Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من درحال اقدام به بارداریم دکترم واسم دوفازتون نوشت ده روز شبی ۱عدد الان ۸روزه قرصم تموم شده ولی پریود نشدم آیا باردارم؟
- ضرر آمپول واریوپپتیل ۱۱
سلام من ۵۱ سال دارم دکتر به من آمپول واریوپپتیل داده برای فیبروم نمی دونم بعد از که پریودم تمام شد بزنم ؟ یا سه روز وقتی پریود شدم ممنون راهنماییم بکنید
- زخم رحم
سلام خانم دکتر من سه دوره برای درمان زخم دهانه رحم داروهای کرم واژینال مترونیدازول و سفترکسون استفاده کردم ایندفعه که به دکتر مراجعه کردم دکتر بهم گفت زخمت خوب نشده باید فریز کنی . خواستم بپرسم فریز عواقب نداره و آخرین را درمانه؟
- (پیشگیری)
سلام خسته نباشید خانم دکتر پیشگیری طبیعی باعث تنبلی تخمدان میشود لطفا راهنمایی کنید
- آیا تنگی واژن و لابیا پلاستی هم انجام میشه توسط،دکتر
ایا تنگی واژن و لابیاپلاستی هم انجام میشه؟
- کیست
سلام، آیا میتونم با وجود کیست اندو باردار بشم
- خودارضایی
سلام من رفته بود سونوگرافی رحم و گفتن هیچ فولیکولی داخل رحم نیست ولی نمیدونم چرا بعد از خود ارضایی خونریزی دارم این نشونه ی چیه ؟
- قرص اورژانسی
سلام و ادب. خانم دکتر من قبلاً یک سوالی از محضر شما پرسیدم ک من رابطه محافظت نشده داشتم با شوهرم و بعدش قرص اورژانسی خوردم ولی دو عدد بود ولی من یک دونه خوردم ایا این کار احتمال بارداری من را بیشتر میکنه چون یکدانه خوردم.. شما عرض کردید بهتر بوده دوتا را مصرف میکردید ولی اگه دوز آن 1.5 بوده احتمال بارداری کم است ولی قرصی ک من مصرف کردم قرص اووسیز 0.75 بود.. یعنی با این کار احتمال بارداری من بیشتر شده.. خیلی نگرانم
- علت یایسگی
باسلام من ۳۸ سالدارم ونزدیک سه ساله که باقرص وآمپول پریودمیشم دکترزیادرفتم میگن هیچ مشکلی نداری توخونواده هم نداشتیم ولی یه دکتربهم گفت دچارشوک عشبی شدی من افسردگی هم دارم سه ماه کامل پریودنشدم حالایه هفته پریودبودم پاک شدم دوباره پریودشدم چکارکنم
- جواب آزمایش کورتاژ
سلام جواب كورتاژ من Endocervix:no significant pathologic changes endometrial:proliferative phase endometrium endometrial polyp is suggested
- پریود بعد از قرص اورژانسی
سلام. من بعد از یک رابطه قرص اورژانسی خوردم ده روز بعد پریود شدم به مدت ۶روز ولی بعد از اون در سیکل دوم الان ۴۰روزه پریود نشدم بیبی چک زدم منفی بود. چکار کنم
- لکه بینی
سلام خسته نباشید . قبلا بابته مشکلم ازتون راهنمایی خواستم و تمام راهنماییهاتونو انجام دادم . از یک سال و نیم پیش مشکل لکه بینی قبل از پریود دارم که حدود یه هفته قبل از پریود همراه با درد خفیف شکم و کمر شروع میشه که بعضی از ماهها خون کم یا قهوه ای و یا مقدارش زیاده . در زمان نزدیکی درد یا خونریزی ندارم . تاریخ پریودم منظمه . 