد در ناحیه پاین سمت چپ شکمم بود و هم چنان در طی این یک ماه همینجوری درد داشتم و درد واژن هم داشتم تقریبا دو سه روز پیش در خواب خون دماغم شدم میشه لطفا راهنمایی کنین
- گلای وانس
سلام من پیش دکتر زنان رفتم به من قرص گلای وانس دادن و همزمان برام ازمایش amh نوشتن .میخواستم بدونم قرص گلای وانس در نتیجه این ازمایش تاثیر میذاره؟ یعنی شروع نکنم به مصرف قرص تا زمانی که ازمایش amh ندادم؟
- سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
سلامخانمدکتر من ۵۷سالمهکیست تخمدانچپ وراست دارم هر دکتری مراجعه کردمگفتنباید رحم برداشته بشه چندبار سونوگرافی انجامدادمچندبار ام ارای انجامدادم ولی فعلا هیچنتیجه ای نگرفتم خواستم ازشما هم راهنمایی بگیرم که اگه بشه شما عمل منو انجام بدین
- سزارین
سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر بسیار ارجمند که صبورانه پاسخ کسانی مثل من که دچار استرس از زایمان سزارین هستند را می دهند. خانم دکتر شما در پاسخ سوالم درخصوص چنددقیقه زمان سزارین فرمودید از نیم ساعت تا یک ساعت متغییر است چرا برای بعضی ها نیم ساعت و برای بعضی ها یک ساعت خانم دکتر برای افراد فشارپایین توصیه شما زایمان با بیحسی است یا بیهوشی کامل
- سلام جواب سونوگرافی ک انجام دادم ب این شرح..خواستم راهنماییم کنید؟Bothovariesshowenlargedsize….pcod
- سوال در مورد بارداری
سلام، من پریودیم ده روزه است، روز یازدهم با نامزدم بودم، ک دستشون آعشته شده ب پیشاب و بعد زدن به واژنم، آیا احتمال بارداری هست؟ و این هم بگم که من از روز چهارم پریودیم قرص دروسبیلن استفاده میکنم آیا تاثیر داره؟
- لوپرومر
سلام بنا به تشخیص دکتر این امپول را زدم ولی به جای نزریق به عضله زیر بازوبه روی بازوتزریق کردن! اشکالی داره؟
- پریود نامنظم
متاهل هستم و از همان دوران بلوغ پریود نامنظم دارم و الان 45 روزه پریود نشدم تست بارداری هم دادم که منفی بود.چیکار کنم؟
- ه
رابطه جنسی موجب بارداری میشه؟
- بقایا
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۵ هفته ۱۵ روزه سقط کردم رفتم سونوگرافی واژینال ۱۲.۸ میلیمتر بقایا دارم ایا باید کورتاژ بشم یا نه خیلی می ترسم عفونت کنه البته سرخود قرص متیل ارگونوین مصرف می کنم با دمنوشها


