Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قارچ
سلام با درمان فلوتیکازون. و کلوتریمازول. قارچم خوب نشد راه حل چیست؟
- جراحی زیبایی واژن
هزینه عمل زیبایی واژن چقدره؟مدت جراحی چقدره؟بیهوشی کامل داره؟
- اندومتریوز
خانوم دكتر سلام من ديروز پيشتون بودم و شما گفتين ك بايد جراحي كنم براي اندومتريوزم و نزديك به انسداد روده م ،سوالم اينه چقدر وقت دارم تا جراحي كنم يني اينكه چقدر ميتونم صبر كنم چون من امتحاناتم ١٣تير تموم ميشه،ايا يك ماه و نيم ميتونم صبر كنم ؟
- رفتم دکتر گفت باید بری سونوگرافی ….. الان تو جواب سونوگرافی اینو نوشته بود یعنی چی
رحم دارای ابعاد 95*52وبزرگتراز نرمال میباشد اکوی می متر هتروژن و حد فاصل آندومتر و می متر ناواضح است که مطرح کننده تغییرات منتشر و متوسط ادنومیوز یس است ضخامت آندومتر 12mmومنظم میباشد Nicheد محل اسکار سزارین با درگیری 20درصد از ضخامت می متر مشهود است و ضخامت می متر باقیمانده 8میلیمتر میباشد چسبندگی خفیف تخمدان چپ به رحم مشهود است. در مانور Sliding حرکت سرویکس محدود و چسبندگی خفیف کلدوساک دیده شد. ضخیم شدگی یوتروساکرال لیگمان دوطرف با ندول 9میلیمتر در چپ مشاهده میشود. نتیجه : ندول آندومتریوز یوتروساکرال لیگمان چپ با چسبندگی خفیف لگن رحم بزرگ با تغییرات منتشر و متوسط ادنومیوزیس و Niche
- سلام.بلخشید میشه جواب کولپوسکپیم من رو بین
Received specimen in formalin container consists of multiple fragments of creamy-colored tissue, totally measuring 0.5x0.4x0.2 cm. (Totally submitted in one block) Microscopic: Supported by below diagnosis. Dx: Labeled as endocervical curettage, cytobrush and endocervical biopsy, 6 o'clock position: -Tiny pieces of endocervix and exocervix with non-specific pathologic changes
- پرده بکارت
سلام دکتر عمل بکارت انجام دادهام بعد از دو روز پریود شده ام آیا مشکلی داره ؟ استراحت نداشتم ممکنه بخیه ها باز شده باشن
- درموردسرکلاژشکمی
سلام باوجود سرکلاژ واژینال سقط کردم ۲۶هفته حالا دکترم میگه شکمی کن خوبه یانه ریسکه
- سرکلاژ شکمی
من دوبار سرکلاژ واژنی شدم الان دکترم گفته دیگه فایده نداره باید سرکلاژ شکمی بشی، سوالم آینه آیا با سرکلاژ شکمی دیگه زایمان زودرس نمیشم، آیا سرکلاژ شکمی هم باید استراحت کامل داشت؟؟
- کیست اندومترویوز
من ۳۵ سالمه و یک کیست اندومتریوز ۷سانت و نیم دارم قرص دینوژست هر شب میخورم بعد ۳ماه شد۶سانت ونیم الان سوالم اینه من کلاس شنا میرم پا زدن وشنا برای این نوع کیست خطرناک نیست گاهی درد شکم و پهلو دارم وآیا بنطر شما خوردن این قرص اصلا تاثیری داره
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام.تو سونوگرافی رحم نوشته یک کانون لو سنت با شکل نامنظم و جدار اکوژن به قطر 18میلیمتر در تخمدان چپ که بقایای یک کیست یا فولیکول غالب میباشد . میخاستم بدونم این مورد یعنی چی؟ مشکل خاصی هست!!
- درد های هنکام قاعدگی
سلام علت سوزش مقعد و واژن قبل وبعدو هنگام پریود شدن چیه
- عمل فیبروم
سلام، من فیبروم ۲۰سانتی دارم.بعضی دکترا میگن لاپاراسکوپی ، بعضیا میگن چون بزرگ هس لاپاروسکوپی نمیشه باید جراحی کرد.نظر شما چیه ؟؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باید سرکلاژ شکمی پیش از بارداری انجام بدم بعد از چه مدت میتونم انتقال جنین انجام بدم
- پریود شدن بعداز لاپاراسکوپی
سلام من ۱بهمن عمل لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی شدم برای پولیپ. و ۱۳بهمن پریودشدم . حالا یک روز از موعدم گذشته اینکه میگن بعداز عمل ممکنه پریود با تاخیر بیاد درسته؟یا ممکنه باردار باشم؟
- سرکلاژ
سلام و عرض ادب ببخشین خانم دکتر شما تا بحال مریضی داشتین که بعد از زایمان زودرس پی درپی به سرکلاژ شکمی جواب داده باشد و براش موثر بوده باشه؟جای امیدواری به سرکلاژ شکمی چقدر هست؟
- زگیل
سلام خسته نباشید من ۱۶سالمه یه برجستگی صورتی پایین واژنم زدم ایا زگیله
- ویزیت پیش از بارداری
سلام خانم دکتر عزیز. وقت شما بخیر ، خانم دکتر من سی و شش سالم هست و دوسال اقدام به بارداری داشتم اما ناموفق بود . سه بار ای یو ای کردم اما ناموفق بود. یکبار هم ای وی اف کردم اما ناموفق بود. دچار چسبندگی اطراف لوله هام هستم. خانم دکتر دوس دارم بیام خدمت شما برای ویزیت، نمیخوام برای پیگیری علت منفی شدن ای وی اف به مطب قبلی مراجعه کنم چون از اونجا کاملا نامید شدم، و البته وقت کافی برای بیمار نمیذارن متاسفانه. خانم دکتر من از بین لاپاراسکوپی و ای وی اف ، ای وی اف رو انتخاب کردم بخاطر ترس از لاپاراسکوپی . من ترس از كشيدن بخيه هاي لاپاراسکوپی دارم. امکان اینکه بخیه های لاپاراسکوپی جذبی باشن ایا وجود داره؟ خانم دکتر پیشنهاد شما برای ادامه ی درمان من چیست؟ لطفا اینجا مختصر پاسخ من رو بدید تا در فرصت اول حضوری خدمتتون برسم. صمیمانه سپاسگزارم از وقتی که میذارید
- پریود بعد از جراحی
سلام خانم دكترعزيزم من چهار ماه پيش جراحي لاپاروسكوپي آندومتريوز انجام دادم و بعدش يك آمپول سه ماهه ديفرلين زدم گفته بوديد نبايد فعلا پريود بشم امروز پريود شدم،البته خونريزيم خيلي كمه ميخوام بدونم ازين به بعد بايد جلوشو بگيرم؟؟همچنان بهتره پريود نشم؟
- اولین باردارای با عکس رنگی
سلام خانمی ۳۳ ساله هستم بعد از ۷ ماه آقدام عکس رنگی گرفتم احتمال انسداد یه لوله رو زده بود و بعد از عکس رنگی همون ماه باردار شدم و جنین در ۸ هفته توقف رشد داشت. سه ماه استراحت رحم دادم. میخوام آقدام کنم امکانش هست دوباره لوله گرفته باشه؟ چون میگفتن باید لاپراسکوپی بشی
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر چند ماه بعد از سرکلاژ شکمی و هیسترو میشه اقدام به بارداری کرد