31 سالمه 5 ساله ازدواج کردم . تا کنون باردار نشدم و یکساله که اقدام به بارداری کرده ام. که بابت لکه بینی به پزشک مراجعه کردم و معابنات مختلف رو انجام دادن . همانطور که شماهم فرموده بودین : معاینه واژینال ، بررسی جهت عفونت ، سونوگرافی واژینال ، انجام آزمایشات هورمونی ، تست پاپ اسمیر که هیچکدام مشکلی وجود نداشت فقط کمی عفونت بود که با دارو حل شد . در نهایت هم نمونه برداری از رحم که ماه پیش انجام شد و نتیجه آن بیه صورت زیر است : sections show fragments of endometrial tissue . endometrial glands have proliferative changes & are surrounded by cellular stroma with focal edenmatous changes . there are no evidences of malignancy in this specimen . نظر شما در مورد این جواب آزمایش چیه ؟ دیگه خسته شدم از این وضع و از اینهمه معاینه و آزماش . لطفا بگید چکار کنم تا این مشکل کلا حل بشه . من از 12 سالگی که پریود شدم هیچوق نه مشکل تغییر زمان پریود داشتم و نه مشکل لکه بینی و غیره . توروخدا راهنمایی کنین تا کلا مشکلم حل شده . ممنونم
- بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم با مصرف دارو این ماه باردار شدم و ۶ روز عقب انداختم ازمایش دادم عدد بتا ۲۰۰ بود باید چیکارکنم؟
- لکه بینی طولانی مدت
سلام دکترجان من از۲۰مهرماه افتادم رولکه بینی وده روزی طول کشیدوپریودم نیومدبه بهورزخانه بهداشت مراجعه کردم گفتن که مشکلی نداری وهورمون بدنت بهم ریخته وکپسول مفنامیک وترنسیدوویتامین ای وقرص ال دی برام تجویزکردن امامتاسفانه هیچکدوم جواب نداده وهنوزدارم قرص ال دی مصرف میکنم که تمام بشه ازوقتی اینارومصرف کردم ازلکه بینی کمی بیشترخونریزی دارم وقطع نشده هرروزهم دل درددارم.خواستم ازشماکمک بگیرم وراهنماییم کنین که چی مصرف کنم وچکارکنم که قطع بشه؟ممنونم راهنماییم کنین.
- درموردصایعه solid
من یک مرد هستم مدتی در بیمارستان بستری بودم داروهای چون اسپیرونولاکتون وغیره مصرف میکنم حدود 10روز است که نوک هردویینه ام درد میکند وقتی دستم به سینه ام بخورد چطوراین بیماری را گرفتم سونو هم شدم راه درمان چیست
- پولیپ -هیتروسکوپی
سلام بنده بعداز عمل سه روز بعد پروئید شدم الان هفت روزه خونریزی اولیه پا برجاست هیچ کم نشده چکار کنم البته تب روی پا هم دارم باتشکر
- قاعدگی
من در تاریخ پریودی مدروکسی مصرف کردم برای عقب انداختن قاعدگیم آیا امکان داره با مصرفش بازهم پریود بشم چون دیر اقدام به خوردن مدروکسی کردم
- سقط عمدی جنین
من بازدارم و توی هفت هفته هستم شوهرم میگوید باید بچه را سقط کنی مرتب پونه و زعفران بم میدهد واقعا نمی توانیم اش مراقبت کنیم اما از سقط هم میترسم چ کار کنم
- پریود
سلام من ماه پیش بعد از نزدیکی قرص ال دی خوردم و یک هفته بعد پریود شدم،الان یه ماهه گذشته و ۸روز از عادت ماهانه ام رد شده آزمایشTCG هم منفی اومد آیا از تاثیر قرص ال دی هست یا مشکل چی میتونه باشه؟
- درد زیر شکم
سلام خسته نباشید من ۴۸سالم هست نزدیک به یک سال هست که یائسه شدم چند روز هست که زیر شکم درست در قسمت مثانه وهمچنین تخمدانها درد میکنه و کمی ترشح بی رنگ و ژله مانند دارم وقتی که این نواحی رو گرم میکنم کمی بهتر میشه ،دائم احساس نفخ و مدفوع داشتن دارم در کمرم هم کمی احساس ضعف دارم


