Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایا ۳ سی سی
سلام تاالان دوبار سونو رفتم بعد سقط ۱۲ روز گذشته وجنین ۶ هفته وسه روز بوده اولی گفت ۱۳ م.م ضخامت اندومتر چیز دیگه ای نگفت گفت یک هفته بعد سونو تکرار شه که دومی رو دیروز ۲۴ اسفند رفتم گفت بقایا ۳ سی سی مونده دکتر گفت خودش دفع میشه وتا ۴۰ روز خونریزی طبیعی هست ودارو یی چیزی تجویز نکرد وازمایش خون نوشت انجام دادم یک مقدار کم خونی هم داشتم گفت موردی نیست الان باید چکار کنم ممنون میشم کلی جواب بدید با تشکر
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- درد درفرج
سلام من درد در قسمت وسط زیر مجرای ادرار استخوانش درد میکنه واحساس میکنم ادراروحیض یکی شده یعنی مجرای آن وبادمعده از واژن یا همه جای دستگاه تناسلی بیرون میاد آیا احتمال آسیب وپارگی هست ودرمان میشود
- سوال
سلام ایا ورم داخل ناف و گاهی خارش پوست و در اوردن دونه ی قرمز و گاهی بدون خارش و در اوردن دونه های قرمز کنار هم و لرزش از داخل بدن علایم هپاتیت است شما گفتید خیر پس علایم سلیس است؟ دیشب پوست سوزش داشت و یه چیزی مثل جای یه سوختگی اندازه عدس دراوردیا شایدم شبیه گزش مگس. ایا این بیماری است؟
- نگرانی زیادی دارم
چند توده هایپواکو، ماکرولوبوله و پارالل در سونوی پستان مشاهده شده است چه کاری باید انجام دهم
- ترشح.سوال
سلام عذر میخوام بابت این سوال هربار هنگام دفع مدفوع از واژن ترشح میاد. قبلا اینطور نبودم کم پیش میاد بعدش درد زیر شکمی داشته باشم بالای مثانه سمت راست انگار یه لولس که ورم داره و این گاهی بعد اون اتفاق که گفتم درد میگیره اما خیلی کم خطرناک است؟
- سرکلاژ شکمی
سلام ممنون از پاسخ های سودمند شما چه مدت بعد از زایمان طبیعی ناموفق در ۲۱هفته بدون کورتاژ میتونم عمل سرکلاژ شکمی انجام بدم؟؟ و این که با انجام عمل سرکلاژ شکمی با لاپاراسکوپی چه مدت بعداز عمل میتونم برای بارداری اقدام کنم؟
- درد مقعد درهنگام پریودی
س شب بخیر ببخشید من الان حدود یک ماه است که حالت تهو شدید وصبح ها دهانم تلخ میشه والان پریودم ودرد مقعد دارم نمیدونم چیکار کنم
- سقط جنین
سلام سركار خانوم شرف الدين در هفته ي چهارم بارداري هستم و به دلايل مالي و خانوادگي اين بچه رو نميتونم نگه دارم. ميتونم به شما مراجعه كنم تا براي سقط جنين راهنماييم كنيد؟ ممنونتون ميشم كمكم كنيد. سپاس
- جراحی زیبایی واژن
سلام،خانوم دکتر،من میخواستم جراحی زیبایی واژن انجام بدم،یکسال ونیم پیش زایمان طبیعی داشتم،و دچارگشادی واژن شدم سوالم اینه که شما با لیزر انجام میدین یا نه؟ در مطب جراحی صورت میگیره یا بیمارستان؟ واین جراحی میل جنسی رو ازبین نمیبره؟
- ادم سلولی
من ششم اردیبهشت سزارین شدم. محل زخم و بخیه م مشکلی نداره. ولی یک سانتیمتر بالاتر از محل جراحیم ورم کرده و حدود ۷میلیمتر تورم کردن و سلولهای دور بر جراحیم ورم کردن و انگار پر از آبن و انگار تاول زدن. چکار کنم خانم دکتر ؟
- درد بخیه
سلام خسته نباشید ۱۵ ماهه سزارین شدم چند وقته ک حس میکنم بخیه به دو طرف کشیده میشه یه طرفشم سوزش داره طبیعیه؟ سنی ندارم ممنون میشم راهنمایی کنین خدانگهدار
- درخواست بررسی نتیجه ازمایش
سلام. لطفا نظرتون را راجب این نتیجه آزمایش بدین Disordered profilerative endometrum Lower segment(isthmus) fragment versus endometrial polyp No evidence of maligancy
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- کیست تخمدان
سلام کیست یونی لوکولار با جدار منظم به ابعاد ۵۶*۳۵میلیمتر فاقد سپتا و جز سالید در تخمدان چپ که نمای ان مطرح کننده ضایعات bening خطرناکه؟
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
- بیماری اچ پی وی
سلام با عرض خسته نباشید خدمت خانم دکتر من اچ پی وی تیپ ۴۴ و ۵۵ دارم که بهم گفتند جزو کم خطراس ولی خودم خیلی میترسم دکترمم گفته احتمالا اگه بهش نرسی سرطانی میشه و واقعن حال روحیمو بهم ریخته اگ۶ میشه بهم راهنمایی بدهید چون واققعن حال روحیه خوبی ندارم با تشکر از شما که وقت میزارید برای مردم کم بضاعت خیلی ممنونم
- میوکتومی
سلام مجردم ۳۵ ساله میوکتومی انجام دادم ضخامت اندومتر قبل عمل۱۰ هست دکتر دکاپپتیل بهم هر ۲۸ روز داده فعلا دوتا با وجود تزریق بازم پریود میشم میگن این امپول یائسگی ایجاد میکنه پس چرا من عادت شدم؟و سوالم اینه فیبرومم خارج رحم بود ۱۴ سانت دراورده چرا باز آمپول تزریق میشه به خاطر ضخامته ؟ونگرانم که ضاخمتم درمان نشه و مشکلی برا رحمم ایجاد شه که دربیارنش؟
- دیفکت
یک دیفکت به دیامتر عرضی ۲۰میلی متر وبه طول ۱۷ میلی متر در ناحیه اینفراامبلیکال رویت شده که حاوی هرنیاسیون فت مزانتریک به ابعاد ۴۴×۳۳×۳۵ میلی متر میباشد آیا حتما ضروری هست که عمل شود اگر عمل نشود چه اتفاقی میافتد
- کرم
سلام من بعد از استفاده از کرم موضعی کلوتریمازول و کورتینیل سوزش دارم. علت چیست


