Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام خانم دکتر خسته نباشید
حدودا از اسفند نظم پریودم بهم ریخته ، یک هفته بعد از آخرین پریود منظی که داشتم دوباره پریود شدم ، اما با شدت کمتر از پریود طبیعی. بعد از اون مجددا بعد از دوهفته تو فروردین پریود داشتم و الان هم مجددا بعد از یک هفته به صورت لکه بینی شروع شده به همراه درد زیرشکم .
32 سالمه و متاهل هستم.
ممنون میشم راهنماییم کنید و بفرمایید علتش چی میتونه باشه. - قرص دروسبلین
سلام من وقتی قرص زده بارداری میخورم بعد چند ساعت حالت تهوع دارم
- عفونت
باسلام من ترشحات سبز رنگ غلیظ دارم که زیاد ترشح میشه علتش چی میتونه باشه در حدی که روزانه لباس زیرم به شدت کثیف میشه وباید چی کارکنم ممنون
- علت قطع نشدن پریود
سلام وقت بخیر.من الان حدود پونزده روزه پریودم.و پریودم قطع نمیشه.سونوم کاملا نرمال بود.قرص سرترالین میخورم که دوزش زیاد کرده دکتر.این ممکنه باعث قطع نشدن خونریزی بشه؟؟؟
- بتا مولاربعدازکورتاژ
سلام من حدود سه هفته اس کورتاژ کردم به خاطر مولار.بعدازکورتاژ آزمایش بتا دادم هردفعه پایینتر میومد.هفته قبل بتام۱۰۸۰بود این هفته ۱۷۶۹.۷شده میخوام بدونم بتا رفته بالا یا نه خیلی استرس دارم.
- زایمان زودرس
سلام خسته نباشید من سابقه یک سقط ۵ هفته و زایمان زودرس هفته ۳۲ رو دارم در صورتی که هم سرکلاژ وازن بودم و هم پساری با این وجود هفته ۲۶ دهانه رحم باز شده بود که استراحت مطلق شدم ولی باز هم فایده نداشت من باید چیکار کنم ؟؟؟
- ناباروری
سلام خستە نباشید متولد 74 هستم و بیست و شش سالمە شش سالە ازدواج کردم و سە سالە اقدام کردم اما باردار شدم عکس رنگی دادم مشکلی نبودە فقط یک دورە داروی کمک باروریاستفادە کردم یە کیست 32 mmدارم دکترم گفتە باید ای وی اف بشی ولی واقعا هزینشو ندارم دیگە از طعنە خستە شدم توروخدا بگین چیکارکنم اگە ای وی اف بشم احتمال موفقیت چقدرە
- سقط جنین
سلام همسر من بارداره سه ماه و نیم و ما داریم جدا میشیم از هم بخاطر مشکلاتمون ایا جایی هست زودتر بتونیم سقط جنین انجام بدیم لطفا راهنمایی کنین ممنون میشم
- تاخیر پریود
سلام خانم دکتر. امکان داره قرص کنکور باعث تاخیر در پریود شود؟
- بیماری زنان
باسلام من تقریبا ی سالی میشه ک خونریزی دارم کلی آزمایش وسونودادم گفتن مشکلی نداری وقرص مجسترول ۴۰ دادن دارومصرف میکنم خوبم ولی مصرف نکنم خونریزی شروع میشه گفتن فقط استروژن خونم پایینه ب نظر شمامشکلم چیه خسته شدم
- قرص اورژانسی و فلوکونازول
سلام خانم دکتر من همزمان قرص اورژانسی و فلوکونازول مصرف کردم آیا اثر اورژانسیو از بین میبره راهکار چیه
- پرولاکتین
سلام من ماه پیش اومدم مطب و وارد سیکل ای وی اف شدم بعد پانکچر جنین برام تشکیل نشد چون پرولاکتینم لالا بود قرص کابرگولین شبی نصف قرص بهم داده بودین میخوام سوال کنم آیا من قرص رو باید ادامه بدم یا نیازی به خوردنش نیست؟
- سلام من دو هفته هست باردارم باردارم فقط بدنم مبارزه حس میکنم اعصاب بدنم چون کلا سیستم بدنم لرزش داره چیکار کنم
سلام من 2هفته میشه فهمیدم باردارم قبلاً چند سال قرص اعصاب میخوردم اما دکترم قطع کرده الان که باردارم حس میکنم اعصاب های قلبم زده به کل بدنم لرزش بدن وسرمای بدن دارم همش زیر پتو هستم آیا از بارداری یا از اعصابم چیکار کنم تا بهتر شمد
- لتروزل
سلام این ماه پریودم طولانی شده و۱۳ روزه ک خونریزی دارم اولاکم بود ولی دوروزه خونریزی یکم زیاد شده .رفتم دکتر برام لتروزل دادن گفتن روز ۳ پریود بخورم گفتن از دیروز حساب کن پریودیتو چون خونریزی از دیروز بیشتره یعنی من فردا لتروزل رو بخورم اشکالی نداره؟؟؟
- لوپرمر
سلام من روز دوم پریودم برای اندومترم دکتر گفت امپول لوپرمر بزنم الان زدم تو روز دهمم ده روز گذشته من همش لکه بینی دارم قاعدگیم گذشته ولی لکه بینی هام درست ننیشه این طبیعیه؟ کی درست میشم لطفا جواب بدید ممنونم
- واکسن کرونا
باسلام. من همسرم دوز اول واکسن سینوفارم رو زدن میخوام اقدام کنم برای بارداری میتونم اقدام کنم یا صبر کنم یک ماه از دوز دومواکسن بگذره؟
- قرص ال دی زیاد خوردنش باعث سرطان سینه و رحم میشه
- چهارمین سزارین
با سلام و وقت بخیر من سه بار سزارین شدم و به دلخواه خودم بوده و هیچ مشکلی هم نداشتم و اورژانسی نبودم الان هم باردارم میخواستم بدونم شما چهارمین سزارین انجام میدید؟؟
- کاهش ذخیره تخمدان
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم ایا باوجود ذخیره تخمدان یک دهم امیدی به بارداری هستش؟۳۷ سال سن دارم
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من طول سرویکس و 25داخل همه بارداریلم 25 بودآیا خیلی کوتاه شماها دکتر میگن زیر 25کوتاه پس چرا. من حتی با سرکلاژ سقط میکنم البته یه بار این اتفاق افتاد یکی هم تا 36هفته بردم و ولی با وزن 2دوکیلوی خوردی به دنیا اوردم بخاطر اینکه هیدروسفالی بود مرد الان خیلی ناامید شدم چکار بکنم همه آزمایش عکس رنگی همه اینها نرمال برام حتی ژنتیک کل اکزوم وکاریوتایپ همه اینها و انجام دادیم نرمال بودن. ترا خدا یه راه حلی بذارید جلوی پام


